Gå til innhold

IKM uke 37


duria

Anbefalte innlegg

Starter en tråd for oss som har IKM i uke 37. Det gikk dårlig for meg i uke 33, med en kjemisk. 

 

Presenter dere gjerne!

Duria - PP5 (PP2 etter EXU) - Barn fra før 0 - EL 1/9 - IKM 14/9. :) 

Endret av duria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på her,selv om jeg har ikm uken etter, 18.9☺️

Har 2 barn og mistet 3 ganger,2 sa og en MA! 

Anonymkode: ddaef...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slenger meg på her,selv om jeg har ikm uken etter, 18.9☺️

Har 2 barn og mistet 3 ganger,2 sa og en MA! 

Anonymkode: ddaef...fad

Prøver på nr 3 med andre ord? 

Spenennde! Og så leit at du har mistet flere ganger. :( Håper det klaffer snart nå da!

Anonymkode: 77660...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøver på nr 3 med andre ord? 

Spenennde! Og så leit at du har mistet flere ganger. :( Håper det klaffer snart nå da!

Anonymkode: 77660...cd6

Ja,skal prøve på nr. 3☺️

Ja,det har vært tungt,men holder motet oppe allikevel🙏🏼Nå er det bare å vente til mensen er borte😉

Anonymkode: ddaef...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være jeg er her.. jeg vet jammen meg ikke.. en overraskende 16 dagers syklus plutselig sist nå så ble bare tull :s kan være jeg enda har ikm 1 sep bare har hatt mellomblødninger, eller så har jeg ikm 15 sep... *frustrert* 

men mannen er bortreist en del fremover nå så får ikke prøvd med om el rundt 9/10 sep :( han kommer hjem 13/14 👿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ser det ut til at EL er forsinket etter kjemisk. Søren! Tester og tester, men det skjer ikke noe ennå. Krysser nå alt for at hele syklusen er lenger, så vi likevel har en sjanse denne pp 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, duria skrev:

Her ser det ut til at EL er forsinket etter kjemisk. Søren! Tester og tester, men det skjer ikke noe ennå. Krysser nå alt for at hele syklusen er lenger, så vi likevel har en sjanse denne pp 🙈

Sånn var det for meg etter sa (4+5) også,tok litt lengre tid. 

Her merkes det at el er på vei,så da får vi bare se om egget slippes🙈Har svake el-tester,så den er ikke helt her ennå. skal ikke teste med G-test før dagen før forventet ikm. Prøver og ikke tenke for mye på det,men det blir «prøving» annen hver dag ut neste uke🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym80c skrev:

Sånn var det for meg etter sa (4+5) også,tok litt lengre tid. 

Her merkes det at el er på vei,så da får vi bare se om egget slippes🙈Har svake el-tester,så den er ikke helt her ennå. skal ikke teste med G-test før dagen før forventet ikm. Prøver og ikke tenke for mye på det,men det blir «prøving» annen hver dag ut neste uke🙏🏼

Men hvordan ble den syklusen etter kjemisk? Lenger, men med tilsvarende lutealfase som vanlig? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, duria skrev:

Men hvordan ble den syklusen etter kjemisk? Lenger, men med tilsvarende lutealfase som vanlig? :) 

Jeg ser ut til å ha hatt en kjemisk. Men her kom EL veldig kjapt igjen. Enda tidligere.. på dag 10 😳 så her er det bare surr ute å går. 

Nå tror jeg mannen syns det har vært litt mye fokus og styr og testing osv at jeg merker han mister helt lysten på hele greia og har lyst til å vente til neste år i stedet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også IKM uke 37. Er på 2 prøveperiode nå etter slutt på p-piller (gått på de i 10 år nesten) fikk EL bare 2 uker etter ppille slutt så føler meg veldig heldig der! Hadde eggløsning fredag som var, har hatt ganske smerter i magen i helgen 🙄 håper på en positiv test innen 1,5 uke😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.9.2018 den 17.03, Nøtteliten93 skrev:

pp 4, 1 barn født 2016 fra før😊 cd 8 og har begynt å lagt inn aksjer. 

Krysser fingrene for oss alle🤞😃

Fikk ikke du en positiv test forrige periode eller er det jeg som tar helt feil?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, duria skrev:

Men hvordan ble den syklusen etter kjemisk? Lenger, men med tilsvarende lutealfase som vanlig? :) 

Den ble lengre. Fikk mens 5 uker og 2 dager etter sa. Den blødningen (sa) varte også kun i 4 dager. Har vanligvis 6-7 dager. Da hadde jeg mistet 2 ganger på 6 mnd. Og var egentlig klar på at jeg ville roe det hele ned. Hadde en MA nå i juli (10+3)og den syklusen ble også helt surr. Nå blir det et par mnd med forsøk,så får vi se hvor psyken bærer etter det. Men poenget er at det ble litt surr i syklusene etter disse. Men kom nok i raskt gjenge,bare at vi valgte å roe det ned og har brukt kondom mellom slaga. På den siste MA nå,klaffet alt med eggløsningstest,den var helt klar. Da brukte jeg den digitale. Nå bruker jeg sånne billig strimler,vet ikke hvor klare de blir. Men gjenstår å se i morgen😉

oi,dette ble langt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Lillens skrev:

Fikk ikke du en positiv test forrige periode eller er det jeg som tar helt feil?😅

Jo, jeg gjorde det, men tr kom dagen etter positiv test, så ble kortvarig lykke🙄🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym80c skrev:

Den ble lengre. Fikk mens 5 uker og 2 dager etter sa. Den blødningen (sa) varte også kun i 4 dager. Har vanligvis 6-7 dager. Da hadde jeg mistet 2 ganger på 6 mnd. Og var egentlig klar på at jeg ville roe det hele ned. Hadde en MA nå i juli (10+3)og den syklusen ble også helt surr. Nå blir det et par mnd med forsøk,så får vi se hvor psyken bærer etter det. Men poenget er at det ble litt surr i syklusene etter disse. Men kom nok i raskt gjenge,bare at vi valgte å roe det ned og har brukt kondom mellom slaga. På den siste MA nå,klaffet alt med eggløsningstest,den var helt klar. Da brukte jeg den digitale. Nå bruker jeg sånne billig strimler,vet ikke hvor klare de blir. Men gjenstår å se i morgen😉

oi,dette ble langt🙈

Okei, men det er egentlig litt ok å høre at det skjer at syklusen kødder det til. 

Jeg har antakelig hatt 2 kjemiske og 1 EXU nå - jækla irriterende. Det eneste som har vært forutsigbart er syklusen min, som nå har køddet seg til også. Liker ikke :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nøtteliten93 skrev:

Jo, jeg gjorde det, men tr kom dagen etter positiv test, så ble kortvarig lykke🙄🙈

Åååh neeei 😩 

utrolig 😕 håper det går bedre denne gang!🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere 🙂

håper det går bra med dere  🙂 sender baby støv!! 

denne prøve perioden har for min del vært interessant. I følge temping OG Fertility Friend har jeg hatt eggløsning på dag 9, fertilitets monitor har bare gitt høy fram til jeg gikk tom for pinner på deg 20 😕 Bledå frustrert av det at jeg fikk tak i el test strimler. Men det var bra, for de viste positiv både på onsdag 29.8 (dag 18 i syklus)  OG på lørdag 2.9 (dag 21 i syklus). kjære tid altså haha. Skakke være lett. Så kroppen har da antakelig prøvd å slippe egget men ikke fått det til. Forrige prøve perioden prøvde jeg å ta dong quai som skal stimulere eggløsning, og da fikk jeg peak på monitoren på dag 11 og 12. Og måneden før der fikk jeg peak på dag 15. Første måned fikk jeg peak på dag 22. Og nå mellom 18 og 21. Så det skakke værra lett med andre ord. Men jeg var litt redd for effekten av Dong quai, om det ble for mye østrogen, så brukte det ikke denne måneden. Men den har tydeligvis stimulert til tidligere eggløsning da. Så da tenker jeg å fortsette med dong quai er i alle fall konklusjonen min. Men får lyst til å ta noen blodprøver og sjekke mer ordentlig også hormon nivåer også. Har også tenkt på å kanskje rett og slett fryse egg i Sverige, så slipper jeg å stresse med at eggene mine blir for gamle, som jeg nå innrømme jeg stresser med nå som jeg er fylt 35. Det blir spennende å se om mensen kommer til IKM i alle fall skal være flink å se om mensen kommer, og tester etter IKM kommer om den ikke kommer denne måneden. Men er ikke bekymret. Dette er egentlig bare 2 prøve perioden vi har truffet ganske bra med "kosen", og har hatt jevnlig med sex hele måneden. Får håpe det gir resultater 👍

 

Har forresten oppdaget noe som heter Ava Fertility tracking bracelet.den har man på om natten og den måler alt automatisk og kan si i "real time" når eggløsning skjer. Virker genial ! https://www.avawomen.com/order/. Men den er dyr . Ca 220 Euro. Men synes det er ganske slitsomt med testing og temping og sprikende resultater. Virker digg å han en sånn jeg får vurdere. Og kanskje noen andre kan få bruk for en sånn også :)

 

heia oss. Blir spennende nå fremover. 👍😊🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hei dere 🙂

håper det går bra med dere  🙂 sender baby støv!! 

denne prøve perioden har for min del vært interessant. I følge temping OG Fertility Friend har jeg hatt eggløsning på dag 9, fertilitets monitor har bare gitt høy fram til jeg gikk tom for pinner på deg 20 😕 Bledå frustrert av det at jeg fikk tak i el test strimler. Men det var bra, for de viste positiv både på onsdag 29.8 (dag 18 i syklus)  OG på lørdag 2.9 (dag 21 i syklus). kjære tid altså haha. Skakke være lett. Så kroppen har da antakelig prøvd å slippe egget men ikke fått det til. Forrige prøve perioden prøvde jeg å ta dong quai som skal stimulere eggløsning, og da fikk jeg peak på monitoren på dag 11 og 12. Og måneden før der fikk jeg peak på dag 15. Første måned fikk jeg peak på dag 22. Og nå mellom 18 og 21. Så det skakke værra lett med andre ord. Men jeg var litt redd for effekten av Dong quai, om det ble for mye østrogen, så brukte det ikke denne måneden. Men den har tydeligvis stimulert til tidligere eggløsning da. Så da tenker jeg å fortsette med dong quai er i alle fall konklusjonen min. Men får lyst til å ta noen blodprøver og sjekke mer ordentlig også hormon nivåer også. Har også tenkt på å kanskje rett og slett fryse egg i Sverige, så slipper jeg å stresse med at eggene mine blir for gamle, som jeg nå innrømme jeg stresser med nå som jeg er fylt 35. Det blir spennende å se om mensen kommer til IKM i alle fall skal være flink å se om mensen kommer, og tester etter IKM kommer om den ikke kommer denne måneden. Men er ikke bekymret. Dette er egentlig bare 2 prøve perioden vi har truffet ganske bra med "kosen", og har hatt jevnlig med sex hele måneden. Får håpe det gir resultater 👍

 

Har forresten oppdaget noe som heter Ava Fertility tracking bracelet.den har man på om natten og den måler alt automatisk og kan si i "real time" når eggløsning skjer. Virker genial ! https://www.avawomen.com/order/. Men den er dyr . Ca 220 Euro. Men synes det er ganske slitsomt med testing og temping og sprikende resultater. Virker digg å han en sånn jeg får vurdere. Og kanskje noen andre kan få bruk for en sånn også :)

 

heia oss. Blir spennende nå fremover. 👍😊🌺

Masse lykke til🙏🏼

Når du sier positive el tester,er teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken?

35 år er ingen alder sånn sett😉jeg er 37 år😜Men skjønner deg om dette er først da☺️Prøv å senk skuldrene og ha jevnlig med sex,så skal du se lille spire etterhvert☺️Men ikke nøl med å søk hjelp om tar litt tid heller! Krysser fingrene🤞🏼

Jeg fikk tydelig el test i dag,den var sterk! Så da gjenstår det å se om ikm kommer ca 18 sept🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym80c skrev:

Masse lykke til🙏🏼

Når du sier positive el tester,er teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken?

35 år er ingen alder sånn sett😉jeg er 37 år😜Men skjønner deg om dette er først da☺️Prøv å senk skuldrene og ha jevnlig med sex,så skal du se lille spire etterhvert☺️Men ikke nøl med å søk hjelp om tar litt tid heller! Krysser fingrene🤞🏼

Jeg fikk tydelig el test i dag,den var sterk! Så da gjenstår det å se om ikm kommer ca 18 sept🙏🏼

Hei, takk for hyggelig svar 🙂 Den har vært omtrent like sterk, antakelig sterkest 2.9. Jeg har lest en del om det med styrker på eggløsning tester at noen tester får man kun like sterk strek som teststreken, og noen steder får man sterkere strek. Hva er din erfaring. Ja nei takk for det, 35 og 37 kan gå veldig bra. Og jeg har lest og sett videoer om at det er veldig individuelt hvor mye det har å si. Jeg er overvektig i tillegg men kroppsanalyse viser jeg har mye muskler og jeg trener to ganger i uken med personlig trener nå. Så jeg vet ikke hvor mye det har å si. Man skal visstnok ikke trene for hardt heller når man forsøker å bli gravid.. mye å tenke på hehe. Håper bare på den spiren som skal sitte snart ja. Min IKM er ca 11.9 (har hatt litt ulik lengde på sykluser også, lenger syklus og lenger lutealfase etter å ha prøvd Vitex). Så det blir spennende ja!! 

Du har barn fra før? Vi har ikke barn nei, stemmer det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hei, takk for hyggelig svar 🙂 Den har vært omtrent like sterk, antakelig sterkest 2.9. Jeg har lest en del om det med styrker på eggløsning tester at noen tester får man kun like sterk strek som teststreken, og noen steder får man sterkere strek. Hva er din erfaring. Ja nei takk for det, 35 og 37 kan gå veldig bra. Og jeg har lest og sett videoer om at det er veldig individuelt hvor mye det har å si. Jeg er overvektig i tillegg men kroppsanalyse viser jeg har mye muskler og jeg trener to ganger i uken med personlig trener nå. Så jeg vet ikke hvor mye det har å si. Man skal visstnok ikke trene for hardt heller når man forsøker å bli gravid.. mye å tenke på hehe. Håper bare på den spiren som skal sitte snart ja. Min IKM er ca 11.9 (har hatt litt ulik lengde på sykluser også, lenger syklus og lenger lutealfase etter å ha prøvd Vitex). Så det blir spennende ja!! 

Du har barn fra før? Vi har ikke barn nei, stemmer det. 

Min erfaring med el-tester er at streken blir like sterk eller sterkere,med digital er blinkende smil eller bare smil. Det stemt hver gang (når jeg har brukt det vel og merke)☺️Har testet 4 dager før forventer el. Da er de svake. Denne gang har jeg ikke hatt noe særlig med el-slim,men hadde en dag med veldig mye. 

Jeg har 2 barn fra før☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Jeg testet dette med å drikke grapefrukt juice for å få mer el- slim, og det hjalp virkelig!! Men har ikke gjort det denne måneden, denne måneden ha ejef vært mer opptatt av å teste ut det sperm vennlige glidemiddelet "Conceive plus". Her skal alt prøves  hehe 🙂 men jeg har lest mange fine suksess historier om det (og at Conceive plus antakelig har mindre kjemiske graviditeter forbundet med seg enn pree- seed, pluss at pree seed inneholder et skadelig stoff jeg ikke husker navnet på , og ikke Conceive plus). Et par fikk barn av å prøve Conceive plus etter 4 år med prøving. Og tror ikke grunnen på dette med at det er viktig å ha riktig pH verdi i underlivet for å bli gravid. Men ja.. mye man kan teste gitt. Jeg har også testet tilskudd på B vitaminer (b-stress tilskudd) , og e vitaminer. Pluss bidronninggele. Men lurer av og til på om man , utenom vitaminer, bør kutte ut kjerringråd . Men så er det så mange suksess historier med de da..

Har du fulgt noen kjerringråd ? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi skulle stå : * og tror virkelig på dette med at det er viktig å ha riktig pH verdi skjeden for å bli gravid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har endelig EL-testene blitt skikkelg positive! :D la inn aksjer i går, bør vel gjøre det samme i dag og/eller i morgen også. Satser på at testene blir negative i morgen kveld (håper det!) og at egget slipper på torsdag. :) IKM blir nok i uke 38 for min del da, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...