Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 jeg er alene mamma til en gutt på 9mnd og venter enda et barn. vi er under flytte fot og nav krever dukementert om hvem er faren til begge barnene for at jeg kan fortsatt kan få stønad som alene forelder. barnet i magen har to mulige fedre og jeg vet ikke hvem som er faren med sikkert før etter fødsel siden det er ulovlig i norge å ta farskapstest under svangerskap. lille gutt skal bynne i barnehage men vet ikke om jeg kan ha han der siden jeg eventuelt ikke kommer til å ha økonomi. hjelp en veldig fortvilet alene mamma som ikke vet sine armer råd Anonymkode: 0b2cc...37c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Hva skal man hjelpe med? Sende deg penger? Si fra til nav at du ikke vet hvem som er faren og at du finner det ut etter fødselen. Nav kan vel heller ikke trylle? Anonymkode: c4e64...6fe
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva skal man hjelpe med? Sende deg penger? Si fra til nav at du ikke vet hvem som er faren og at du finner det ut etter fødselen. Nav kan vel heller ikke trylle? Anonymkode: c4e64...6fe spør bare etter råd. Anonymkode: 0b2cc...37c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Har du ingen foreldre du kan bo hos? Så må du til legen å få deg skikkelig prevensjon. Dette er jo helt hårreisende. Anonymkode: a3079...c6d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 Kanskje begynne med prevensjon? Anonymkode: b5d5a...60e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #6 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har du ingen foreldre du kan bo hos? Så må du til legen å få deg skikkelig prevensjon. Dette er jo helt hårreisende. Anonymkode: a3079...c6d har ikke den muligheten Anonymkode: 0b2cc...37c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #7 Skrevet 16. august 2018 Just now, Anonym bruker said: har ikke den muligheten Anonymkode: 0b2cc...37c Har ikke mulig å gå til legen? Anonymkode: b5d5a...60e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #8 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kanskje begynne med prevensjon? Anonymkode: b5d5a...60e ble gravid på p-piller så var ikke forventet Anonymkode: 0b2cc...37c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #9 Skrevet 16. august 2018 Du kan be nav om økonomisk rådgivning. Da kan de hjelpe deg å finne ut hva du har råd til. (Barnehage osv). Du kan også spørre helsesøster om hjelp i forhold til dette med at du blir alene med to veldig små barn. Nå tenker jeg ikke nødvendigvis praktisk hjelp men helsestasjonen kan følge ekstra opp og har muligvis tilbud om kurs eller grupper som kan være til hjelp. Undersøk om det er Homestart i kommunen du flytter til. Det er frivillige som i en begrenset periode trår til og avlaster pressete småbarnsforeldre litt. Lykke til. Anonymkode: be422...9ee
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #10 Skrevet 16. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har ikke mulig å gå til legen? Anonymkode: b5d5a...60e har ikke bil eller noen å støtte mæ til Anonymkode: 0b2cc...37c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #11 Skrevet 16. august 2018 1 minute ago, Anonym bruker said: har ikke bil eller noen å støtte mæ til Anonymkode: 0b2cc...37c Men to barn klarer du lett? Anonymkode: b5d5a...60e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #12 Skrevet 16. august 2018 Ja, det var jo litt av et rot. Når du har nøstet opp i det kan du begynne med å la VÆRE å ha sex med en mann du ikke er gift med. K? Men bortsett fra det lar ikke NAV deg havne på gata. I verste fall får du en kommunal bolig. Skal du ikke jobbe når eldste begynner i bhg? Anonymkode: 6be3b...98a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #13 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men to barn klarer du lett? Anonymkode: b5d5a...60e Er jo litt for sent nå. Anonymkode: 6be3b...98a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #14 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men to barn klarer du lett? Anonymkode: b5d5a...60e vokst opp med 7 søsken så to barn er ikke et problem. men ingen av dem vil hjelpe mæ Anonymkode: 0b2cc...37c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #15 Skrevet 16. august 2018 Just now, Anonym bruker said: Er jo litt for sent nå. Anonymkode: 6be3b...98a Og hva gjør du hvis ett av barna blir syk og må til legen? Anonymkode: b5d5a...60e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #16 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og hva gjør du hvis ett av barna blir syk og må til legen? Anonymkode: b5d5a...60e Jeg..? Tar ungen til legen, vel.. hvorfor spør du meg om det? Anonymkode: 6be3b...98a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #17 Skrevet 16. august 2018 Just now, Anonym bruker said: Jeg..? Tar ungen til legen, vel.. hvorfor spør du meg om det? Anonymkode: 6be3b...98a Du skrev over som svar til hvorfor du ikke kunne gå til legen: "har ikke bil eller noen å støtte mæ til". Troller du?= Anonymkode: b5d5a...60e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #18 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, det var jo litt av et rot. Når du har nøstet opp i det kan du begynne med å la VÆRE å ha sex med en mann du ikke er gift med. K? Men bortsett fra det lar ikke NAV deg havne på gata. I verste fall får du en kommunal bolig. Skal du ikke jobbe når eldste begynner i bhg? Anonymkode: 6be3b...98a er du like frekk til alle du skriver med som spør om råd? er bare to mulige fedre til barnet så er ikke sånn at jeg ligger rundt. Anonymkode: 0b2cc...37c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #19 Skrevet 16. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du skrev over som svar til hvorfor du ikke kunne gå til legen: "har ikke bil eller noen å støtte mæ til". Troller du?= Anonymkode: b5d5a...60e var ikke jeg som svarte på spøsmåle. er gratis å ta taxi når det er barnet som skal til legen. Anonymkode: 0b2cc...37c
sug lut Skrevet 16. august 2018 #20 Skrevet 16. august 2018 Men pule kan du? To unger, ingen penger, ingen fedre. Herlig.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #21 Skrevet 16. august 2018 1 minute ago, Anonym bruker said: var ikke jeg som svarte på spøsmåle. er gratis å ta taxi når det er barnet som skal til legen. Anonymkode: 0b2cc...37c Du virker helt i svime. Jo, det var bruker med anonymkode "0b2cc...37c" som svarte på det spørsmålet, altså deg. Anonymkode: b5d5a...60e
anonym00000000000 Skrevet 16. august 2018 #22 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du virker helt i svime. Jo, det var bruker med anonymkode "0b2cc...37c" som svarte på det spørsmålet, altså deg. Anonymkode: b5d5a...60e 6be3b...98a ho svarte så var ikke mæ
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #23 Skrevet 16. august 2018 1 minute ago, anonym00000000000 said: 6be3b...98a ho svarte så var ikke mæ Nei, det var du som skrev: "har ikke bil eller noen å støtte mæ til". Slutt med trollingen nå. Anonymkode: b5d5a...60e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #24 Skrevet 16. august 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skrev over som svar til hvorfor du ikke kunne gå til legen: "har ikke bil eller noen å støtte mæ til". Troller du?= Anonymkode: b5d5a...60e Hva er det du babler om, a? Jeg har aldri skrevet det. Anonymkode: 6be3b...98a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #25 Skrevet 16. august 2018 4 minutter siden, sug lut skrev: Men pule kan du? To unger, ingen penger, ingen fedre. Herlig. alle trenger litt nærhet og det var en gang med to forskjellige fedre på over et år uten sex. forventet ikke akkurat å bli gravid på p-piller. Anonymkode: 0b2cc...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå