Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #26 Skrevet 13. august 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så barnslig kunne jeg lett vært. Anonymkode: b682d...f30 Ikke rart skilsmissestatistikken er så høy, når det tydeligvis er så mange voksne mennesker som kommuniserer på nivå med 13-åringer. Ser det ekstremt tydelig her på DIB. Skremmende! Anonymkode: bac16...324
Tøystykke Skrevet 13. august 2018 #27 Skrevet 13. august 2018 Han bryr seg jo ikke om bursdager så hvorfor ikke bare gi blaffen. Angående ungenes bursdag hadde jeg gitt STRENG BESKJED om at jeg FORVENTER at han husker på dem. Og at han ellers ikke egner seg som far.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #28 Skrevet 13. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Så barnslig kunne jeg lett vært. Anonymkode: b682d...f30 Jeg å: D stakkars barn..kan umulig være opptatt av annet enn seg selv.. ser for meg en type som kun sitter i den svarte skinn stresslessen å knipser med tærne mens fruen løper rundt å fikser alt. Kan umulig være interessert i annet enn å sitte å dra seg... latsabb Anonymkode: 2578f...e51
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #29 Skrevet 13. august 2018 Vel, mannen bryr seg tydleigvis ikke noe om bursdager uansett så hvorfor skal han feires. Ikke for å være smålig, men fordi han tydeligvis ikke gjør en sak ut av det om det ikke blir feiret. Bortsett fra med barna så er det opp til personen som har bursdag og ordne noe, jeg ordner min fordi jeg vil ha bursdag, han hjelper til, men han vil ikke feire, og derfor lager ikke jeg noe heller. Anonymkode: 0d278...38b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #30 Skrevet 13. august 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror dette er en fullstendig bortkastet idé, han hadde ikke skjønt det uansett. Jeg hadde ikke giddet å prøve å engasjere meg for å prøve en gang. Hadde lett droppet hele dagen hans. Anonymkode: f797a...411 Han bryr seg kun om seg selv. Ligger på et rom med mobil og data, ettermiddager og kvelder. Han glemte eldste sin bursdag i fjor og. Anonymkode: 2fc30...6ef
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #31 Skrevet 13. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han bryr seg kun om seg selv. Ligger på et rom med mobil og data, ettermiddager og kvelder. Han glemte eldste sin bursdag i fjor og. Anonymkode: 2fc30...6ef Men hvorfor gidder du å brukte tid og livet ditt på det der? Han bidrar tydeligvis ikke med noen ting i det hele tatt? Slutt å gi han din tid og ditt liv, for du får absolutt ingenting igjen for det, utenom vonde og dårlige følelser. Anonymkode: f797a...411
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #32 Skrevet 13. august 2018 På den tlf og pc en finner du nok mye rart... Anonymkode: 2578f...e51
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #33 Skrevet 13. august 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor gidder du å brukte tid og livet ditt på det der? Han bidrar tydeligvis ikke med noen ting i det hele tatt? Slutt å gi han din tid og ditt liv, for du får absolutt ingenting igjen for det, utenom vonde og dårlige følelser. Anonymkode: f797a...411 Du har helt rett. Og jeg vet det. Som jeg skrev lengre opp, så er det barnefordeling og økonomi som holder meg igjen. Anonymkode: 2fc30...6ef
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #34 Skrevet 13. august 2018 4 minutes ago, Anonym bruker said: Du har helt rett. Og jeg vet det. Som jeg skrev lengre opp, så er det barnefordeling og økonomi som holder meg igjen. Anonymkode: 2fc30...6ef Ikke tro at barna dine vil takke deg for dette. Anonymkode: 58f2b...308
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #35 Skrevet 13. august 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke rart skilsmissestatistikken er så høy, når det tydeligvis er så mange voksne mennesker som kommuniserer på nivå med 13-åringer. Ser det ekstremt tydelig her på DIB. Skremmende! Anonymkode: bac16...324 Det er pga inkompetente,egoistiske, selvsentrerte, tilbakestående menn at skilsmissestatistikken er så høy.. når menn ikke engang klarer å smøre brødskiva si sjøl er det på tide å sende de hjem til mora si for en ny runde oppdragelse.. Å ikke huske sine egnes bursdag!? Da er man rett og slett retarderte! Hiv han ut! Gjør det! Hvis du går nøye gjennom økonomi ser du nok at du klarer deg likevel! Du fortjener SÅ mye bedre enn dette! Anonymkode: 2c5a2...573
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #36 Skrevet 13. august 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har helt rett. Og jeg vet det. Som jeg skrev lengre opp, så er det barnefordeling og økonomi som holder meg igjen. Anonymkode: 2fc30...6ef Jeg skjønner ikke hvorfor det holder deg igjen? Regner med han blir en av de pappaene som roper om 50/50 helt til han ser hvor mye jobb det faktisk er å være alene med ungene 50% av tiden så det ender med at han har de annenhver helg.... Økonomi ordner seg for de fleste, støtteordningene er gode i dette landet. Tror det er viktigere å tenke på hva du lærer ungene ved å bli.... Anonymkode: df995...df6
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #37 Skrevet 13. august 2018 Han er glemsk. Du er kalkulerende kjip. Ved å sørge for samme resultat med "glemte" bursdager, synker du ikke ned til hans nivå, men mye lavere. Han har kanskje vært distré hele livet. Kanskje du har vært kjip hele livet. Anonymkode: 9a83e...6e9
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #38 Skrevet 13. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han er glemsk. Du er kalkulerende kjip. Ved å sørge for samme resultat med "glemte" bursdager, synker du ikke ned til hans nivå, men mye lavere. Han har kanskje vært distré hele livet. Kanskje du har vært kjip hele livet. Anonymkode: 9a83e...6e9 Hvorfor det!? Hvorfor er hun; som husker alle bursdager og som tydeligvis er primus motor i alle tilstelninger og høytider kjipere!? Det er jo helt idiotisk! Det er helt på sin plass at han blir glemt på bursdagen sin! Og veldig fortjent! Jeg hadde faktisk reist bort med ungene. Og feiret han uten at han var til stede. For ungenes skyld.. Anonymkode: 2c5a2...573
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #39 Skrevet 14. august 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det!? Hvorfor er hun; som husker alle bursdager og som tydeligvis er primus motor i alle tilstelninger og høytider kjipere!? Det er jo helt idiotisk! Det er helt på sin plass at han blir glemt på bursdagen sin! Og veldig fortjent! Jeg hadde faktisk reist bort med ungene. Og feiret han uten at han var til stede. For ungenes skyld.. Anonymkode: 2c5a2...573 Fordi det å være glemsk er ikke en tilsiktet ond egenskap selv om resultatet kan skuffe mennesker rundt dem. At et voksent menneske med bedre hukommelse "tar igjen" med hensikt for å skuffe han er barnslig og råttent. Hun burde takle sine frustrasjoner bedre. Hun kan være bedre enn han, men vurderer å ikke være det. Forskjellen er å gjøre noe med overlegg og ikke bare tenke hva som gir samme resultat. Jeg sidestiller ikke en som rygger ned naboen med en som skyter noen med kikkertsikte. Resultatet er det samme, men det er ikke straffeutmålingen. Anonymkode: 9a83e...6e9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #40 Skrevet 14. august 2018 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi det å være glemsk er ikke en tilsiktet ond egenskap selv om resultatet kan skuffe mennesker rundt dem. At et voksent menneske med bedre hukommelse "tar igjen" med hensikt for å skuffe han er barnslig og råttent. Hun burde takle sine frustrasjoner bedre. Hun kan være bedre enn han, men vurderer å ikke være det. Forskjellen er å gjøre noe med overlegg og ikke bare tenke hva som gir samme resultat. Jeg sidestiller ikke en som rygger ned naboen med en som skyter noen med kikkertsikte. Resultatet er det samme, men det er ikke straffeutmålingen. Anonymkode: 9a83e...6e9 Du pålegger denne mannen glemskhet. Det er dessuten ingen unnskyldning. Vet man at man er glemsk gjør man aktivt noe med det, isteden for å såre kone og barn år etter år. Min mann har husket hver eneste bryllupsdag etter at han fikk seg smarttelefon. Han blir minnet på det hvert år i kalenderen sin Å skylde på at man «bare er sånn» enten det gjelder å stadig komme for sent til avtaler, stadig forsover seg eller at man årlig glemmer at de man angivelig er glad i har bursdag, viser bare at man er uepatisk, egoistisk og selvsentrert! Og de fortjener å smake sin egen medisin! Anonymkode: 2c5a2...573
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #41 Skrevet 14. august 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 2c5a2...573 Du pålegger denne mannen glemskhet. Det er dessuten ingen unnskyldning. Vet man at man er glemsk gjør man aktivt noe med det, isteden for å såre kone og barn år etter år. Glemsk, distré, dement, deprimert, distansert seg fra både kona og ungene, det sies ingenting om at dette er med hensikt. Da må vi vel bare konstatere at han oppfører seg slik han gjør. Mennesker er forskjellige. Det er ingen unnskyldning, det er en forklaring. Noe årsaker kan være situasjonsbetinget, andre årsaker ikke. Min mann har husket hver eneste bryllupsdag etter at han fikk seg smarttelefon. Han blir minnet på det hvert år i kalenderen sin Hjelpemidler som smarttelefon er kjempebra! Man kan også sette varsler en uke før, slik at man rekker å kjøpe gave. Men mannen din husker ikke bursdagene, han blir påminnet som du skriver. Han har ikke endret seg eller blitt mindre uempatisk, egoistisk eller selvsentrert som du pålegger mennesker som ikke har en kalender eller husker bursdager selv. En kalender endrer ikke egenskaper eller personlighetstrekk. Å skylde på at man «bare er sånn» enten det gjelder å stadig komme for sent til avtaler, stadig forsover seg eller at man årlig glemmer at de man angivelig er glad i har bursdag, viser bare at man er uepatisk, egoistisk og selvsentrert! Og de fortjener å smake sin egen medisin! Noen er tidsoptimister, noen kommer alltid for tidlig og er stressa. Mennesker er forskjellig og du kan ikke endre det eller mannen din. De kan kun endre seg selv. Å prate alvorlig om dette, med eller uten resultat er mye mer konstruktivt. Å være hevngjerrig, smålig og utspekulert gjør at han bare setter seg i mot. Han kommer ikke til å prøve å blidgjøre deg om du oppfører deg så lite sympatisk. Prat med han på en rolig og saklig måte og forklar hvorfor du mener dette påvirker familien negativt, som jeg er enig i at det gjør. Ut over det, Ut over det bør du selv jobbe med dine egenskaper om du ikke bare får ut litt damp på et anonymt forum uten å egentlig ville sette ideene til livs. Anonymkode: 9a83e...6e9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #42 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du pålegger denne mannen glemskhet. Det er dessuten ingen unnskyldning. Vet man at man er glemsk gjør man aktivt noe med det, isteden for å såre kone og barn år etter år. Glemsk, distré, dement, deprimert, distansert seg fra både kona og ungene, det sies ingenting om at dette er med hensikt. Da må vi vel bare konstatere at han oppfører seg slik han gjør. Mennesker er forskjellige. Det er ingen unnskyldning, det er en forklaring. Noe årsaker kan være situasjonsbetinget, andre årsaker ikke. Min mann har husket hver eneste bryllupsdag etter at han fikk seg smarttelefon. Han blir minnet på det hvert år i kalenderen sin Hjelpemidler som smarttelefon er kjempebra! Man kan også sette varsler en uke før, slik at man rekker å kjøpe gave. Men mannen din husker ikke bursdagene, han blir påminnet som du skriver. Han har ikke endret seg eller blitt mindre uempatisk, egoistisk eller selvsentrert som du pålegger mennesker som ikke har en kalender eller husker bursdager selv. En kalender endrer ikke egenskaper eller personlighetstrekk. Å skylde på at man «bare er sånn» enten det gjelder å stadig komme for sent til avtaler, stadig forsover seg eller at man årlig glemmer at de man angivelig er glad i har bursdag, viser bare at man er uepatisk, egoistisk og selvsentrert! Og de fortjener å smake sin egen medisin! Noen er tidsoptimister, noen kommer alltid for tidlig og er stressa. Mennesker er forskjellig og du kan ikke endre det eller mannen din. De kan kun endre seg selv. Å prate alvorlig om dette, med eller uten resultat er mye mer konstruktivt. Å være hevngjerrig, smålig og utspekulert gjør at han bare setter seg i mot. Han kommer ikke til å prøve å blidgjøre deg om du oppfører deg så lite sympatisk. Prat med han på en rolig og saklig måte og forklar hvorfor du mener dette påvirker familien negativt, som jeg er enig i at det gjør. Ut over det, Ut over det bør du selv jobbe med dine egenskaper om du ikke bare får ut litt damp på et anonymt forum uten å egentlig ville sette ideene til livs. Anonymkode: 9a83e...6e9 Jeg har prøvd å prate med han. Både om å glemme bursdager, ikke delta på julegaveforberedelser, låse seg inn på toalettet og i boden i timesvis, ligge på soverommet en hel helg. Osv. Da brøler han tilbake at han jobber. Og betaler mest regninger. Anonymkode: 2fc30...6ef
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #43 Skrevet 14. august 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har prøvd å prate med han. Både om å glemme bursdager, ikke delta på julegaveforberedelser, låse seg inn på toalettet og i boden i timesvis, ligge på soverommet en hel helg. Osv. Da brøler han tilbake at han jobber. Og betaler mest regninger. Anonymkode: 2fc30...6ef Han låser seg inn i boden i flere timer, brøler tilbake til deg og du startet en tråd om at han glemmer bursdager. Jeg tror du heller hadde skrevet om det temaet om det faktisk hadde vært slik. Nå tror jeg du bare ønsker han idioterklært. Jeg er uansett ferdig i denne tråden. Anonymkode: 9a83e...6e9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #44 Skrevet 14. august 2018 33 minutes ago, Anonym bruker said: Han låser seg inn i boden i flere timer, brøler tilbake til deg og du startet en tråd om at han glemmer bursdager. Jeg tror du heller hadde skrevet om det temaet om det faktisk hadde vært slik. Nå tror jeg du bare ønsker han idioterklært. Jeg er uansett ferdig i denne tråden. Anonymkode: 9a83e...6e9 Jeg synes det er fascinerende hvor idioterklært hi ønsker at mannen blir. Og er, hva vet vi. Men å gå fra han? Neeeeeeeei, det er ikke mulig. Det behøves to stykker for å utsette barn for et fucka samliv Anonymkode: 58f2b...308
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #45 Skrevet 14. august 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han låser seg inn i boden i flere timer, brøler tilbake til deg og du startet en tråd om at han glemmer bursdager. Jeg tror du heller hadde skrevet om det temaet om det faktisk hadde vært slik. Nå tror jeg du bare ønsker han idioterklært. Jeg er uansett ferdig i denne tråden. Anonymkode: 9a83e...6e9 Hvorfor hisser du deg opp over at andre er uenige med deg!? Får du ikke bursdagsgave heller, kanskje!? Jeg sier hva JEG ville gjort, og det er å drite i gubben tilbake! Til gangs! Og hadde jeg hatt en sånn mann ville jeg heller levd på sosialstønad enn å offre flere år med en aggressiv egoist! Anonymkode: 2c5a2...573
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #46 Skrevet 14. august 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi det å være glemsk er ikke en tilsiktet ond egenskap selv om resultatet kan skuffe mennesker rundt dem. At et voksent menneske med bedre hukommelse "tar igjen" med hensikt for å skuffe han er barnslig og råttent. Hun burde takle sine frustrasjoner bedre. Hun kan være bedre enn han, men vurderer å ikke være det. Forskjellen er å gjøre noe med overlegg og ikke bare tenke hva som gir samme resultat. Jeg sidestiller ikke en som rygger ned naboen med en som skyter noen med kikkertsikte. Resultatet er det samme, men det er ikke straffeutmålingen. Anonymkode: 9a83e...6e9 Mannen er ikke glemsk. Han gir faen. Stor forskjell. Viktige ting husker man, hvis man bryr seg nok. Anonymkode: bd487...3dc
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #47 Skrevet 14. august 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi det å være glemsk er ikke en tilsiktet ond egenskap selv om resultatet kan skuffe mennesker rundt dem. At et voksent menneske med bedre hukommelse "tar igjen" med hensikt for å skuffe han er barnslig og råttent. Hun burde takle sine frustrasjoner bedre. Hun kan være bedre enn han, men vurderer å ikke være det. Forskjellen er å gjøre noe med overlegg og ikke bare tenke hva som gir samme resultat. Jeg sidestiller ikke en som rygger ned naboen med en som skyter noen med kikkertsikte. Resultatet er det samme, men det er ikke straffeutmålingen. Anonymkode: 9a83e...6e9 Så alt du får ut av denne tråden er at mannen er glemsk? Enda en gang er det kvinnen som skal forstå, tilrettelegge osv.. Denne mannen gir beng, og bryr seg tydeligvis kun om seg selv, hadde aldri giddet. Anonymkode: f797a...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå