Gå til innhold

Keisersnitt og hodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok keisersnitt for en mnd tid siden i full narkose, de prøvde å stikke epidural men bomma bare..de stakk 4-5 ganger uten å hell. Sliter veldig med hodepine enda! Noen som vet hva jeg skal gjøre? 

Anonymkode: 1aeb0...25b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel bare ta tiden til hjelp?

Du har vært uheldig siden den sitter så lenge, men den vil jo gi seg....  Jeg har ikke hatt det selv, men en venninne fikk det og hun var frisk da hun reiste hjem fra sykehuset fire dager senere.

Klippet fra legeforeningen sine sider:

Postdurapunksjonshodepine er i utgangspunktet en selvbegrensende tilstand. Med konservativ tilnærming i form av hvile, god hydrering og symptomatisk behandling er vel 50 % bra innen fire døgn, drøyt 70 % innen en uke og over 85 % innen seks uker

Anonymkode: 24e50...393

Skrevet

Føler virkelig med deg, har opplevd det selv, og unner ikke min verste fiende det der. Ring legen i morgen, eventuelt føden. De kan gi en bloodpatch på sykehuset, som kan hjelpe noe. Ellers er det dessverre bare tiden til hjelp, men det er viktig at du får hjelp, spesielt med en nyfødt hjemme.

Anonymkode: 39c23...907

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler virkelig med deg, har opplevd det selv, og unner ikke min verste fiende det der. Ring legen i morgen, eventuelt føden. De kan gi en bloodpatch på sykehuset, som kan hjelpe noe. Ellers er det dessverre bare tiden til hjelp, men det er viktig at du får hjelp, spesielt med en nyfødt hjemme.

Anonymkode: 39c23...907

Det må gjøres med en gang, hjelper ikke nå...

Anonymkode: a660b...fd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...