Gå til innhold

Har du noensinne truffet en mann som

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

HI her! 

Nå blir jrg bok totalslaktet her inne, men jeg har sagt ja til at han kan komme. Så tar jeg det derfra og ser hva som skjer..

Anonymkode: 64ca5...c48

Du lever kun en gang. Som jeg skrev over gikk jeg fra mannen min og har aldri angret

Anonymkode: eb34c...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI her! 

Nå blir jrg bok totalslaktet her inne, men jeg har sagt ja til at han kan komme. Så tar jeg det derfra og ser hva som skjer..

Vet du hva? De fleste av oss driter i hva du gjør. 

Sikkert på samme måte som du driter i at noen/mange av oss syns du er et tragisk og stusselig menneske. 

Anonymkode: b28ce...0aa

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert på samme måte som du driter i at noen/mange av oss syns du er et tragisk og stusselig menneske. 

Du bryr deg tydeligvis en del ettersom du er såpass ufin.. (ikke hi).

Jeg har alltid sett på utroskap som noe helt forferdelig. Men er nå selv i den situasjonen at forholdet skranter, og jeg har falt pladask for en annen. Men jeg har ikke gjort noe med de følelsene, må først rydde i tankene og bestemme meg for om jeg skal bli eller gå. Jeg har likevel fått større forståelse for at andre kan falle for fristelsen. Verden er ikke svart/hvit. 

Anonymkode: 48d75...abf

Skrevet

Du lever kun en gang. Som jeg skrev over gikk jeg fra mannen min og har aldri angret

Anonymkode: eb34c...ae3

Det er min tankegang også. 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bryr deg tydeligvis en del ettersom du er såpass ufin.. (ikke hi).

Jeg har alltid sett på utroskap som noe helt forferdelig. Men er nå selv i den situasjonen at forholdet skranter, og jeg har falt pladask for en annen. Men jeg har ikke gjort noe med de følelsene, må først rydde i tankene og bestemme meg for om jeg skal bli eller gå. Jeg har likevel fått større forståelse for at andre kan falle for fristelsen. Verden er ikke svart/hvit. 

Anonymkode: 48d75...abf

Takk💕

HI

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva folk mener om meg er opp til dem. 

Jeg er faktisk verken tragisk eller stusselig. 

Vi er bare mennesker 🤷🏻‍♀️

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva folk mener om meg er opp til dem. 

Jeg er faktisk verken tragisk eller stusselig. 

Vi er bare mennesker 🤷🏻‍♀️

Vi er bare mennesker? Det fritar oss vel ikke for å vise klasse og stil? Man finner vel neppe noe mer stusselig enn å med vilje godta å være nr to for en mann...

Og helt trygg på valget ditt er du nok ikke siden du tross alt skriver her. Jeg skjønner at du suger til deg svarene fra dem som er positive til planene dine, men jeg tror at de negative også legger seg på minnet ditt. 

Føler du ikke at du er verd mer enn å være tømmestasjon for en seksuelt frustrert mann? 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi er bare mennesker? Det fritar oss vel ikke for å vise klasse og stil? Man finner vel neppe noe mer stusselig enn å med vilje godta å være nr to for en mann...

Og helt trygg på valget ditt er du nok ikke siden du tross alt skriver her. Jeg skjønner at du suger til deg svarene fra dem som er positive til planene dine, men jeg tror at de negative også legger seg på minnet ditt. 

Føler du ikke at du er verd mer enn å være tømmestasjon for en seksuelt frustrert mann? 

Jeg vet 100 % hva jeg går til, ingen tvil om det. Noen ganger er lysten større enn forstanden og det er det denne gangen. 

Jeg tar til meg både positive og negative tilbakemeldinger. 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han ødelegger SITT ekteskap. Hun er jo ikke gift.

Anonymkode: 33776...6f7

Tredjepart er en absolutt del av å ødelegge et ekteskap. Man er bra dum om man ikke forstår det. 

Anonymkode: ee51b...0a2

Skrevet

Man vet ikke hva det er å virkelig være forelska og oppleve kjærlighet, før man har opplevd det selv. Jeg har hatt flere forhold, men da jeg møtte mannen min var det noe helt annet enn jeg hadde kjent før. Jo, jeg hadde vært sånn skikkelig forelska en gang tidligere, men da var det kun fra min side og jeg ble utnytta - til å begynne med. Etterhvert LOT jeg meg utnytte fordi jeg skjønte jo det, men jeg var så forelska og kunne ikke la vær å være med den mannen. Med han jeg er gift med i dag, var det full klaff fra begge, og alt ble bare RIKTIG. Enkelt og ukomplisert og deilig. Vi har vært sammen i tolv år nå. Jeg tror mange er i forhold med, eller gift med, noen de trodde de var forelska i. Tenker at dette er bra, vi satser på dette og flytter sammen. Stifter familie. Men den dagen man faktisk møter The One, så skjønner man at følelsene har et nivå til...  Et problem til å begynne med er selvsagt å helt SIKKERT vite at man ikke er utsatt for en som utnytter deg OG situasjonen.

Anonymkode: 33128...45b

Skrevet

Jeg forstår ikke at noen kan bli tiltrukket av noen som er villig til å gå bak ryggen til partneren sin og være utro. For meg hadde det vært en massiv turn off da det hadde sagt meg at han var en mann som ikke har respekt for andres følelser og bare tenker på seg selv. For meg har personlighet mye å si om jeg blir tiltrukket av vedkommende eller ikke. Jeg synes det er moralsk forkastelig å involvere seg med noen man vet allerede er gift, spesielt om det er barn i bildet i tillegg. Men du har tydeligvis allerede bestemt deg for å være en slik person, Ts, så du får bare kjøre på. Håper bare du en dag opplever at den du er  glad j går bak din rygg og gjør det samme mot deg, først da forstår du kanskje hvor ille dette er. 

Anonymkode: 37e8f...906

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet 100 % hva jeg går til, ingen tvil om det. Noen ganger er lysten større enn forstanden og det er det denne gangen. 

Noe sier meg at forstanden ikke er plagsomt stor uansett. 

Folk som legger seg med gifte menn/kvinner er simple og fremstår svært lite smarte. 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan altså virkelig ikke styre deg, du er totalt prisgitt lysten/begjæret? Har du så lite kontroll over deg selv ellers i livet, eller er bare bekvemt å bruke en sånn klisjepreget ansvarsfraskrivelse når du skal bidra til utroskap?

Anonymkode: cfbf8...4fa

Skrevet

Jeg var 18 år og plutselig så jeg han på et utested. Vi ble begge helt, helt betatt! Det er nå 17 år siden, og vi har kun hatt to korte små forhold på 6 mnd til sammen. Men han er fortsatt i livet mitt og han er definitivt i tankene mine enda. Han har vært singel hele veien, jeg har valgt han bort. Men.... Jeg har også vært utro med han. Han er farlig for meg, men det er så vanskelig å kutte kontakten helt. Selv snakker han om at en dag, da blir det oss. Kanskje når vi er pensjonister. Jeg vet ikke om jeg burde satset mer på han. Tidvis tenker jeg at jeg burde det, siden vi åpenbart er så spesielle for hverandre. Men tidvis tenker jeg at selv om tiltrekningen er helt unik, så hadde vi kanskje ikke fungert særlig godt i hverdagen.

Uansett, de gangene vi møtes så tenker jeg at det er jeg som tar valget å møte ham og jeg velger hva jeg vil gjøre med han (er ikke utro med sex, men holder rundt etc). Han vet at jeg har samboer, men hva jeg velger å gjøre er ikke hans ansvar. Jeg tar valgene for mitt liv og han for hans liv. Akkurat som hi tar valget basert på sitt liv, og han tar faktisk valget over sitt eget liv. 

Anonymkode: fd918...2a8

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var 18 år og plutselig så jeg han på et utested. Vi ble begge helt, helt betatt! Det er nå 17 år siden, og vi har kun hatt to korte små forhold på 6 mnd til sammen. Men han er fortsatt i livet mitt og han er definitivt i tankene mine enda. Han har vært singel hele veien, jeg har valgt han bort. Men.... Jeg har også vært utro med han. Han er farlig for meg, men det er så vanskelig å kutte kontakten helt. Selv snakker han om at en dag, da blir det oss. Kanskje når vi er pensjonister. Jeg vet ikke om jeg burde satset mer på han. Tidvis tenker jeg at jeg burde det, siden vi åpenbart er så spesielle for hverandre. Men tidvis tenker jeg at selv om tiltrekningen er helt unik, så hadde vi kanskje ikke fungert særlig godt i hverdagen.

Uansett, de gangene vi møtes så tenker jeg at det er jeg som tar valget å møte ham og jeg velger hva jeg vil gjøre med han (er ikke utro med sex, men holder rundt etc). Han vet at jeg har samboer, men hva jeg velger å gjøre er ikke hans ansvar. Jeg tar valgene for mitt liv og han for hans liv. Akkurat som hi tar valget basert på sitt liv, og han tar faktisk valget over sitt eget liv. 

Anonymkode: fd918...2a8

Hva synes samboeren din, da? Eller er det bare du som får lov til å ta valg i dine forhold?

Skrevet

Du kaller et medmenneske for "tømmestasjon" og etterlyser "klasse og stil" i samme innlegg?

Jøss. Snakker om å kaste stein i glasshus.

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tredjepart er en absolutt del av å ødelegge et ekteskap. Man er bra dum om man ikke forstår det. 

Nei, det er den gifte som har ansvar for sitt eget ekteskap og hvilken utvikling det har.

Skrevet

Forstår deg på et vis. Deres ekteskap er faktisk ikke ditt ansvar. Men er det ikke veldig kjipt om du virkelig faller for han? Så må du og kona dele på fyren. Det høres så utrolig frustrerende ut. 

Anonymkode: 431da...5ed

Skrevet

Nei, det er den gifte som har ansvar for sitt eget ekteskap og hvilken utvikling det har.

Enkel tankegang. For enkel; den som den gifte er utro med, er medansvarlig. Et hvert menneske har ansvar for konsekvensene ens handlinger har. Hvis man vet at den man ligger med er utro, så vet man også at ens egen handling er medvirkende til potensiell skade på et annet menneske. Det kommer man ikke unna, selv om jeg er enig i at den gifte bærer det største ansvaret.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enkel tankegang. For enkel; den som den gifte er utro med, er medansvarlig. Et hvert menneske har ansvar for konsekvensene ens handlinger har. Hvis man vet at den man ligger med er utro, så vet man også at ens egen handling er medvirkende til potensiell skade på et annet menneske. Det kommer man ikke unna, selv om jeg er enig i at den gifte bærer det største ansvaret.

Det du ikke vet har du ikke vondt av.

Skrevet

En lten oppdatering: 

Jeg trakk meg! Sendte han en mld og sa det var kommet noe i veien. 

Ja, mulig jeg vil angre, men det får så være. 

Kjenner at jeg for øyeblikket ikke orker masse styr i livet mitt. 

HI

Skrevet
På ‎13‎.‎08‎.‎2018 den 8.10, Anonym bruker skrev:

HI her! 

Jeg må si meg enig med de andre her, at du bør holde deg unna en gift mann. 

På den annen side så er det jo HAN som er i et ekteskap, det er han som har forpliktelser til et annet menneske her (eller det vet vi jo ikke, mulig de har et åpent forhold?) . Jeg forstår at du kan være fristet. Hadde for øvrig vært litt skeptisk til å innlede noe med en gift mann, det synes jeg nok hadde vært komplisert. Dessuten synes jeg ikke menn som bedrar sin nærmeste, er noe videre tess. 

Skrevet
9 minutter siden, Kari Mari skrev:

Jeg må si meg enig med de andre her, at du bør holde deg unna en gift mann. 

På den annen side så er det jo HAN som er i et ekteskap, det er han som har forpliktelser til et annet menneske her (eller det vet vi jo ikke, mulig de har et åpent forhold?) . Jeg forstår at du kan være fristet. Hadde for øvrig vært litt skeptisk til å innlede noe med en gift mann, det synes jeg nok hadde vært komplisert. Dessuten synes jeg ikke menn som bedrar sin nærmeste, er noe videre tess. 

Skrev ovenfor her at jeg trakk meg, det blir for komplisert. 

Så da lever jeg videre med ren samvittighet 😊

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skrev ovenfor her at jeg trakk meg, det blir for komplisert. 

Så da lever jeg videre med ren samvittighet 😊

Ah, det fikk jeg ikke med meg. Men sikkert veldig lurt å trekke seg 😉 Kan fort ende opp i masse styr......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...