Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 tar deg med storm fra det øyeblikket du ser han? Jeg har det, var helt merkelig! Jeg bare så han på en fest og jeg tenkte bare at det er den mest sexy hotte mannen jeg har sett. Vi ble kjent og hadde flott kjemi. Men, gjorde ingenting. Føler en helt syk seksuell tiltrekkning til han (men, det vet ikke han- holdt meg i skinnet). Vi har mld litt, men på et helt vennskaplig plan. Men, fikk plutselig mld fra han om at han kommer til min by og vil treffes hjemne hos meg. Tingen er at han er gift (jeg er ikke). Har ikke svart han enda, men vet ikke om jeg klarer å motstå han. Puh....måtte bare få det ut et sted Anonymkode: 64ca5...c48
3 i april Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Han er gift og du er allerde småforelsket, da tar du er smart valg i dag og sender en sms til ham at det ikke passer.. Ja jeg har opplevd det og han er min mann i dag, det var gjensidig og vi følte begge det samme. Men ingen av oss var gift da..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 4 minutter siden, 3 i april skrev: Han er gift og du er allerde småforelsket, da tar du er smart valg i dag og sender en sms til ham at det ikke passer.. Ja jeg har opplevd det og han er min mann i dag, det var gjensidig og vi følte begge det samme. Men ingen av oss var gift da.. Er egentlig ikke forelsket, han er bare så sinnsykt tiltrekkende. Vet det er veldig feil hele greia, men vet også at jeg vil angre om jeg ikke gjør det. Forhåpentligvis er han superdårlig i senga og jeg slutter å finne han så utrolig sexy. Anonymkode: 64ca5...c48
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er egentlig ikke forelsket, han er bare så sinnsykt tiltrekkende. Vet det er veldig feil hele greia, men vet også at jeg vil angre om jeg ikke gjør det. Forhåpentligvis er han superdårlig i senga og jeg slutter å finne han så utrolig sexy. Anonymkode: 64ca5...c48 Pytt pytt om du er med på å ødelegge et ekteskap liksom... Egoistiske merr. Anonymkode: ee51b...0a2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Pytt pytt om du er med på å ødelegge et ekteskap liksom... Egoistiske merr. Anonymkode: ee51b...0a2 Trenger jo ikke ødelegge ekteskapet! Dessuten tenker jeg at iom at han foreslo dette, så er det nok ikke et lykkelig ekteskap. Egoistiske merr? Det var faktisk litt vittig uttrykk. Anonymkode: 64ca5...c48
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 Ja, det har jeg opplevd og vi lever sammen på tyvende året. Men du surrer deg selvsagt ikke bort i en gift mann. Du har da mer selvrespekt enn som så. Anonymkode: b28ce...0aa
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #7 Skrevet 12. august 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det har jeg opplevd og vi lever sammen på tyvende året. Men du surrer deg selvsagt ikke bort i en gift mann. Du har da mer selvrespekt enn som så. Anonymkode: b28ce...0aa Ja, vet jeg burde ha det...men, lett er det ikke. Anonymkode: 64ca5...c48
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #8 Skrevet 12. august 2018 Ja, jeg har opplevd det. Vi var da begge single, så slik sett var det ikke noe som hindret oss. Ingen, hverken før eller etter har greid å tenne meg slik som han. Ett eneste blikk fra ham og jeg er klar. Jeg ble stormende forelsket i ham også. Selv om vi hadde noe spesielt sammen så er han dessverre også avhengig av jakten, det å føle at han erobrer. Han er rett og slett redd for å binde seg følelsesmessig til noen. Han går gjerne inn i forhold, men da med damer som ikke vil såre ham om forholdet blir slutt - dvs. han går bare inn i forhold til damer han ikke føler særlig mye for, annet enn at han liker dem, at de er behagelige og greie å ha sex med. For meg følte han for mye, fikk panikk og stakk av. Etter en periode greide vi å etablere et slags vennskap som varte i noen år, og det var da han innrømte hvordan det er fatt med ham. Han er blitt avhengig av spenningen i å møte nye damer, avhengig av variasjon av sexpartnere. Ingenting får ham til å føle seg mer levende enn om han møter en dame som han kan føle sexuell tenning for ved første blikk, og at det er gjensidig. Men noe mer... nei, det tør han ikke... selv om han selvfølgelig aldri sier det til de damene han møter. I dag har vi ikke kontakt lenger, men om vi en sjelden gang møtes tilfeldigvis så er det ingen tvil om at den sexuelle spenningen blusser opp og nærmest eksploderer. Men det er ikke lenger noe problem for meg å holde meg unna ham, for pussig nok, til tross for den helt enorme tenningen vi føler for hverandre og på sett og vis alltid har vært veldig glade i hverandre, så er det ikke han jeg har hatt best sex med. God sex, helt klart, men ikke mer heller. Årsaken til det er nok det at han aldri har greid å være helt tilstede, at han alltid beskytter seg følelsesmessig. Det tok meg flere år å virkelig komme over denne mannen. Gjør deg selv en tjeneste, Hi, ikke involver deg med denne mannen så lenge han er gift. Si til ham at du liker ham, at du tenner på ham, men at hvis han vil ha deg så må han først rydde opp i livet sitt og bli singel, for du er ikke fornøyd med å være en reserveløsning for han når han tilfeldigvis har tid til deg. Unn deg selv bedre. Anonymkode: f298a...534
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #9 Skrevet 12. august 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trenger jo ikke ødelegge ekteskapet! Dessuten tenker jeg at iom at han foreslo dette, så er det nok ikke et lykkelig ekteskap. Egoistiske merr? Det var faktisk litt vittig uttrykk. Anonymkode: 64ca5...c48 Herregud, så naiv du er. Anonymkode: ee51b...0a2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #10 Skrevet 12. august 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg har opplevd det. Vi var da begge single, så slik sett var det ikke noe som hindret oss. Ingen, hverken før eller etter har greid å tenne meg slik som han. Ett eneste blikk fra ham og jeg er klar. Jeg ble stormende forelsket i ham også. Selv om vi hadde noe spesielt sammen så er han dessverre også avhengig av jakten, det å føle at han erobrer. Han er rett og slett redd for å binde seg følelsesmessig til noen. Han går gjerne inn i forhold, men da med damer som ikke vil såre ham om forholdet blir slutt - dvs. han går bare inn i forhold til damer han ikke føler særlig mye for, annet enn at han liker dem, at de er behagelige og greie å ha sex med. For meg følte han for mye, fikk panikk og stakk av. Etter en periode greide vi å etablere et slags vennskap som varte i noen år, og det var da han innrømte hvordan det er fatt med ham. Han er blitt avhengig av spenningen i å møte nye damer, avhengig av variasjon av sexpartnere. Ingenting får ham til å føle seg mer levende enn om han møter en dame som han kan føle sexuell tenning for ved første blikk, og at det er gjensidig. Men noe mer... nei, det tør han ikke... selv om han selvfølgelig aldri sier det til de damene han møter. I dag har vi ikke kontakt lenger, men om vi en sjelden gang møtes tilfeldigvis så er det ingen tvil om at den sexuelle spenningen blusser opp og nærmest eksploderer. Men det er ikke lenger noe problem for meg å holde meg unna ham, for pussig nok, til tross for den helt enorme tenningen vi føler for hverandre og på sett og vis alltid har vært veldig glade i hverandre, så er det ikke han jeg har hatt best sex med. God sex, helt klart, men ikke mer heller. Årsaken til det er nok det at han aldri har greid å være helt tilstede, at han alltid beskytter seg følelsesmessig. Det tok meg flere år å virkelig komme over denne mannen. Gjør deg selv en tjeneste, Hi, ikke involver deg med denne mannen så lenge han er gift. Si til ham at du liker ham, at du tenner på ham, men at hvis han vil ha deg så må han først rydde opp i livet sitt og bli singel, for du er ikke fornøyd med å være en reserveløsning for han når han tilfeldigvis har tid til deg. Unn deg selv bedre. Anonymkode: f298a...534 Takk for flott svar! Det er en kinkig situasjon, det vet jeg. Jeg vet at jeg muligens kan ende opp såret...men, så er det denne spenningen og tiltrekkningen da... jeg vet 100% at hvis jeg ikke gjør det, så vil jeg garantert angre. Sjansen er også stor for at jeg treffer han igjen på en eller anben fest og tenker at skal jeg først ha sex med han, så vil jeg heller gjøre det edru enn i fylla. Jeg får gå ut og gå en tur for å klarne hjernen. Takk igjen 💕 Anonymkode: 64ca5...c48
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #11 Skrevet 12. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud, så naiv du er. Anonymkode: ee51b...0a2 Hvorfor? En mann eller dame som lever i et lykkelig ekteskap kontakter ikke andre. Gjør du det? Jeg gjorde det hvertfall ikke de 20 årene jeg var gift (ja, vi er godt voksne) Anonymkode: 64ca5...c48
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #12 Skrevet 12. august 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor? En mann eller dame som lever i et lykkelig ekteskap kontakter ikke andre. Gjør du det? Jeg gjorde det hvertfall ikke de 20 årene jeg var gift (ja, vi er godt voksne) Anonymkode: 64ca5...c48 At mannen/kona klager på et kjærlighetsløst ekteskap er klassisk. Og ja, menn kan være utro selv i lykkelige ekteskap. Anonymkode: ee51b...0a2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #13 Skrevet 12. august 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for flott svar! Det er en kinkig situasjon, det vet jeg. Jeg vet at jeg muligens kan ende opp såret...men, så er det denne spenningen og tiltrekkningen da... jeg vet 100% at hvis jeg ikke gjør det, så vil jeg garantert angre. Sjansen er også stor for at jeg treffer han igjen på en eller anben fest og tenker at skal jeg først ha sex med han, så vil jeg heller gjøre det edru enn i fylla. Jeg får gå ut og gå en tur for å klarne hjernen. Takk igjen 💕 Anonymkode: 64ca5...c48 Det er mye bedre å være tydelig overfor ham nå - si til ham at han mer enn gjerne kan ta kontakt om han blir singel og fri, men at du ikke vil bli trukket inn i et komplisert forhold så lenge han er gift. Om han virkelig er i et dårlig ekteskap så rydder han opp der han er. Om han virkelig er interessert i deg og bryr seg, da respekterer han deg og det som er rett for deg. Nå tenker dere begge to med den delen av kroppen som vil gjerne... ikke den med hjerne... Det er mye enklere å ev. komme over ham om du aldri har involvert deg i ham enn om du får dype følelser for ham og han i tillegg har en slik seksuell makt over deg. Anonymkode: f298a...534
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #14 Skrevet 12. august 2018 Hold deg unna! Altså, ja, sexen kan være laber og forelskelsen forsvinner.. men tenk om den ikke er det!? tenk om sexen er fantatisk og du ikke klarer å tenke på NOE annet enn å få mer..? Hva da, liksom? Anonymkode: 5f239...419
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #15 Skrevet 12. august 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor? En mann eller dame som lever i et lykkelig ekteskap kontakter ikke andre. Gjør du det? Jeg gjorde det hvertfall ikke de 20 årene jeg var gift (ja, vi er godt voksne) Anonymkode: 64ca5...c48 Selvsagt er folk i lykkelige forhold også utro, selv om de kanskje ikke alltid fremstiller det slik for å få napp. Hvilken stein bor du under??? Anonymkode: fd300...167
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #16 Skrevet 12. august 2018 Men om du angrer? Hva så? Det er tusenvis av menn å bli tiltrukket av.. Å bli forelsket, skuffet, såret er veldig mye værre.. Å være med på å event ødelegge en familie overgår begge delene! Ikke gjør noe, er mitt råd! Anonymkode: bd501...95c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #17 Skrevet 12. august 2018 Har opplevd det to ganger. Første gangen ble et åtte år langt mareritt av et «forhold» - som vi var mange fler enn to i. Den andre ganger var mannen min, og vi har vært sammen i tolv fine, ukompliserte og enkle år. Anonymkode: 33128...45b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #18 Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, vet jeg burde ha det...men, lett er det ikke. Anonymkode: 64ca5...c48 Det er nok ikke så vanskelig heller. Anonymkode: b28ce...0aa
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #19 Skrevet 12. august 2018 Har ikke svart han enda, er vanskelig å ta en avgjørelse. Anonymkode: 64ca5...c48
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #20 Skrevet 12. august 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er egentlig ikke forelsket, han er bare så sinnsykt tiltrekkende. Vet det er veldig feil hele greia, men vet også at jeg vil angre om jeg ikke gjør det. Forhåpentligvis er han superdårlig i senga og jeg slutter å finne han så utrolig sexy. Anonymkode: 64ca5...c48 Uff. Så barnslig. Ligg unna. Det fins mange andre mannfolk. Anonymkode: 2a2a5...34b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #21 Skrevet 12. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har ikke svart han enda, er vanskelig å ta en avgjørelse. Anonymkode: 64ca5...c48 Eier du moral og empati, så er ikke det en vanskelig avgjørelse nei. Anonymkode: 2a2a5...34b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #22 Skrevet 12. august 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Pytt pytt om du er med på å ødelegge et ekteskap liksom... Egoistiske merr. Anonymkode: ee51b...0a2 Han ødelegger SITT ekteskap. Hun er jo ikke gift. Anonymkode: 33776...6f7
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #23 Skrevet 13. august 2018 Jeg møtte mannen min slik! Så han på fest, danset med han og tilbragte hele kvelden med han. Jeg var så sinnsykt tent på han men gjorde ingenting med saken. Her var det jeg som var gift. Jeg fikk han ikke ut av tankene, forstod rett og slett ikke hva som skjedde med meg. Møtte han helt tilfeldig igjen og igjen. Så la jeg han til på Facebook. Vi kunne snakke i 6-8 timer i strekk. På høsten gikk jeg fra mannen min. Orket ikke mer. Første januar flyttet jeg så inn til han. Dette er snart 7 år siden. Jeg er den dag i dag like forelsket i han. Jeg for sommerfugler i magen når jeg tenker på han. Det er nesten sånn at vi er for avhengig av hverandre. Du lever kun en gang, hva om han er The ONE? Anonymkode: eb34c...ae3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #24 Skrevet 13. august 2018 Jeg har opplevd det samme. Fra første gang jeg så han har jeg vært betatt.. Det er fire år siden, og siden har jeg bare blitt mer og mer forelsket😔 Det er jeg som er opptatt, og vi har aldri kysset eller noe. Men to ganger på disse årene har vi møttes på fest, og da har det vært veldig nære på.. Det er som jeg føler en blanding av ro og sommerfugler hver gang jeg kommer inn i et rom der han her. Og som hun over skriver: jeg også har møtt han tilfeldig på steder som virker ulogisk at vi skal møte på hverandre. Anonymkode: 48d75...abf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #25 Skrevet 13. august 2018 HI her! Nå blir jrg bok totalslaktet her inne, men jeg har sagt ja til at han kan komme. Så tar jeg det derfra og ser hva som skjer.. Anonymkode: 64ca5...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå