Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #26 Skrevet 7. august 2018 Takk for svar Anonymkode: 97b12...294
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #27 Skrevet 7. august 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg var glad i mannen og han døde uventet. Jeg var veldig glad i min, og han døde helt uventet. Men det betyr ikke at jeg trengte mange år på å bli seksuelt aktiv igjen likevel. Det er der logikken rakner, nemlig: at det skal være noen slags koherens i "elsket mannen = klarer ikke sex med andre". Dessverre er det også der dømmingen begynner, for den logiske konsekvensen blir jo da at "å, hun har en ny da kan hun umulig ha elsket mannen!" Statistikken viser imidlertid at enker/enkemenn som levde i et godt forhold, raskere gifter seg igjen... Kanskje det handler om at de foretrekker tosomhet, at de har god relasjonskompetanse og lett får kontakt med en ny, at de ikke har dårlig samvittighet fordi de vet at den avdøde unner dem lykken, eller noe annet. Uansett er det ikke slik at den som elsker høyest nødvendigvis sitter lengst tid på gjerdet. Det er en feilslutning som ødelegger mye for mange... Anonymkode: 62bf1...7aa
Twintipp Skrevet 7. august 2018 #28 Skrevet 7. august 2018 Å, det tror jeg er veldig individuelt, og kommer an på både relasjonen mellom ektefellene, personlighet til den gjenlevende osv. Jeg personlig er en person som må elske noen høyt og fungere sammen mentalt med en mann før jeg har interesse på det fysiske plan. Spør du meg nå så tenker jeg at jeg hadde sørget meg sønder og aldri klart å tenke på sex igjen, noensinne. Men, i situasjonen hadde jeg kanskje fått et stort behov for nærhet, jeg aner ikke. Kondolerer med tapet av mannen din. Gjør ting som gjør deg godt❤️
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #29 Skrevet 7. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var veldig glad i min, og han døde helt uventet. Men det betyr ikke at jeg trengte mange år på å bli seksuelt aktiv igjen likevel. Det er der logikken rakner, nemlig: at det skal være noen slags koherens i "elsket mannen = klarer ikke sex med andre". Dessverre er det også der dømmingen begynner, for den logiske konsekvensen blir jo da at "å, hun har en ny da kan hun umulig ha elsket mannen!" Statistikken viser imidlertid at enker/enkemenn som levde i et godt forhold, raskere gifter seg igjen... Kanskje det handler om at de foretrekker tosomhet, at de har god relasjonskompetanse og lett får kontakt med en ny, at de ikke har dårlig samvittighet fordi de vet at den avdøde unner dem lykken, eller noe annet. Uansett er det ikke slik at den som elsker høyest nødvendigvis sitter lengst tid på gjerdet. Det er en feilslutning som ødelegger mye for mange... Anonymkode: 62bf1...7aa Jeg svarte bare for meg. Ikke for deg eller statistikken. Anonymkode: 20954...256
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #30 Skrevet 8. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg svarte bare for meg. Ikke for deg eller statistikken. Anonymkode: 20954...256 Feil, du svarer for en hypotetisk versjon av deg. Anonymkode: 62bf1...7aa
Mrs. Kaizer Skrevet 8. august 2018 #31 Skrevet 8. august 2018 For et spørsmål! Svært vanskelig å svare på, jeg kan ikke se for meg å være så intim med noen andre. Dessuten, 4 barnsmor over 40, med div. kroppslig forfall... Spørs om noen menn hadde sett syn på det😅
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #32 Skrevet 8. august 2018 På 6.8.2018 den 21.56, Anonym bruker skrev: Fy f for et tåpelig spørsmål. 🤦🏻♀️ ...det som er deilig med å henge på dette forumet i permisjonstiden er at jeg føler meg ekstremt smart. Litt som å se luksusfellen og annen reality på TV. Anonymkode: 4b34a...5dc Dette er ikke så ille en gang. Jeg fant denne på førstesiden også. Anonymkode: e67fe...e8f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #33 Skrevet 8. august 2018 Har store vansker med å se for meg selv med noen andre, vi traff hverandre tidlig og er som et gammelt ektepar alt i 30 åra. Anonymkode: c3e3d...2e5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #34 Skrevet 8. august 2018 Jeg vet ikke med meg selv. Mi mor ble alene etter at min far døde da hun var 43. Hun har valgt å være alene etter det. Hun har vel forelsket seg to ganger etter det (som jeg vet om), men det har ikke blitt noe mer enn det. Anonymkode: e4bf3...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå