Gå til innhold

Selge vogna? 3,5-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

haha nettopp... e jo en fin måte å la ungen få slappe av litt på, så why not ;) Produser vogner for voksne, og gode deilige vognposer til oss om vinteren! Legger meg glatt ut i kulden og tar en kvil i en sånn :D 

Anonymkode: dfddb...d04

Ååååå det hørtes deilig ut!!😁

Anonymkode: 8aea5...6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ååååå det hørtes deilig ut!!😁

oh, I know :D Rope på mannen å be han trille meg en tur på butikken, så kan eg ligge ute å slappe av mens han e inne å handla 😂

Anonymkode: dfddb...d04

Skrevet

Friske unger har mer energi enn voksne så ser ikke poenget med å ha vogn/ triller til så store barn. Hadde ungene mine vært så slappe så hadde jeg vurdert et sunnere kosthold, sjekket blodprøver etc...

Anonymkode: a8d05...8c5

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Friske unger har mer energi enn voksne så ser ikke poenget med å ha vogn/ triller til så store barn. Hadde ungene mine vært så slappe så hadde jeg vurdert et sunnere kosthold, sjekket blodprøver etc...

Anonymkode: a8d05...8c5

Du forstår ikke at et barn som står opp klokka 7, som løper rundt i 28 grader og herjer og leker i 7 timer, kaaaaan bli litt trøtt og sliten? Selvom de er barn og har mer energi enn voksne? Det må da automatisk være noe galt med de som trenger legetilsyn?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du forstår ikke at et barn som står opp klokka 7, som løper rundt i 28 grader og herjer og leker i 7 timer, kaaaaan bli litt trøtt og sliten? Selvom de er barn og har mer energi enn voksne? Det må da automatisk være noe galt med de som trenger legetilsyn?

De sover i barnehagen og da?

Anonymkode: 41dca...75e

Skrevet

Prøv du å gå 35-40.000 skritt i 35 grader en  hel dag så kan vi snakkes!

Ikke noe galt med 7 åringen annet at han ble litt sliten etter mange timer i sola og masse inntrykk.

Jeg ser virkelig ikke problemet med at han fikk slappe av 10 min i vogna! Heller det enn en grinete unge!

Og foresten så hadde alle barna i bhg han gikk i hviletid kl 15 hvor de lå på madrasser 20 min.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

De sover i barnehagen og da?

Anonymkode: 41dca...75e

Nei, men der kan han hvile om han vil :) 

men du... jeg lover at livet ditt kommer til å bli helt perfekt til tross for at mitt barn trengte en time på øyet etter en dag i Bø :) helt sant :) 

Skrevet

Selg vogna. Lån heller en trille ved behov.

Anonymkode: c6444...fbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...