Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #26 Skrevet 6. august 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: haha nettopp... e jo en fin måte å la ungen få slappe av litt på, så why not Produser vogner for voksne, og gode deilige vognposer til oss om vinteren! Legger meg glatt ut i kulden og tar en kvil i en sånn Anonymkode: dfddb...d04 Ååååå det hørtes deilig ut!!😁 Anonymkode: 8aea5...6d3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #27 Skrevet 6. august 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ååååå det hørtes deilig ut!!😁 Anonymkode: 8aea5...6d3 oh, I know Rope på mannen å be han trille meg en tur på butikken, så kan eg ligge ute å slappe av mens han e inne å handla 😂 Anonymkode: dfddb...d04
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #28 Skrevet 6. august 2018 Friske unger har mer energi enn voksne så ser ikke poenget med å ha vogn/ triller til så store barn. Hadde ungene mine vært så slappe så hadde jeg vurdert et sunnere kosthold, sjekket blodprøver etc... Anonymkode: a8d05...8c5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #29 Skrevet 6. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Friske unger har mer energi enn voksne så ser ikke poenget med å ha vogn/ triller til så store barn. Hadde ungene mine vært så slappe så hadde jeg vurdert et sunnere kosthold, sjekket blodprøver etc... Anonymkode: a8d05...8c5 Du forstår ikke at et barn som står opp klokka 7, som løper rundt i 28 grader og herjer og leker i 7 timer, kaaaaan bli litt trøtt og sliten? Selvom de er barn og har mer energi enn voksne? Det må da automatisk være noe galt med de som trenger legetilsyn? Anonymkode: 8aea5...6d3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #30 Skrevet 6. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du forstår ikke at et barn som står opp klokka 7, som løper rundt i 28 grader og herjer og leker i 7 timer, kaaaaan bli litt trøtt og sliten? Selvom de er barn og har mer energi enn voksne? Det må da automatisk være noe galt med de som trenger legetilsyn? Anonymkode: 8aea5...6d3 De sover i barnehagen og da? Anonymkode: 41dca...75e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. august 2018 #31 Skrevet 6. august 2018 Prøv du å gå 35-40.000 skritt i 35 grader en hel dag så kan vi snakkes! Ikke noe galt med 7 åringen annet at han ble litt sliten etter mange timer i sola og masse inntrykk. Jeg ser virkelig ikke problemet med at han fikk slappe av 10 min i vogna! Heller det enn en grinete unge! Og foresten så hadde alle barna i bhg han gikk i hviletid kl 15 hvor de lå på madrasser 20 min.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #32 Skrevet 7. august 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: De sover i barnehagen og da? Anonymkode: 41dca...75e Nei, men der kan han hvile om han vil men du... jeg lover at livet ditt kommer til å bli helt perfekt til tross for at mitt barn trengte en time på øyet etter en dag i Bø helt sant Anonymkode: 8aea5...6d3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #33 Skrevet 7. august 2018 Selg vogna. Lån heller en trille ved behov. Anonymkode: c6444...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå