Gå til innhold

Alene med ettåring til Syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja herlighet, dra og kos deg!! Jeg gjorde det for 10 år siden, det året eldste fylte 2. Kveldene var magisk på balkongen med bok og hørte på gresshopper og folk som koste seg ute. Litt slitsomt på dagtid var det, da hun var en særdeles aktiv liten en. Men herlighet som vi koste oss altså :)  reis, kos dere og nyt litt alenetid med minstemann :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Syden med en 1 åring i sommer og jeg er veldig glad vi var to voksne.  Han ble syk og da var det ikke bare bare for meg å gå å spise om jeg hadde hatt han alene. 

Anonymkode: a0931...456

Skrevet
20 minutter siden, CherryC skrev:

Ja herlighet, dra og kos deg!! Jeg gjorde det for 10 år siden, det året eldste fylte 2. Kveldene var magisk på balkongen med bok og hørte på gresshopper og folk som koste seg ute. Litt slitsomt på dagtid var det, da hun var en særdeles aktiv liten en. Men herlighet som vi koste oss altså :)  reis, kos dere og nyt litt alenetid med minstemann :)

Det høres helt nydelig ut! Jeg er litt redd det kan bli travelt, ja, for hun har nese for alt som er farlig. Men hun sover jo også 15 t/ døgnet, så det burde jo være mulig å hente seg inn igjen. 😅

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi var i Syden med en 1 åring i sommer og jeg er veldig glad vi var to voksne.  Han ble syk og da var det ikke bare bare for meg å gå å spise om jeg hadde hatt han alene. 

Anonymkode: a0931...456

Det er et poeng. Jeg har også vært i sør-Europa med syk ettåring, og det var forferdelig. Var veldig redd, fikk tidenes heftigste antibiotika, og legen hadde ikke mye barnetekke. Men det er da det gjelder å ha en god reiseforsikring og en hyggelig svenske i bakhånd. 

Tror jeg har bestemt meg, jeg! 😊

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er urettferdig mot de andre barna m! At du i det hele tatt tenker tanken

Anonymkode: 90510...74e

Jeg er forsåvidt enig med deg. Jeg hadde kanskje ikke sagt at jeg badet og lå på stranden i en hel uke. Kanskje bare sagt at jeg skulle på tur. Jeg vet ikke. 

Anonymkode: 9fdc7...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...