Leverpostei Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Jeg har en ferieuke jeg må ta ut i høst, og vurderer å ta med meg ettåringen til Syden. Har reist mye med barn og baby, men aldri helt alene. Mannen og de andre barna har ikke fri. Noen som har vært på en sånn tur? Ble det kjedelig på kveldene, og på dagtid?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Jeg hadde ikke turt. Søsteren min falt og havnet på sykehuset med et brudd når hun var i syden, takk og lov av de reiste to voksne så noen kunne ta seg av barna.... Anonymkode: a287d...cf8
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke turt. Søsteren min falt og havnet på sykehuset med et brudd når hun var i syden, takk og lov av de reiste to voksne så noen kunne ta seg av barna.... Anonymkode: a287d...cf8 Det kan skje hvor som helst. Hi, ta deg en tur du. Dere kommer sikkert til å kose dere❤️ Få hotell med balkong, så kan du sitte der om kvelden med et glass vin og en god bok Anonymkode: a91aa...6d3
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Men hvorfor tar du ikke den uka i høstferien så eldre søsken også har fri? Anonymkode: a287d...cf8
Leverpostei Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke turt. Søsteren min falt og havnet på sykehuset med et brudd når hun var i syden, takk og lov av de reiste to voksne så noen kunne ta seg av barna.... Anonymkode: a287d...cf8 Ja, har tenkt tanken. Men charter er jo i så fall gull, da er det alltid en hyggelig, hjelpsom svenske i nærheten 😉
Leverpostei Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor tar du ikke den uka i høstferien så eldre søsken også har fri? Anonymkode: a287d...cf8 Jeg er lærer, og har fri med dem i høstferien også. Vi har ikke råd til at alle drar på sydenferie i høstferien, dessverre. Men en restplasstur for meg og minsten passer fint i budsjettet. Dette er en ekstrauke som jeg ikke fikk tatt ut i forbindelse med permisjonen.
Leverpostei Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan skje hvor som helst. Hi, ta deg en tur du. Dere kommer sikkert til å kose dere❤️ Få hotell med balkong, så kan du sitte der om kvelden med et glass vin og en god bok Anonymkode: a91aa...6d3 Er akkurat det jeg ser for meg! 😍 Blir jeg hjemme den uken blir det garantert logistikk, klesvask, rydding osv som tar tiden. Og resten av familien er jo i hverdagsmodus med skole og aktiviteter.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 5 minutter siden, Leverpostei skrev: Jeg er lærer, og har fri med dem i høstferien også. Vi har ikke råd til at alle drar på sydenferie i høstferien, dessverre. Men en restplasstur for meg og minsten passer fint i budsjettet. Dette er en ekstrauke som jeg ikke fikk tatt ut i forbindelse med permisjonen. Hadde oppriktig heller tatt de pengene og funnet på noe gøy med alle barna. Blir kongelig tullete å dra alene uten mann og barn. Hadde heller da spart de pengene sammen eller bare jeg og mannen på en langhelg eller noe slikt.. Anonymkode: 51e8a...d31
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #9 Skrevet 31. juli 2018 Hørtes herlig ut! Hadde reist uten tvil! Av og til trenger mamma fri fra plikter i heimen. Husmorsferie 👍 Anonymkode: 1a290...60d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #10 Skrevet 31. juli 2018 Reis du 😁 jeg sitter alene med 2 barn i polen på ferie jeg..hvorav en 3 mnd baby 😯 mannen kommer hit om 1 uke..men da har vi allerede feriert helt alene i 2 uker. Så det går bra og lar seg gjøre å reise alene hi 😁 Anonymkode: 8a6dc...0b7
sug lut Skrevet 31. juli 2018 #11 Skrevet 31. juli 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde oppriktig heller tatt de pengene og funnet på noe gøy med alle barna. Blir kongelig tullete å dra alene uten mann og barn. Hadde heller da spart de pengene sammen eller bare jeg og mannen på en langhelg eller noe slikt.. Anonymkode: 51e8a...d31 Tullete? Reis og kos dere, det høres nydelig ut.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #12 Skrevet 31. juli 2018 Selvfølgelig kan du gjøre det! Ikke noe problem, bare sørg for å få et bra rom med balkong, er nydelig å sitte og kose seg med vin og bok! Anonymkode: e916a...7a2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #13 Skrevet 31. juli 2018 Nei, det er urettferdig mot de andre barna m! At du i det hele tatt tenker tanken Anonymkode: 90510...74e
sug lut Skrevet 31. juli 2018 #14 Skrevet 31. juli 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er urettferdig mot de andre barna m! At du i det hele tatt tenker tanken Anonymkode: 90510...74e Hehe, du kødder? Urettferdig å ta med veslesneipen på noe utenfor skoleferiene?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #15 Skrevet 31. juli 2018 Nei herregud, urettferdig er det ikke. Alt MÅ ikke deles på millimeteren. Når det er sagt ville jeg selv kjedet meg på ferie med 1-åring. Ser for meg mange måltider på hotellet og tidlige kvelder.. Men jeg er ikke så reisevant med barn, i hvert fall ikke alene Anonymkode: 01cbf...978
Leverpostei Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #16 Skrevet 31. juli 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Reis du 😁 jeg sitter alene med 2 barn i polen på ferie jeg..hvorav en 3 mnd baby 😯 mannen kommer hit om 1 uke..men da har vi allerede feriert helt alene i 2 uker. Så det går bra og lar seg gjøre å reise alene hi 😁 Anonymkode: 8a6dc...0b7 Nice! Og veldig sprekt! 😎
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #17 Skrevet 31. juli 2018 59 minutter siden, Leverpostei skrev: Er akkurat det jeg ser for meg! 😍 Blir jeg hjemme den uken blir det garantert logistikk, klesvask, rydding osv som tar tiden. Og resten av familien er jo i hverdagsmodus med skole og aktiviteter. Nemlig! Og det er velfortjent med en pause 😁 Anonymkode: a91aa...6d3
Leverpostei Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #18 Skrevet 31. juli 2018 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde oppriktig heller tatt de pengene og funnet på noe gøy med alle barna. Blir kongelig tullete å dra alene uten mann og barn. Hadde heller da spart de pengene sammen eller bare jeg og mannen på en langhelg eller noe slikt.. Anonymkode: 51e8a...d31 Hvorfor er det mer verdifullt å dra med mannen enn med vesla? 😂 Jeg kan ikke (vil ikke) være borte fra henne over flere netter ennå.
Leverpostei Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #19 Skrevet 31. juli 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er urettferdig mot de andre barna m! At du i det hele tatt tenker tanken Anonymkode: 90510...74e De andre barna har vært på sommerferie, de har reist alene med meg på tur flere ganger, og i hverdagen handler det meste om å følge opp deres aktiviteter. De lider absolutt ingen nød.
Leverpostei Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #20 Skrevet 31. juli 2018 16 minutter siden, sug lut skrev: Hehe, du kødder? Urettferdig å ta med veslesneipen på noe utenfor skoleferiene? Thank u! Og som lærer er dette en mulighet jeg har én gang i yrkeslivet. Lærere kan glemme billige sydenferier utenom skoleferien, som kjent.
Leverpostei Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #21 Skrevet 31. juli 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei herregud, urettferdig er det ikke. Alt MÅ ikke deles på millimeteren. Når det er sagt ville jeg selv kjedet meg på ferie med 1-åring. Ser for meg mange måltider på hotellet og tidlige kvelder.. Men jeg er ikke så reisevant med barn, i hvert fall ikke alene Anonymkode: 01cbf...978 Er litt redd for at det skal bli kjedelig, ja. Men hittil i sommer har jeg knapt lest én bok, jeg har sett tre episoder av en serie jeg liker, og strikket 14 masker. «Kjedelig» høres ikke egentlig så dumt ut, altså.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #22 Skrevet 31. juli 2018 Jeg hadde bestilt et sted med balkong og all inclusive, pakket med masse bøker og reist. Jeg hadde ikke trivdes med å skulle finne meg en restaurant i byen hver kveld for å spise, hadde mye heller spist på hotellet. Og charter, sånn at hvis noe skulle skje, så er det reiseledere der som kan hjelpe til. Anonymkode: 543ca...924
Leverpostei Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #23 Skrevet 31. juli 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde bestilt et sted med balkong og all inclusive, pakket med masse bøker og reist. Jeg hadde ikke trivdes med å skulle finne meg en restaurant i byen hver kveld for å spise, hadde mye heller spist på hotellet. Og charter, sånn at hvis noe skulle skje, så er det reiseledere der som kan hjelpe til. Anonymkode: 543ca...924 Takk for gode tips! Jeg har faktisk aldri vært på charter, men det er nok ideelt denne gangen. Luftet tanken for mannen, han mente det var en strålende idé 😍
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #24 Skrevet 31. juli 2018 Ja, gjør det! 😄😄 Anonymkode: 9567e...fee
sug lut Skrevet 31. juli 2018 #25 Skrevet 31. juli 2018 36 minutter siden, Leverpostei skrev: Thank u! Og som lærer er dette en mulighet jeg har én gang i yrkeslivet. Lærere kan glemme billige sydenferier utenom skoleferien, som kjent. Alle muligheter til å gjøre noe med ett barn må jo utnyttes, og å feriere utenom ferie kan som du sier lærere se langt etter, og skolebarn har skole. Dere kommer til å nikosr dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå