Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Økonomisk er seksuell/følelsesmessig? For meg ville det vært økonomisk, det hadde vært en dealbreaker for meg, tenker at jeg nok kunne tilgitt seksuell utroskap, men økonomisk hadde sittet langt inne! Anonymkode: 9ca6e...5c6
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 Begge deler, fordi hovedproblemet er uærligheten og at vedkommende kan gå bak ryggen min uten problemer. Det er utilgivelig uansett. Anonymkode: d5bb2...e56
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #5 Skrevet 26. juli 2018 Begge deler, tror jeg. Har opplevd økonomisk utroskap, ikke følelsesmessig eller seksuelt. Klarte å tilgi første gangen det skjedde, andre gangen gikk jeg. Da hadde han bevist at han ikke hadde tillit nok til meg til å fortelle meg hva som foregikk, og at han hadde null respekt for meg i samme slengen. Lyvingen var verst for min del, vet ikke om det ville vært det ved følelsesmessig eller fysisk utroskap. Anonymkode: e8da1...3d0
skjotta Skrevet 26. juli 2018 #7 Skrevet 26. juli 2018 Begge deler er dealbreakere så jeg har ikke noe behov for å rangere dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå