Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #26 Skrevet 24. juli 2018 Du har min fulle sympati i hvert fall. Jeg skal jobbe dette året, så slutter jeg før sommerferien til neste år. Orker ikke å stresse med ferie og planlegging. Vår ferie dekker ikke opp en brøkdel av barnas fridager. Jeg må forholde meg til de fristene som min jobb har nå og det går ikke overens. Skal studere fra neste høst, så slipper jeg dette problemet. Innen jeg er ferdig er ungene store nok til å klare seg selv. Anonymkode: b3d2f...4fc
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2018 #27 Skrevet 24. juli 2018 Man må planlegge. Ha en plan A, ha en plan B, en plan C, etc. Det er ikke alltid det går like bra, men har man fått barn må man være i forkant! Vi har ei 22 åring som kan steppe inn på kort tid, fordi vår jobb er ikke forutsigbar. Vi jobber begge i militæret. Vi kan bli sendt ut på utenlandsoppdrag på 24 timers varsel. Det skjer ikke ofte at begge blir beordret ut samtidig. Men vi må være forberedt på det. To år siden skjedde nettopp dette, da ble plan D brukt. Vi må dra, da var vi heldig med henne da 20 åringen som kjente barna våre. Anonymkode: 11690...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå