Gå til innhold

Barnebursdag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har et barn som skal opp i 6 klasse til høsten. Hun ble ikke invitert i to bursdager i 5 klasse. Skolen sier det er opp til hver klasse om en ber alle eller de enn selv vil.kjenner at jeg gruer meg til høsten...ikke godt å se på at foreldre lar barna inviterer flertallet. Har noen erfaring om regler på skolene deres går på? Hvilken alder enn begynner å velge selv? Problemet er at det ofte blir de samme ungene som ikke blir invitert....

Anonymkode: 8febb...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.7.2018 den 23.51, Anonym bruker skrev:

Har et barn som skal opp i 6 klasse til høsten. Hun ble ikke invitert i to bursdager i 5 klasse. Skolen sier det er opp til hver klasse om en ber alle eller de enn selv vil.kjenner at jeg gruer meg til høsten...ikke godt å se på at foreldre lar barna inviterer flertallet. Har noen erfaring om regler på skolene deres går på? Hvilken alder enn begynner å velge selv? Problemet er at det ofte blir de samme ungene som ikke blir invitert....

Anonymkode: 8febb...196

Har du tatt det opp på foreldremøte for klassen? Vet mange gjør det ved skolestart. Blir enige i forhold til bursdagsinvitasjoner og gavesummer :) man skulle jo tro alle foreldrene ønsker det samme for barna. At de ikke blir holdt utenfor på noen som helst måte.

Anonymkode: b78f0...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så? To bursdager hun ikke var i, og du vil allerede lage bråk? Hun har ikke rett på å være overalt alltid, skjønner du, og du gjør henne en bjørnetjeneste om du lar henne tro det.

Anonymkode: 1c582...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...