Gå til innhold

IKM uke 33


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hmm. Ikke godt å si, men hvis du hadde El rundt 6-7 så er du ca bare 9/10dpo. hvis du klarer så ville jeg kanskje ventet til søndag/mandag 🤞🏼 Krysser fingrene for deg uansett 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, duria skrev:

Et forsiktig hurra pga gårdagens test. 😁

IKM i dag. Ingen mens ennå!

 

75B8011C-01E0-4290-A48C-599FBCA081B6.jpeg

Hurra😀😀😀👍🏽👍🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

A0A24F98-D8D2-49A6-9597-A9F666E95263.thumb.jpeg.dcb9c3e5878930c90e3b7315322dc5c9.jpegKan dere se noe? Syns jeg ser en svak svak strek 🤔

Anonymkode: 674bc...161

Ser helt klart en strek😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Belle12 skrev:

Hmm. Ikke godt å si, men hvis du hadde El rundt 6-7 så er du ca bare 9/10dpo. hvis du klarer så ville jeg kanskje ventet til søndag/mandag 🤞🏼 Krysser fingrene for deg uansett 🤗

Nei,jeg stoler ikke helt på det jeg ser. Så må bare vente litt å se! Har egentlig tenkt at det  er umulig å få det til å treffe så kjapt🙈

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, duria skrev:

Mensmurringer og brunrosa utflod, IKM i dag. Kjennes som at alt håp er ute, gitt. :( Faen altså. Hvorfor må det være så mye rart?!

😔hvordan går det? Har det kommet noe mer?

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😔hvordan går det? Har det kommet noe mer?

Anonymkode: 674bc...161

Det er rosa på papiret ennå. Vært på do sikkert 10 ganger de siste tre timene og lett etter mer... det er IKM i dag, så det er kanskje en mens. :( Umulig å si! Jeg pleier aldri å spotte heller, så det er uvanlig til meg å være. 

Jeg skal seriøst aldri teste før IKM mer. Aldri... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, duria skrev:

Det er rosa på papiret ennå. Vært på do sikkert 10 ganger de siste tre timene og lett etter mer... det er IKM i dag, så det er kanskje en mens. :( Umulig å si! Jeg pleier aldri å spotte heller, så det er uvanlig til meg å være. 

Jeg skal seriøst aldri teste før IKM mer. Aldri... 

Det forstår jeg😔kan være det ikke er noe heller? Ikke uvanlig at det kan komme en liten blødning. Har du evt tatt en ny test? 

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei,jeg stoler ikke helt på det jeg ser. Så må bare vente litt å se! Har egentlig tenkt at det  er umulig å få det til å treffe så kjapt🙈

Anonymkode: 674bc...161

Ingenting er umulig men bra du er forberedt hvertfall 🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, duria skrev:

Det er rosa på papiret ennå. Vært på do sikkert 10 ganger de siste tre timene og lett etter mer... det er IKM i dag, så det er kanskje en mens. :( Umulig å si! Jeg pleier aldri å spotte heller, så det er uvanlig til meg å være. 

Jeg skal seriøst aldri teste før IKM mer. Aldri... 

Som anonym sier så er det ikke uvanlig at d kommer en blødning. Jeg hadde også en liten blødning 2-3 dager etter j skulle hat ikm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det forstår jeg😔kan være det ikke er noe heller? Ikke uvanlig at det kan komme en liten blødning. Har du evt tatt en ny test? 

Anonymkode: 674bc...161

Tar i morgen... :) 

1 time siden, Belle12 skrev:

Som anonym sier så er det ikke uvanlig at d kommer en blødning. Jeg hadde også en liten blødning 2-3 dager etter j skulle hat ikm. 

Får bare håpe på det beste! 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Belle12 skrev:

Lykke til 🌸🌸 krysser fingre og tær!

Lykke til🙏🏼

 

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, duria skrev:

Tar i morgen... :) 

Får bare håpe på det beste! 🍀

Har du tatt test??

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du tatt test??

Anonymkode: 22a83...db5

Ja... skikkelig svak (til tross for tidligtest). Går nok mot en kjemisk det her. Jeg skal aldri teste før IKM igjen i alle fall... :( Venter bare på full blødning nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, duria skrev:

Ja... skikkelig svak (til tross for tidligtest). Går nok mot en kjemisk det her. Jeg skal aldri teste før IKM igjen i alle fall... :( Venter bare på full blødning nå. 

Har de andre testene vist svakt også? Har det kommet mer blod?Huff,kjedelig er det uansett om dette er en sa😔sender over litt trøst🙏🏼

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror disse svake svake strekene henger igjen fra MA, at HCG henger igjen! Den streken burde vært tydeligere siden fredag?!🤔Men veldig usikkert når el var,selv om jeg antok. Så jeg kan være alt fra 9dpo til 12 dpo. Og det er jo veldig for en g-test. Burde jeg ta en digital i morgen,den vil kanskje ikke slå ut når testene er så svake? Andre erfaringer? 

2517AF2D-B6F3-49D6-9799-04C6E0B5F9A2.jpeg

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tror disse svake svake strekene henger igjen fra MA, at HCG henger igjen! Den streken burde vært tydeligere siden fredag?!🤔Men veldig usikkert når el var,selv om jeg antok. Så jeg kan være alt fra 9dpo til 12 dpo. Og det er jo veldig for en g-test. Burde jeg ta en digital i morgen,den vil kanskje ikke slå ut når testene er så svake? Andre erfaringer? 

2517AF2D-B6F3-49D6-9799-04C6E0B5F9A2.jpeg

Anonymkode: 674bc...161

*tidlig

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror disse svake svake strekene henger igjen fra MA, at HCG henger igjen! Den streken burde vært tydeligere siden fredag?!🤔Men veldig usikkert når el var,selv om jeg antok. Så jeg kan være alt fra 9dpo til 12 dpo. Og det er jo veldig for en g-test. Burde jeg ta en digital i morgen,den vil kanskje ikke slå ut når testene er så svake? Andre erfaringer? 

2517AF2D-B6F3-49D6-9799-04C6E0B5F9A2.jpeg

Anonymkode: 674bc...161

Jeg hadde svidd av en digital👍🏽😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

Jeg hadde svidd av en digital👍🏽😀

 

Hehe,kjenner jeg meg rett gjør jeg nok det😜Verste fall får jeg ta en blodprøve å sjekke HCG😉 ser du en svak strek? Eller er det bare meg🙈

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hehe,kjenner jeg meg rett gjør jeg nok det😜Verste fall får jeg ta en blodprøve å sjekke HCG😉 ser du en svak strek? Eller er det bare meg🙈

Anonymkode: 674bc...161

Jeg ser absolutt en svak strek!! 

Legger ved bilde av min ..;-) 

den var ikke sterkere den heller! Men er usikker på hvor mange dpo jeg var!! For det vistes nesten ingenting på billig strimlene.😌

BEE04A20-65A1-44FC-BA05-A23BC951CACB.jpeg

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser absolutt en svak strek!! 

Legger ved bilde av min ..;-) 

den var ikke sterkere den heller! Men er usikker på hvor mange dpo jeg var!! For det vistes nesten ingenting på billig strimlene.😌

BEE04A20-65A1-44FC-BA05-A23BC951CACB.jpeg

Anonymkode: 22a83...db5

Tar en digital i morgen☺️Gikk i søpla for å se om streken var tydligere,og den hadde endret seg ørlite (tror jeg oppe i mitt hode😜)ca 45 min siden jeg tok den! Men jeg kan kanskje ikke lese av så sent heller?! 

328FBE57-497A-45AA-A429-1DE080EE50FD.jpeg

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tar en digital i morgen☺️Gikk i søpla for å se om streken var tydligere,og den hadde endret seg ørlite (tror jeg oppe i mitt hode😜)ca 45 min siden jeg tok den! Men jeg kan kanskje ikke lese av så sent heller?! 

328FBE57-497A-45AA-A429-1DE080EE50FD.jpeg

Anonymkode: 674bc...161

Skal vel ikke lese av etter det som står nei.. men har gjort d selv slle 3 gangene😅 å har vært gravid😁😄

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal vel ikke lese av etter det som står nei.. men har gjort d selv slle 3 gangene😅 å har vært gravid😁😄

Anonymkode: 22a83...db5

☺️Tar en digital i morgen,da vil jeg mest sannsynlig få et klart svar. Er da 12/13 dpo! 

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...