Gå til innhold

IKM uke 33


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ferdig med TR igår!! Da er vi igang med første prøveperiode ☺️ 

Flere som har IKM uke 33 her inne? 

Presentasjon av oss selv kanskje? 🙂 

28 år, 2 barn født i 2013 og 2015 sammen med mannen

Gøy å kan følge hverandre 👍🏽

 

 

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble også ferdig med TR i går😃 I gang med pp3.

Begynte å teste el i går. Blinkende smilefjes i dag. Har hatt to sykluser på 19 dager uten å finne el, så krysser fingrene for denne pp. 

24 år, barn født i 2016😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nøtteliten93 skrev:

Jeg ble også ferdig med TR i går😃 I gang med pp3.

Begynte å teste el i går. Blinkende smilefjes i dag. Har hatt to sykluser på 19 dager uten å finne el, så krysser fingrene for denne pp. 

24 år, barn født i 2016😊

 

Så gøy å kan følge hverandre 🙂 

Hvilken EL tester bruker du?

når begynner du å teste? Føler meg som nybegynner igjen 😬 Husker ikke når det begynteå teste!

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte billigstrimler i første pp, men ble lei av å tolke strekene. Nå bruker jeg egentlig begge typene fra clearblue og tester rundt kl 17-18 foreløpig. Begynte å teste i går på dag 5 da jeg har hatt så korte sykluser. 

Hvor lang syklus har du? Kan se etter når clearblue anbefaler å starte testingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nøtteliten93 skrev:

Brukte billigstrimler i første pp, men ble lei av å tolke strekene. Nå bruker jeg egentlig begge typene fra clearblue og tester rundt kl 17-18 foreløpig. Begynte å teste i går på dag 5 da jeg har hatt så korte sykluser. 

Hvor lang syklus har du? Kan se etter når clearblue anbefaler å starte testingen.

28/29 dagers syklus! Supert om du kunne gjort det 😉 

Fant igjen noen strimler jeg også. Men hatet å tolke streken jeg også🙊

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearblue el test med dobbel hormonindikatorr: ved 28, start testing på dag 8 og dag 9 ved 29 dagers syklus. 

Clearblue el test: ved 28, start testing på dag 11 og dag 12 ved 29 dagers syklus😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får prøve meg her jeg da! 

Dette blir 1pp etter EXU, 4pp totalt. 

Gift par på 29 og 30, første barnet. :) Siste dag med TR i dag tenker jeg. Før EXU hadde jeg 26 dagers syklus. 

Har bestilt digitale EL-tester for denne perioden, da jeg er så lei av å tyde streker 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Nøtteliten93 skrev:

Fast smilefjes på clearblue nå!! Endelig en positiv test etter 2 sykluser uten😃

Når en får smilefjes, har man EL da? Eller er det en indikasjon på at den nærmer seg?

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Når en får smilefjes, har man EL da? Eller er det en indikasjon på at den nærmer seg?

Anonymkode: 22a83...db5

Det indikerer at el mest sannsynlig skjer innen 12-48 timer, men har lest at det er ingen garanti for at egget faktisk slipper😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2018 den 11.16, duria skrev:

Får prøve meg her jeg da! 

Dette blir 1pp etter EXU, 4pp totalt. 

Gift par på 29 og 30, første barnet. :) Siste dag med TR i dag tenker jeg. Før EXU hadde jeg 26 dagers syklus. 

Har bestilt digitale EL-tester for denne perioden, da jeg er så lei av å tyde streker 😛 

Så leit med en EXU😞 

Krysser fingrene for dere denne perioden☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 6 august her:) men siden lite tilgang på leveranse til rett tid er det lite håp her 😛

 

jeg har kjøpt sånne pakker med 50 stk eggløsningstester og graviditetstester på eBay. Haha så har en del å bli testgal på 😆 brukte sikkert 7 stk forrige mnd men vet det nå rimelig greit og. 

 

Har brukt en del av graviditetstestene og siden jeg var usikker i første pp etter slutt med p piller. 

 

Testing testing... vaskedama på jobb undrer sikkert fælt om hun ser i søpla der noen gang 😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, KmammaK skrev:

Ikm 6 august her:) men siden lite tilgang på leveranse til rett tid er det lite håp her 😛

 

jeg har kjøpt sånne pakker med 50 stk eggløsningstester og graviditetstester på eBay. Haha så har en del å bli testgal på 😆 brukte sikkert 7 stk forrige mnd men vet det nå rimelig greit og. 

 

Har brukt en del av graviditetstestene og siden jeg var usikker i første pp etter slutt med p piller. 

 

Testing testing... vaskedama på jobb undrer sikkert fælt om hun ser i søpla der noen gang 😆😆

Velkommen inn hit 😀

her er IKM 13/14 august.. Alt for lenge til😅

men legger inn aksjer i disse dager nå!! 

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaskedama på jobb ja😂😂😂 Haha! Måtte le nå! Men samme her!

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vaskedama på jobb ja😂😂😂 Haha! Måtte le nå! Men samme her!

Anonymkode: 22a83...db5

Hihi😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi har truffet EL.🙃 (Hjertene er dagene vi har hadd sex) BEA5E7DD-7316-4BB8-BB43-94E954ED1755.thumb.png.3dee7ea5cdbbcede4f8beac4ce4a9901.png

Dette er så spennende.. Alt for lenge til IKM 14 august 😲

Hvordan går det med dere? 🙂 

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 IKM 13-14 aug. Fikk blinkende positiv på ladycomp for eggløsning i dag. Håper spiren sitter 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Edelweis skrev:

Hei 😊 IKM 13-14 aug. Fikk blinkende positiv på ladycomp for eggløsning i dag. Håper spiren sitter 🤗

Da har vi IKM på samme tid!! Krysse fingrene for oss 😀🙌🏻

Har ikke testet for EL. Men har hadd en del EL slim. Sex annenhver dag, så håper det holder 😉 

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da har vi IKM på samme tid!! Krysse fingrene for oss 😀🙌🏻

Har ikke testet for EL. Men har hadd en del EL slim. Sex annenhver dag, så håper det holder 😉 

Anonymkode: 22a83...db5

Ja håper den sitter. Er første pp da så tørr ikke håpe for mye. 😊 har vært på ferie uten barn så har sørget for at det skal gå an i allefall 😆🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Edelweis skrev:

Ja håper den sitter. Er første pp da så tørr ikke håpe for mye. 😊 har vært på ferie uten barn så har sørget for at det skal gå an i allefall 😆🙏🏻

Første PP her også 😉 2andre barna klaffet i første Pp.. tviler på at vi er så heldig denne gang! Men håper ;-D 

hvor mange barn har dere?

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Edelweis skrev:

Vi har 4. Dette er vår første sammen og sistemann ☺️

Så herlig med en så storcflokk 🙂 

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester og tester, men ikke noen positiv EL-test ennå. Legger inn aksjer (12 dager siden TR) daglig nå 😛 Murringene startet i dag, så det er definitivt noe som skjer, så jeg håper jeg klarer å få positiv test!

Endret av duria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 2DPO. :o Jiis så sakte tiden kommer til å gå. Har hatt et lite helvete med EL-smerter denne mnd, så jeg håper TR holder seg langt unna nå! 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...