Gå til innhold

IKM uke 33


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blødde en god del i går og i dag, som en litt kraftig mens, og har stikkinger i magen. Tror ikke jeg gidder å teste noe mer heller - det kan ikke ha gått veien når det blør sånn så tidlig. 

På’n igjen neste måned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, duria skrev:

Jeg blødde en god del i går og i dag, som en litt kraftig mens, og har stikkinger i magen. Tror ikke jeg gidder å teste noe mer heller - det kan ikke ha gått veien når det blør sånn så tidlig. 

På’n igjen neste måned. 

Så lenge det kom såpass mye,så skjønner jeg du ikke gidder å teste! Lykkønskninger sendes deg til neste måned🙏🏼

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, duria skrev:

Jeg blødde en god del i går og i dag, som en litt kraftig mens, og har stikkinger i magen. Tror ikke jeg gidder å teste noe mer heller - det kan ikke ha gått veien når det blør sånn så tidlig. 

På’n igjen neste måned. 

Så leit å høre! Ønsker deg masse lykke til🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min digitale viste «ikke gravid» i dag tidlig,så da tror jeg de svake strekene ikke er riktige som jeg syns jeg har sett😉! Så nå tenker jeg at jeg bare får vente på «tanta»! 

Lykke til, til dere andre🙏🏼

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min digitale viste «ikke gravid» i dag tidlig,så da tror jeg de svake strekene ikke er riktige som jeg syns jeg har sett😉! Så nå tenker jeg at jeg bare får vente på «tanta»! 

Lykke til, til dere andre🙏🏼

Anonymkode: 674bc...161

Ikke gi opp før tanta er her.. krysser fortsatt fingrene for deg 🙂 

fikk selv svak på strimel men ikke gravid på digital! Men 4 dager etterpå var det gravid på digitsl også!

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke gi opp før tanta er her.. krysser fortsatt fingrene for deg 🙂 

fikk selv svak på strimel men ikke gravid på digital! Men 4 dager etterpå var det gravid på digitsl også!

Anonymkode: 22a83...db5

Takk☺️Bestilte noen tester her om dagen,så venter mot slutten av uka med en evt ny test. Er den digitale mindre sensitiv? Blir ikke helt klok på alle de ulike omtalene om de ulike testene🙈

 

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk☺️Bestilte noen tester her om dagen,så venter mot slutten av uka med en evt ny test. Er den digitale mindre sensitiv? Blir ikke helt klok på alle de ulike omtalene om de ulike testene🙈

 

Anonymkode: 674bc...161

Noen kunne fortelle meg at dem var det. Men så det var samme som den billigtesten  jeg brstilte. Men finnes tester for 25 ml istede for 10 eneste jeg vet

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2018 den 16.17, duria skrev:

Jeg blødde en god del i går og i dag, som en litt kraftig mens, og har stikkinger i magen. Tror ikke jeg gidder å teste noe mer heller - det kan ikke ha gått veien når det blør sånn så tidlig. 

På’n igjen neste måned. 

Så kjedelig! Lykke til 🌸🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min digitale viste «ikke gravid» i dag tidlig,så da tror jeg de svake strekene ikke er riktige som jeg syns jeg har sett😉! Så nå tenker jeg at jeg bare får vente på «tanta»! 

Lykke til, til dere andre🙏🏼

Anonymkode: 674bc...161

Når er ikm? Fortsatt håp 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Belle12 skrev:

Når er ikm? Fortsatt håp 🤞🏼

«Tanta» kom i dag. Så da er det bare å vente til den er over å prøve på nytt☺️Denne syklusen var litt krøll for meg iom at jeg ikke visste når el eller når ikm skulle komme mtp MA!! Er ved godt mot🙏🏼

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

«Tanta» kom i dag. Så da er det bare å vente til den er over å prøve på nytt☺️Denne syklusen var litt krøll for meg iom at jeg ikke visste når el eller når ikm skulle komme mtp MA!! Er ved godt mot🙏🏼

Anonymkode: 674bc...161

Oh nei! Bra du har motet oppe! Lykke til 🤞🏼🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordangår det med dere?

 

7+3 her nå.. uggen form men jobber 100% å kjenner kroppen er sliten🙄😝 Gleder meg til jeg når 3 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...