Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

17 minutter siden, Edelweis skrev:

Hvilken app bruker du? Jeg hadde siste mens 16.07 og el 31.7 men termindato sier 25.04. Mens din termin er 23 🤔

Mammanett.no. Hm. Ja, er noen dager feil i forhold til andre terminkalendere jeg har prøvd! Hm..

Jeg tok en test i dag morges som jeg synes virker som at har en svak strek. Hva tenker dere?

Har en brennende følelse i livmoren i dag - rett og slett ganske ubehagelig! 11dpo i morgen, IKM enten i morgen eller fredag (eller senere - vanskelig å vite pga EXUen). 

Hva ser dere? 😛 

2323DBBB-4D06-40C9-B840-DA9EB475CB19.jpeg

3 minutter siden, duria skrev:

Jeg tok en test i dag morges som jeg synes virker som at har en svak strek. Hva tenker dere?

Har en brennende følelse i livmoren i dag - rett og slett ganske ubehagelig! 11dpo i morgen, IKM enten i morgen eller fredag (eller senere - vanskelig å vite pga EXUen). 

Hva ser dere? 😛 

Jeg ser en svak strek der jeg ja 😊🤗

Annonse

2 timer siden, duria skrev:

Hva ser dere? 😛 

Ser en strek der ja😀👍🏽

Krysser fingrene for deg 👌🏻

9 timer siden, duria skrev:

Hva ser dere? 😛 

Ser en svak strek ja 😬 håper den blir sterkere! 

Anonymkode: 49b10...1e2

1 time siden, Mamma2013.2015 skrev:

Hvordan går ddt med dere jenter? 😀

Krysser fingrene for dere alle, håper flere kommer over i 1 trimester etterhvert!!😘

Ingenting nytt her. Men jeg aner egentlig ikke når ikm kommer,og tror ikke jeg hadde el når jeg trodde. Så jeg må bare vente å se😉Har lest at det er veldig individuelt når el og ikm kommer etter en MA. Så jeg må smøre meg med tålmodighet☺️

Anonymkode: 674bc...161

8 minutter siden, Belle12 skrev:

Når har du ikm ? 🤗

Litt usikker fordi jeg hadde en MA 20 juli og blødde i 14 dager ca. Og jeg tror jeg hadde eggløsning rundt 6-7 august,men veldig usikker! Er det tydeligere strek i morgen,vil jeg tro at det stemmer med el dato...

Anonymkode: 674bc...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...