Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 timer siden, duria skrev:

Jeg er nå 2DPO. :o Jiis så sakte tiden kommer til å gå. Har hatt et lite helvete med EL-smerter denne mnd, så jeg håper TR holder seg langt unna nå! 😛 

Når begynner du å teste?  

5 DPO jeg nå... TR 14 aug. 

Samme her!! EL smerter fra helvette😳

satser på mange positive tester 🙌🏻

Fortsetter under...

1 time siden, Mamma2013.2015 skrev:

Når begynner du å teste?  

5 DPO jeg nå... TR 14 aug. 

Samme her!! EL smerter fra helvette😳

satser på mange positive tester 🙌🏻

Jeg har ikke lyst til å teste for tidlig, i fare for å bli fryktelig skuffet. Jeg har IKM 16 eller 17 august. Kanskje prøve 10DPO? Neste mandag... hva med deg? 

Pleier du å ha skikkelige EL-smerter? 

50 minutter siden, duria skrev:

Jeg har ikke lyst til å teste for tidlig, i fare for å bli fryktelig skuffet. Jeg har IKM 16 eller 17 august. Kanskje prøve 10DPO? Neste mandag... hva med deg? 

Pleier du å ha skikkelige EL-smerter? 

Nei! Detcer skuffende å teste for tidlig... 

håper å klare å vente til 2-3 dager før IKM. 

Ja, har hadd veldig mye EL smerter i det siste.. men synes det var verre denne gang.. vondt nederst i magen enda!! Men mulig jeg bare leter for hardt etter symptomer😆🙊 

Er første prøveperiode for oss.. men med 2 som satte på første forsøk så skjenner jeg at jeg er spent denne gangen...

Jeg skal også prøve å holde meg så lenge som mulig! :) Helst til IKM 16/8. I mellomtiden temper jeg, og kan så klart følge med på andre tegn. EL-smertene fra helvete har nå gått over til bittesmå stikkinger (hele tiden!) - blir spennende å se hvor lenge dette varer 😅

Annonse

På 6.8.2018 den 7.38, duria skrev:

Jeg skal også prøve å holde meg så lenge som mulig! :) Helst til IKM 16/8. I mellomtiden temper jeg, og kan så klart følge med på andre tegn. EL-smertene fra helvete har nå gått over til bittesmå stikkinger (hele tiden!) - blir spennende å se hvor lenge dette varer 😅

På 5.8.2018 den 23.31, Edelweis skrev:

Jeg er så spent på å teste at jeg ikke klarer å slutte å tenke på det 🙄 ikm 16.. når tidligst teste da?😆

Hodet mitt tenker ikke på annet det heller! Blir veldig alt oppslukende 🤪😳

Hm. Ang. Testing så er jeg usikker altså.. 

husker ikke hvor tidlig jeg testet sist!!🙄

Har veldig lyst til å svi av en test selv di nermeste dagene..😆

1 time siden, Mamma2013.2015 skrev:

Hodet mitt tenker ikke på annet det heller! Blir veldig alt oppslukende 🤪😳

Hm. Ang. Testing så er jeg usikker altså.. 

husker ikke hvor tidlig jeg testet sist!!🙄

Har veldig lyst til å svi av en test selv di nermeste dagene..😆

Man blir så koko. Haha. Jeg brukte en strimmeltest i går - why liksom?! Jeg VET at det er alt, alt for tidlig. At det går an 🙈

45 minutter siden, duria skrev:

Man blir så koko. Haha. Jeg brukte en strimmeltest i går - why liksom?! Jeg VET at det er alt, alt for tidlig. At det går an 🙈

Haha! «Lykka» her er at jeg er på hytta å uten mulighet til å teste før fredag...😬🤣🙊 Da er jeg 3-4 dager unna TR. Må være mulig å teste da vell?? Hm. Mener jeg testet positivt 9 dpo sist..

23 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

Haha! «Lykka» her er at jeg er på hytta å uten mulighet til å teste før fredag...😬🤣🙊 Da er jeg 3-4 dager unna TR. Må være mulig å teste da vell?? Hm. Mener jeg testet positivt 9 dpo sist..

Statistikken er kjekk å se på der:

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Du kan få positiv og du kan få negativ test på fredag. :) 

2 minutter siden, duria skrev:

Statistikken er kjekk å se på der:

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Du kan få positiv og du kan få negativ test på fredag. :) 

Denne har jeg ikke sett før! Den var kjekk😀👍🏽 da må jeg prøve å vente til søndag😄😄

Har en del symptomer da, men er usikker på om det bare er hodet som påvirker det. Er veeeeldig trøtt, sovner på soffan på ettermiddagen, humørsvingninger, stikkinger/ligamentsmerter og tisser mye oftere 🙄😅 å hvis jeg kjenner skikkelig godt etter kan brystene være en smule ømme 😆

Annonse

19 minutter siden, Edelweis skrev:

Har en del symptomer da, men er usikker på om det bare er hodet som påvirker det. Er veeeeldig trøtt, sovner på soffan på ettermiddagen, humørsvingninger, stikkinger/ligamentsmerter og tisser mye oftere 🙄😅 å hvis jeg kjenner skikkelig godt etter kan brystene være en smule ømme 😆

Så spennende😀😀😀 Jeg heier på deg!! 

Jeg å innbiller meg at jeg tisser oftere samt stikkinger i magen!?🤪 Håper det er et godt tegn.

1 time siden, Edelweis skrev:

Hvordan er formen damer? En dag nærmere testdag i dag 🙌🏻

Formen er bra! Men murrer godt! Men det gjør det dager før TR også🤪🙊 Glad for hver dag som går her også😬

Hvordan er formen din @Edelweis ? 🤩

13 timer siden, Mamma2013.2015 skrev:

Stikkinger i magen å øm å vondt i korsryggen ikveld! Prøvde å jogge idag, men hadde så ømme pupper🤣 håper håper.. 

skal teste på søndag!!! 

12 dpo

Jeg er også 12 dpo på søndag men vurderer test i morgen tidlig altså 😅 står jo at man har stor sjangse for riktig resultat da 😬

På 5.8.2018 den 8.51, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med deg nøtteliten93? 🙂

Hva med deg kmammak? Ser IKM er 6 august 🙂 

Anonymkode: 22a83...db5

Takk for omtanken :) TR kom tre nesten fire dager før den skulle :s aldri skjedd før.. 

så ny IKM 1 sep :(  

kjenner jeg ikke har «lov» til å bli skuffa. Bare prøvd en gang egentlig, for den andre rakk vi ikke EL. begge mine to første satt på første :( uvant og kjenner jeg er skikkelig dårlig på å vente 🤦‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...