Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #26 Skrevet 23. juli 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ingen fan av Trump, en som mener klimaendringer ikke er et problem får ingen stjerne i min bok, men jeg kan forstå grunnen til at folk har stemt på ham når jeg ser og hører om de massive utfordringene man har med illegale innvandrere Men ...de har jo ikke det. Det er et fiktivt problem som brukes til scapegoat for å begrunne en politikk som gagner de rike. Anonymkode: 17987...cce
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2018 #27 Skrevet 23. juli 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Men ...de har jo ikke det. Det er et fiktivt problem som brukes til scapegoat for å begrunne en politikk som gagner de rike. Anonymkode: 17987...cce Jo, de har det. Nå får du gi deg. Ser man jevnt over hele USA så ser det greit ut, helt til man ser nærmere på stater hvor ulovlig innvandring er større. I Arizona, en grensestat, har illegale innvandrere hele 142% større sannsynlighet for å begå alvorlige forbrytelser. I California koster illegale innvandrere skattebetalere 23 milliarder. (89 milliarder på landsbasis) Det verste er likevel effekten dette har på lovlige innvandrere. Husk at disse illegale ikke rømmer fra krig. De færreste har beskyttelsesrett. Dette er heller ikke et Trump problem. Clinton og Obama kjempet også mot ulovlig innvandring, da et land ikke kan ha ukjente mennesker man ikke aner bakgrunnen til, rundt egne borgere. Anonymkode: 9527a...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå