Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #26 Skrevet 20. juli 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobber ingen av dere? Hvordan får dere 5 uker sommerferie fra? Der vil jeg også jobbe. Anonymkode: 1c4bb...7bc De fleste har vell 4-5 uker ferie. Hvor jobber du som har mindre enn det? Jeg har 5 uker ferie disponibelt, 3 av de må jeg ta sammenhengende. Anonymkode: 46e4f...9b3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #27 Skrevet 20. juli 2018 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Vi jobber alle 4 , Jeg , min mann, far og hans kjæreste. Mange jobber har lang ferie. Er ikke veldig unikt 😊 Jo, det er veldig unik å ha over 5 uker sommerferie viss man ikke er lærer.😊😊😊😊😊😊😘😚☺ Anonymkode: 1c4bb...7bc
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. juli 2018 #28 Skrevet 20. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jo, det er veldig unik å ha over 5 uker sommerferie viss man ikke er lærer.😊😊😊😊😊😊😘😚☺ Anonymkode: 1c4bb...7bc Nå har min mann 4 ukers ferie og en uke som blir tatt ut i avspasering , jeg har 5 uker. En uke er spart fra i fjor og 4 uker som alltid taes 3 uker og 1 uke med jobb mellom. Far har 4 uker sammenhengende og 1 uke avspasering , hans kjæreste har 4 uker sammenhengende og tar seg en uke fri uten lønn. Slik får alle ferie sammen med barna og voksenferie . Barna har og noen voksne hjemme hele skoleferien😊
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #29 Skrevet 20. juli 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobber ingen av dere? Hvordan får dere 5 uker sommerferie fra? Der vil jeg også jobbe. Anonymkode: 1c4bb...7bc Vær så snill å ikke la denne tråden også handle om ADHD mamma! Anonymkode: c6f83...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå