Gå til innhold

Setter dere ut vann til dyra?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller Å lese, les, las, lest. Ikke alle som bor i bokmålland.

Anonymkode: 5dadc...186

Ikke i det aktuelle innlegget. Resten av innlegget er på bokmål. Sorry, men du skal ha for forsøket. 😉

Anonymkode: 5a275...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

:krangle:

Nei, men hvem gidder å bry seg om slike småting? Mater du mauren også, eller hvor går grensen?

Anonymkode: 66f2d...b04

Ja, maur er akkurat det samme som et pinnsvin.... Rasshøl og lite intelligent, forstår jeg. 

Anonymkode: 251ff...402

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, maur er akkurat det samme som et pinnsvin.... Rasshøl og lite intelligent, forstår jeg. 

En kan jo spørre seg hvor intelligent det er å fore opp maur? Du har helt sikkert et stort hjerte, men tror det stopper der. 

Skrevet

Nei jeg gjør det ikke pga vi bor rett ved en fjord, så her er det nok vann til alle.

Anonymkode: 067b6...07f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg gjør det ikke pga vi bor rett ved en fjord, så her er det nok vann til alle.

Haha, det var dagens. 😅😅😅 Du ble født i går, eller?

Anonymkode: 05322...0f6

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaggu... 

Anonymkode: 5a275...bf2

Skrevet

Aldri falt meg inn..

Anonymkode: bf28b...998

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

En fjord? Med saltvann?

Anonymkode: 187c2...d01

Skrevet

Setter ut vann til katten 💙💜💙💜

Anonymkode: 6af0e...6f2

Skrevet

Jada, jeg setter ut vann til pinnsvin, pusekatter og bassenget står her hvis større dyr vil slukke tørsten. Jeg og min datter ga vann til en bie igår 😊 Her er det himla tørt, plenen er brun og jeg dropper å bruke vannslangen med mindre jeg må. Føler veldig med de som sliter med vann og mat til dyra sine, skogbrannfaren er også ganske ubehagelig. Vi hadde ca 5 minutter med regn rundt midnatt igår, men det er alt på mange uker. 

Skrevet
På 18.7.2018 den 10.34, Anonym bruker skrev:

En kan jo spørre seg hvor intelligent det er å fore opp maur? Du har helt sikkert et stort hjerte, men tror det stopper der. 

Maur klarer seg selv. Så vist jeg vet føler de ikke smerte heller. Altså noe helt annet enn et pattedyr. At jeg må forklare dette er helt utrolig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...