Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #26 Skrevet 17. juli 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller Å lese, les, las, lest. Ikke alle som bor i bokmålland. Anonymkode: 5dadc...186 Ikke i det aktuelle innlegget. Resten av innlegget er på bokmål. Sorry, men du skal ha for forsøket. 😉 Anonymkode: 5a275...bf2
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #27 Skrevet 18. juli 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, men hvem gidder å bry seg om slike småting? Mater du mauren også, eller hvor går grensen? Anonymkode: 66f2d...b04 Ja, maur er akkurat det samme som et pinnsvin.... Rasshøl og lite intelligent, forstår jeg. Anonymkode: 251ff...402
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #28 Skrevet 18. juli 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, maur er akkurat det samme som et pinnsvin.... Rasshøl og lite intelligent, forstår jeg. Anonymkode: 251ff...402 En kan jo spørre seg hvor intelligent det er å fore opp maur? Du har helt sikkert et stort hjerte, men tror det stopper der. Anonymkode: 66f2d...b04
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #29 Skrevet 18. juli 2018 Nei jeg gjør det ikke pga vi bor rett ved en fjord, så her er det nok vann til alle. Anonymkode: 067b6...07f
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #30 Skrevet 18. juli 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei jeg gjør det ikke pga vi bor rett ved en fjord, så her er det nok vann til alle. Anonymkode: 067b6...07f Haha, det var dagens. 😅😅😅 Du ble født i går, eller? Anonymkode: 05322...0f6
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #31 Skrevet 18. juli 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei jeg gjør det ikke pga vi bor rett ved en fjord, så her er det nok vann til alle. Anonymkode: 067b6...07f Jaggu... Anonymkode: 5a275...bf2
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #32 Skrevet 18. juli 2018 Aldri falt meg inn.. Anonymkode: bf28b...998
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #33 Skrevet 19. juli 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei jeg gjør det ikke pga vi bor rett ved en fjord, så her er det nok vann til alle. Anonymkode: 067b6...07f En fjord? Med saltvann? Anonymkode: 187c2...d01
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #34 Skrevet 19. juli 2018 Setter ut vann til katten 💙💜💙💜 Anonymkode: 6af0e...6f2
Mumua Skrevet 19. juli 2018 #35 Skrevet 19. juli 2018 Jada, jeg setter ut vann til pinnsvin, pusekatter og bassenget står her hvis større dyr vil slukke tørsten. Jeg og min datter ga vann til en bie igår 😊 Her er det himla tørt, plenen er brun og jeg dropper å bruke vannslangen med mindre jeg må. Føler veldig med de som sliter med vann og mat til dyra sine, skogbrannfaren er også ganske ubehagelig. Vi hadde ca 5 minutter med regn rundt midnatt igår, men det er alt på mange uker.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #36 Skrevet 19. juli 2018 På 18.7.2018 den 10.34, Anonym bruker skrev: En kan jo spørre seg hvor intelligent det er å fore opp maur? Du har helt sikkert et stort hjerte, men tror det stopper der. Anonymkode: 66f2d...b04 Maur klarer seg selv. Så vist jeg vet føler de ikke smerte heller. Altså noe helt annet enn et pattedyr. At jeg må forklare dette er helt utrolig. Anonymkode: 251ff...402
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #37 Skrevet 26. juli 2018 Oppfordrer alle til å gjøre det nå, det koster oss så lite å hjelpe https://www.dagbladet.no/nyheter/norske-pinnsvin-dor-i-varmen/70007546 Anonymkode: 65b05...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå