Gå til innhold

Setter dere ut vann til dyra?


Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller Å lese, les, las, lest. Ikke alle som bor i bokmålland.

Anonymkode: 5dadc...186

Ikke i det aktuelle innlegget. Resten av innlegget er på bokmål. Sorry, men du skal ha for forsøket. 😉

Anonymkode: 5a275...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

:krangle:

Nei, men hvem gidder å bry seg om slike småting? Mater du mauren også, eller hvor går grensen?

Anonymkode: 66f2d...b04

Ja, maur er akkurat det samme som et pinnsvin.... Rasshøl og lite intelligent, forstår jeg. 

Anonymkode: 251ff...402

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, maur er akkurat det samme som et pinnsvin.... Rasshøl og lite intelligent, forstår jeg. 

Anonymkode: 251ff...402

En kan jo spørre seg hvor intelligent det er å fore opp maur? Du har helt sikkert et stort hjerte, men tror det stopper der. 

Anonymkode: 66f2d...b04

Skrevet

Nei jeg gjør det ikke pga vi bor rett ved en fjord, så her er det nok vann til alle.

Anonymkode: 067b6...07f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg gjør det ikke pga vi bor rett ved en fjord, så her er det nok vann til alle.

Anonymkode: 067b6...07f

Haha, det var dagens. 😅😅😅 Du ble født i går, eller?

Anonymkode: 05322...0f6

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg gjør det ikke pga vi bor rett ved en fjord, så her er det nok vann til alle.

Anonymkode: 067b6...07f

Jaggu... 

Anonymkode: 5a275...bf2

Skrevet

Aldri falt meg inn..

Anonymkode: bf28b...998

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg gjør det ikke pga vi bor rett ved en fjord, så her er det nok vann til alle.

Anonymkode: 067b6...07f

En fjord? Med saltvann?

Anonymkode: 187c2...d01

Skrevet

Setter ut vann til katten 💙💜💙💜

Anonymkode: 6af0e...6f2

Skrevet

Jada, jeg setter ut vann til pinnsvin, pusekatter og bassenget står her hvis større dyr vil slukke tørsten. Jeg og min datter ga vann til en bie igår 😊 Her er det himla tørt, plenen er brun og jeg dropper å bruke vannslangen med mindre jeg må. Føler veldig med de som sliter med vann og mat til dyra sine, skogbrannfaren er også ganske ubehagelig. Vi hadde ca 5 minutter med regn rundt midnatt igår, men det er alt på mange uker. 

Skrevet
På 18.7.2018 den 10.34, Anonym bruker skrev:

En kan jo spørre seg hvor intelligent det er å fore opp maur? Du har helt sikkert et stort hjerte, men tror det stopper der. 

Anonymkode: 66f2d...b04

Maur klarer seg selv. Så vist jeg vet føler de ikke smerte heller. Altså noe helt annet enn et pattedyr. At jeg må forklare dette er helt utrolig. 

Anonymkode: 251ff...402

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...