Gå til innhold

Er kosthold viktig for deg og barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var en litt lei skrivefeil 😂

Anonymkode: f9688...bd5

Ler og ler. Dagens høydepunkt. 😂😂😂

Anonymkode: fe713...33b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ler og ler. Dagens høydepunkt. 😂😂😂

Anonymkode: fe713...33b

*dauer 😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 90445...cf0

Gjest Antarctica
Skrevet

Min filosofi rundt mat er matglede og samling rundt bordet. Måltidene (først og fremst middag, men i feriene også andre måltider) er faste poster der alle deltar.

Og så kjøper jeg ikke billigprodukter, junk eller dårlig kvalitet. Kjøper ikke svin og kylling, annet enn dem jeg selv kan følge fra gård til bord. Sjekker hvor maten kommer fra og hva den inneholder. Men jeg sjekker ikke så veldig omkring kaloriinnhold osv. Det får vi heller forbrenne. 

Gjest Antarctica
Skrevet
7 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Jeg er ikke veldig opptatt av kosthold, og det blir mye is i varmen, brus på restaurant osv når vi er på reise. Men vi passer på å ikke gi det rett før middag eller lunsj, sånn at de spiser godt til hovedmåltidene. 

Jeg ser tydelig at en god frokost legger grunnlaget for både humør og oppførsel resten av dagen, så akkurat her er vi litt strenge. 

Men å si æsj til mat er rett og slett dårlige manerer. Og hvis ungene liker disse pannekakene, er det jo ingen grunn til å dytte i dem loff med nutella. 

Veldig enig. En del mennesker må visst jobbe litt med hvordan de tillater unger å snakke om mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...