Gå til innhold

Eksen skal gifte seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke gå med på dette. Hun kan ikke bare bestemme det uten ditt samtykke. 

Anonymkode: 71018...cd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hun retter på folk som ikke er stødig i norsk. Sug lut snakker om sex, noe som ikke nevnes i hi i det hele tatt. I tråden snakkes det om ekteskap og formaliteter mtp etternavn. Ikke sex. 

Anonymkode: 8c56e...8b3

Du driter deg ut, det er ikke vanskelig å skjønne hva sug lut mener med den setningen. Men jeg synes du skal slutte nå, for tråden handler ikke om deg eller sug lut. La vær å kupp andres tråder med din jakt etter brukere eller for å kun krangle.

Anonymkode: afc9b...e40

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du driter deg ut, det er ikke vanskelig å skjønne hva sug lut mener med den setningen. Men jeg synes du skal slutte nå, for tråden handler ikke om deg eller sug lut. La vær å kupp andres tråder med din jakt etter brukere eller for å kun krangle.

Er ikke ute for å krangle. Har forresten svart på hi sitt spørsmål. Er selv utlending og husker hvordan jeg dreit meg ut i begynnelsen da jeg ikke var stødig i norsk. Derfor håper jeg at hun slår opp i ordboka og leser seg opp på hva å gifte seg betyr. 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke ute for å krangle. Har forresten svart på hi sitt spørsmål. Er selv utlending og husker hvordan jeg dreit meg ut i begynnelsen da jeg ikke var stødig i norsk. Derfor håper jeg at hun slår opp i ordboka og leser seg opp på hva å gifte seg betyr. 

Mrs Riddick, du kupper en tråd for å gnåle. At du ikke hadde venner som barn og heller ikke som voksen blir mindre og mindre rart.

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Mrs Riddick, du kupper en tråd for å gnåle. At du ikke hadde venner som barn og heller ikke som voksen blir mindre og mindre rart.

Har du hatt uoverensstemmelser med en bruker her inne? Det var leit. Men er det ikke personangrep det her egentlig? Er du sikker på at den han eller hun er fortsatt her inne og kan ta til motmæle? 

Du trenger ikke å være sur fordi noen påpeker at du har misforstått. Og nå ønsker jeg ikke å diskutere dette mer, hi får lov til å ha sin tråd i fred. God søndag ❤️

Skrevet

Ikke la barna skifte etternavn til steforeldrens navn!

Jeg ble tvunget til å ta stefar sitt etternavn da jeg gikk på barneskolen da mamma gifta seg med han. De andre søskna mine skifta til hans navn, men det var naturlig siden han faktisk er deres biologiske far. 

Jeg skulle ønske jeg aldri ble påtvunget til å ha hans etternavn, for jeg har aldri noensinne følt en tilknytning til hans etternavn.  

Anonymkode: 41ab7...2bb

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du driter deg fremdeles loddrett ut. Tror du VIRKELIG at Sug Lut tror at det kun er snakk om sex? Da får du pelle deg tilbake på norskkurs for det er rett og slett ikke tilfelle. 

Anonymkode: 7c354...23c

Skrevet

er nok enig med deg, barnet bør ikke bytte navn

Anonymkode: aaa8b...461

Skrevet
11 timer siden, amandine skrev:

Lyset er på men jeg tror kanskje ikke det er noen hjemme. 

Hvor barnslig er du egentlig?

Anonymkode: 7d9fd...fcd

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

Pinlig, men du prøver i hvert fall. Giftemål er lite annet enn juridisk legitimert puling som regulerer arv og eiendom.

Åååååh, du prøver så hardt! 😂

Skrevet

1) nei, hun skal ikke gifte seg. 2 kvinner kan late som de gifter seg, men det blir ikke ekte. 

2) nei, barnas navn skal ikke skiftes.

3) hvor er barnas far??

Anonymkode: 01063...e03

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1) nei, hun skal ikke gifte seg. 2 kvinner kan late som de gifter seg, men det blir ikke ekte. 

3) hvor er barnas far??

Prøver såååå hardt å provosere...................men så faller du rett på trynet.............🤣

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åååååh, du prøver så hardt! 😂

Ta meg på faktafeil om du kan.

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

3) hvor er barnas far??

At det var?

Når noen gifter seg, si et heterofilt par, så er det da bare mannen som blir gift? Damen bare later som?

Skrevet
8 timer siden, gale damen skrev:

At det var?

Når noen gifter seg, si et heterofilt par, så er det da bare mannen som blir gift? Damen bare later som?

Kan man feike orgasme så kan man jo saktens feike et ekteskap. Det vil jo forklare mye rart bortetter.

Skrevet

Hvis dette er dine barn, så kan hun ikke endre navn uten samtykke. Så du trenger ikke frykte at dette skjer.

Anonymkode: 4210b...7de

Skrevet

95% av innleggene i denne tråden er ren spam. DET ER IKKE OK!

Sure miner, krangling, sarkasme. 

HI: les de ryddige svarene du har fått og forsøk å overse at andre forsøker å gjøre ditt personlige og private spørsmål til sin showarena. 

Anonymkode: 27556...309

Skrevet
12 timer siden, sug lut skrev:

Kan man feike orgasme så kan man jo saktens feike et ekteskap. Det vil jo forklare mye rart bortetter.

Men både menn og kvinner kan jukse en orgasme. Jfr. Annie  01063...e03 så gjelder det jo bare for kvinner.

Skrevet
33 minutter siden, gale damen skrev:

Men både menn og kvinner kan jukse en orgasme. Jfr. Annie  01063...e03 så gjelder det jo bare for kvinner.

Men hvis vi oppløser binærkategorien og sier at menn og kvinner ikke finnes? Etter hvert bør jo samfunnet adoptere min privatkategorisering, som er uavhengig av  biologisk kjønn,  nemlig at det finnes kjerringer, snurpfitter, kukskaller - og de er enkle å gjenkjenne - mens restkategorien rett og slett er folk? 

Skrevet
På 15.7.2018 den 10.53, Anonym bruker skrev:

Er du sikker på at den han eller hun er fortsatt her inne og kan ta til motmæle?  

Hehe, å ja. Jeg vet alltid hvor du er.

Skrevet
38 minutter siden, sug lut skrev:

Men hvis vi oppløser binærkategorien og sier at menn og kvinner ikke finnes? Etter hvert bør jo samfunnet adoptere min privatkategorisering, som er uavhengig av  biologisk kjønn,  nemlig at det finnes kjerringer, snurpfitter, kukskaller - og de er enkle å gjenkjenne - mens restkategorien rett og slett er folk? 

Det er ikke dagens dummeste idè, men da faller jo annies argument totalt igjennom, og det kan vi vel ikke ha noe av. Annie (som jeg har identifisert som kukskalle) legger jo til grunn at det er èn regel for menn og èn for kvinner. Dersom du fjerner basisen for annies verdenssyn, og definerer for mange som "folk", så er det mulig at vi har en praktfull implosjon av et for stort hode med for lite innhold. 
Moro som det naturligvis kunne ha vært å se, så er jeg usikker på hvilke konsekvenser det kunne ha for omgivelsene.

Skrevet
20 minutter siden, gale damen skrev:

Det er ikke dagens dummeste idè, men da faller jo annies argument totalt igjennom, og det kan vi vel ikke ha noe av. Annie (som jeg har identifisert som kukskalle) legger jo til grunn at det er èn regel for menn og èn for kvinner. Dersom du fjerner basisen for annies verdenssyn, og definerer for mange som "folk", så er det mulig at vi har en praktfull implosjon av et for stort hode med for lite innhold. 
Moro som det naturligvis kunne ha vært å se, så er jeg usikker på hvilke konsekvenser det kunne ha for omgivelsene.

Jeg tipper det ikke er noe stort tap om Annies nære omgivelser går med i dragsuget, det er neppe "folk" det heller.

Skrevet
7 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg tipper det ikke er noe stort tap om Annies nære omgivelser går med i dragsuget, det er neppe "folk" det heller.

Jeg tenkte i grunnen mer på tilfeldig forbipasserende.

Skrevet
Akkurat nå, gale damen skrev:

Jeg tenkte i grunnen mer på tilfeldig forbipasserende.

Aha, tilfeldige FOLK som passerer, ja - men finnes slike under den steinen hvor Annie bor?

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Aha, tilfeldige FOLK som passerer, ja - men finnes slike under den steinen hvor Annie bor?

Det vet jeg ikke, men vi bør jo (du, for jeg er ikke noe flink til å regne) regne ut hvor stort og kraftig dragsuget blir, samt hvor annie befinner seg på tidspunkt for implosjon.

Dersom annie befinner seg under en stein i Lillomarka, nær folk, så er det jo potensielt farlig for tilfeldige turgåere. 
Dersom steinen er oppe på Hardangervidda og implosjon skjer vinterstid, så vil jeg jo tro at feilmarginen er noe større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...