Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Sånn rent hypotetisk 😅 hvis mannen ikke vil skru ned dusjen å erstatte den med en ny..som da jeg betaler..dusjen lekker som en sil..gammel dusj. Om han ikke gidder for det er for mye arbeid mener han. Så jeg kunne bare la vær å se på nye dusjer..så dagen etter ringer en slektning å spør om han kan komme å hjelpe til med noe arbeid i deres hus en hel dag. Ja ingen problem sier han!Altså er ikke det litt egoistisk ovenfor meg og barna som må være lynrask i dusjen å ha handklær rundt hele greia når vi dusjer? 😈 Anonymkode: 15947...272
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Må du virkelig spørre? Han høres ut som en dust! Anonymkode: 54d35...6a2
Julie (: Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 Mitt råd til deg: kjøp ny dusj og bytt den sjæl. Eventuelt, betal en håndverker til å gjøre det. Hadde ikke giddet å ha det sånn bare fordi gubben er lat. Tenker at mannen er litt usikker på hva skal gjøre med dusjen og derfor ikke vil. Hva han hjelper andre med er ikke relevant her.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Å bytte dusj er da ikke noen stor operasjon. Han er merkelig og du er tafatt Anonymkode: f898a...054
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å bytte dusj er da ikke noen stor operasjon. Han er merkelig og du er tafatt Anonymkode: f898a...054 Eh jeg aner ikke hvordan man skal montere en dusj eller hvordan man demonterer en 😯😯😯 han har montert den for mange mange år siden og den er helt lekk og ramler fra hverandre..har ikke lyst til å betale en handverker når jeg vet mannen kan det 😯 Anonymkode: 15947...272
Julie (: Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Eh jeg aner ikke hvordan man skal montere en dusj eller hvordan man demonterer en 😯😯😯 han har montert den for mange mange år siden og den er helt lekk og ramler fra hverandre..har ikke lyst til å betale en handverker når jeg vet mannen kan det 😯 Anonymkode: 15947...272 Søk på det på YouTube. Der finner du videoer om alt sånt.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Eh jeg aner ikke hvordan man skal montere en dusj eller hvordan man demonterer en 😯😯😯 han har montert den for mange mange år siden og den er helt lekk og ramler fra hverandre..har ikke lyst til å betale en handverker når jeg vet mannen kan det 😯 Anonymkode: 15947...272 Det hadde jeg virkelig blåst en lang marsj i når han ikke gidder Anonymkode: d584a...4c8
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #8 Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh jeg aner ikke hvordan man skal montere en dusj eller hvordan man demonterer en 😯😯😯 han har montert den for mange mange år siden og den er helt lekk og ramler fra hverandre..har ikke lyst til å betale en handverker når jeg vet mannen kan det 😯 Anonymkode: 15947...272 Du har ikke en kjekk og hyggelig nabo eller noen andre rundt deg, som du kan spørre om hjelp da, så hadde det kanskje blitt litt fart i mannen din 😀 Anonymkode: d584a...4c8
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #9 Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh jeg aner ikke hvordan man skal montere en dusj eller hvordan man demonterer en 😯😯😯 han har montert den for mange mange år siden og den er helt lekk og ramler fra hverandre..har ikke lyst til å betale en handverker når jeg vet mannen kan det 😯 Anonymkode: 15947...272 Men må du, så må du. Hjelper ikke å vente på mannen som reiser avgårde istedenfor å bytte ut dusjen deres som er ødelagt! Anonymkode: 3519b...1f8
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #10 Skrevet 9. juli 2018 Bytt den selv eller betal noen for å gjøre det. Litt av en mann du har forresten! Og du har betalt den? Er ikke det rart å ha delt økonomi om man har bodd sammen lenge?🤔 Anonymkode: 4aa74...7dc
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #11 Skrevet 9. juli 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh jeg aner ikke hvordan man skal montere en dusj eller hvordan man demonterer en 😯😯😯 han har montert den for mange mange år siden og den er helt lekk og ramler fra hverandre..har ikke lyst til å betale en handverker når jeg vet mannen kan det 😯 Anonymkode: 15947...272 Som sagt, tafatt. Det finnes en masse videoer om det på nett. Det er simpelt. Kjøp bare et dusjhode on det er mulig. Da er det så enkelt som å skru av den gamle og skru på den nye. Det er ikke en manns oppgave å fikse alt en kvinne ikke gidder å finne ut av. Ta deg sammen, kjøp en ny dusj og fiks det! Det er så flaut av kvinner ikke klarer en dritt av «mannfolkoppgaver» men forventer at han skal ta 50% av husarbeidet, som egentlig er «kvinneoppgaver» Anonymkode: f898a...054
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #12 Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Som sagt, tafatt. Det finnes en masse videoer om det på nett. Det er simpelt. Kjøp bare et dusjhode on det er mulig. Da er det så enkelt som å skru av den gamle og skru på den nye. Det er ikke en manns oppgave å fikse alt en kvinne ikke gidder å finne ut av. Ta deg sammen, kjøp en ny dusj og fiks det! Det er så flaut av kvinner ikke klarer en dritt av «mannfolkoppgaver» men forventer at han skal ta 50% av husarbeidet, som egentlig er «kvinneoppgaver» Anonymkode: f898a...054 Det er flike flaut at du deler oppgavene inn i kvinneoppgaver og manneoppgaver. Å putte det i anførselstegn hjelper ikke Anonymkode: d584a...4c8
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #13 Skrevet 9. juli 2018 Ring slektningen og spør om hjelp med dusjen mens mannen er der. Anonymkode: 812c8...f2b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #14 Skrevet 9. juli 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er flike flaut at du deler oppgavene inn i kvinneoppgaver og manneoppgaver. Å putte det i anførselstegn hjelper ikke Anonymkode: d584a...4c8 Selvfølgelig hjelper det. Det var sånn det var før. Menn gjorde en ting og kvinnene en annen. Forventer vi at menn skal delta i det kvinner gjorde før, så må vi delta i det menn gjorde før. Eller tenker du at menn skal gjøre alle de tingene menn gjorde før og i tillegg halvparten av det kvinner gjorde før? Enten deler man alt 50/50 eller man slutter å forvente mens man sitter på rævva og lager innlegg på DIB om hvor teit mannen er. Anonymkode: f898a...054
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #15 Skrevet 9. juli 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som sagt, tafatt. Det finnes en masse videoer om det på nett. Det er simpelt. Kjøp bare et dusjhode on det er mulig. Da er det så enkelt som å skru av den gamle og skru på den nye. Det er ikke en manns oppgave å fikse alt en kvinne ikke gidder å finne ut av. Ta deg sammen, kjøp en ny dusj og fiks det! Det er så flaut av kvinner ikke klarer en dritt av «mannfolkoppgaver» men forventer at han skal ta 50% av husarbeidet, som egentlig er «kvinneoppgaver» Anonymkode: f898a...054 Ahaha jeg skrur opp alt fra stuebord til kommoder fra ikea,barnesenger og lignende..😅 men når det kommer til den store doningen av et dusj kabinett med glass hele veien så hverken tør jeg begynne å skru ei heller vet hvor skruene befinner seg på kabinettett 😯 klarr jeg kan google meg ihjel på youtube videoer...men jeg vet fortsatt ikke hvordan i herrens navn jeg skal få skrudd ned den gamle dusjen..som jeg ikke vet hva er slags dusj engang 😂 men får vel bare være foruten ny dusj da 😕 eller leie inn handverker da..men uansett sure penger å bruke på noe sånt. Den nye dusjen vi skulle ha er også et dusj kabinett. Er ikke bare å kjøpe nytt dusj hode skjønner du.. Anonymkode: 15947...272
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #16 Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ahaha jeg skrur opp alt fra stuebord til kommoder fra ikea,barnesenger og lignende..😅 men når det kommer til den store doningen av et dusj kabinett med glass hele veien så hverken tør jeg begynne å skru ei heller vet hvor skruene befinner seg på kabinettett 😯 klarr jeg kan google meg ihjel på youtube videoer...men jeg vet fortsatt ikke hvordan i herrens navn jeg skal få skrudd ned den gamle dusjen..som jeg ikke vet hva er slags dusj engang 😂 men får vel bare være foruten ny dusj da 😕 eller leie inn handverker da..men uansett sure penger å bruke på noe sånt. Den nye dusjen vi skulle ha er også et dusj kabinett. Er ikke bare å kjøpe nytt dusj hode skjønner du.. Anonymkode: 15947...272 Kabinett er heller ikke vanskelig å montere. Lettere enn ikea. Anonymkode: f898a...054
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #17 Skrevet 9. juli 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kabinett er heller ikke vanskelig å montere. Lettere enn ikea. Anonymkode: f898a...054 Du gir deg ikke du 😅 når mannen begynner å presse babyene våre ut av rumpa si...så skal jeg fanden meg ta fatt skruemaskinen og sette meg ned å se youtube videoer hele dagen for å så gjyve løs på kabinettet 😉 Anonymkode: 15947...272
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #18 Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du gir deg ikke du 😅 når mannen begynner å presse babyene våre ut av rumpa si...så skal jeg fanden meg ta fatt skruemaskinen og sette meg ned å se youtube videoer hele dagen for å så gjyve løs på kabinettet 😉 Anonymkode: 15947...272 Og frem til det samme, så tar du alt husarbeidet og han alt det andre, ikke sant? beste råd for deg er å kjøpe nytt kabinett, dundre løs på det gamle til det er ubrukelig og satse på at han fikser det nye når han føler seg møkkete og trenger en dusj. Anonymkode: f898a...054
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #19 Skrevet 9. juli 2018 Men herregud. Er dere to voksne som ikke klarer å skifte en dusj? Han vil ikke, og du vil ikke betale for det. Denne tit for tat-teknikken ender sikkert bra! Anonymkode: 12a18...df4
Mostly Harmless Skrevet 9. juli 2018 #20 Skrevet 9. juli 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh jeg aner ikke hvordan man skal montere en dusj eller hvordan man demonterer en 😯😯😯 han har montert den for mange mange år siden og den er helt lekk og ramler fra hverandre..har ikke lyst til å betale en handverker når jeg vet mannen kan det 😯 Anonymkode: 15947...272 Kanskje han egentlig ikke kan det, siden den nå er brutt fullstendig sammen?😜 Men ja, jeg er enig i at det er umusikalsk å love seg bort til andre hvis det er uaktuelt å ta i et tak hjemme. Dere får ta en prat om hvordan dere skal få fikset dusjen. Om du ikke kan og han ikke kan, nei unnskyld vil, så får dere skaffe til veie noen som både kan og vil.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #21 Skrevet 9. juli 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men herregud. Er dere to voksne som ikke klarer å skifte en dusj? Han vil ikke, og du vil ikke betale for det. Denne tit for tat-teknikken ender sikkert bra! Anonymkode: 12a18...df4 Eh ynnskyld meg men jeg skal jo betale 15000 for dusjen. Og da skulle det vel ellers bare mangle at mannen som kan dette monterer den? Eller skal jeg bruke 3-4 tusen til på handverker synes du? Anonymkode: 15947...272
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #22 Skrevet 9. juli 2018 7 minutter siden, Mostly Harmless skrev: Kanskje han egentlig ikke kan det, siden den nå er brutt fullstendig sammen?😜 Men ja, jeg er enig i at det er umusikalsk å love seg bort til andre hvis det er uaktuelt å ta i et tak hjemme. Dere får ta en prat om hvordan dere skal få fikset dusjen. Om du ikke kan og han ikke kan, nei unnskyld vil, så får dere skaffe til veie noen som både kan og vil. Ja hehe tenkte å ta en prat angående det ja 😅 han kan montere dusj altså, han brukte en dag på å montere doningen,er bare det at den er veldig gammel og garantien er forlengst over sånnt at den lekker som bare det 😲 han sa rett og slett at han gidder ikke 😧 også dagen etter når noen andre spør så jaaa ingen problem Anonymkode: 15947...272
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #23 Skrevet 9. juli 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: Eh ynnskyld meg men jeg skal jo betale 15000 for dusjen. Og da skulle det vel ellers bare mangle at mannen som kan dette monterer den? Eller skal jeg bruke 3-4 tusen til på handverker synes du? Anonymkode: 15947...272 Ja, jeg ser ikke hvilket annet valg du har. Eller så kan du marinere i selvmedlidenhet og dusje i ødelagt dusj. Anonymkode: 12a18...df4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #24 Skrevet 9. juli 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og frem til det samme, så tar du alt husarbeidet og han alt det andre, ikke sant? beste råd for deg er å kjøpe nytt kabinett, dundre løs på det gamle til det er ubrukelig og satse på at han fikser det nye når han føler seg møkkete og trenger en dusj. Anonymkode: f898a...054 Ja kanskje jeg røsker av døren og sier ups den falt av..mulig han setter inn den nye dusjen da 😆 Anonymkode: 15947...272
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #25 Skrevet 9. juli 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh ynnskyld meg men jeg skal jo betale 15000 for dusjen. Og da skulle det vel ellers bare mangle at mannen som kan dette monterer den? Eller skal jeg bruke 3-4 tusen til på handverker synes du? Anonymkode: 15947...272 Hvis han ikke vil, og du ikke kan, så må du jo det. Monteringa kan være årets julepresang på forskudd til ham, for jeg regner med han kommer til å bruke den nye dusjen. Anonymkode: 041fa...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå