Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #26 Skrevet 5. juli 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette! Skulle til å si noe i samme gate. Jeg liker ikke å gå i svømmehallen, men gjør det jo for barna sin del. Men i syden gir jeg faktisk mer Berg, der kjenner jeg ingen. Jeg er ikke spesielt tjukk heller, bare noen få kilo for mye. 64 kilo og 167 cm. Men «ille nok» til at jeg ikke føler meg helt vel i bikini. Anonymkode: 03b22...d7c Samme her. Er 170 cm og veier 66 kg men har skikkelig håndtak rundt midjen og bollemage etter siste graviditet. Gruer meg skikkelig til å vise meg i bikini når vi skal til Syden i sommer. Har klart å få ned 30 kg etter fødsel men blir ikke kvitt mage og hofteområdet 😂 heldigvis betyr ferie masse tid til å trene på hotellets treningssenter. Anonymkode: 12824...f4a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #27 Skrevet 5. juli 2018 Jeg har 20 kilo for mye, har vært større de siste årene, har vært i syden hvert år og kunne ikke brydd meg mindre om hvordan jeg ser ut på stranda. Der finner man alt fra overvektige, til undervektige, menn i spido, menn uten badebukse, dame uten bh, eller damer uten bikiniunderdel. Skulle man brydd seg om alt man så på en strand , så skulle man blitt bra sliten i hodet etterhvert 😀 Kom deg på ferie 🌞og kos deg, du er god nok som du er 😊 Anonymkode: e20a8...8be
Syngensang Skrevet 5. juli 2018 #28 Skrevet 5. juli 2018 Kjøp deg bikini som passar, som held på plass puppane, truse som sit der ho skal, også går du på stranda og kosar deg. Livet er ikkje ein skjønnheitskonkurranse, den som har det godt med seg sjølv vinn, uansett størrelse😊.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #29 Skrevet 6. juli 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Samme her. Er 170 cm og veier 66 kg men har skikkelig håndtak rundt midjen og bollemage etter siste graviditet. Gruer meg skikkelig til å vise meg i bikini når vi skal til Syden i sommer. Har klart å få ned 30 kg etter fødsel men blir ikke kvitt mage og hofteområdet 😂 heldigvis betyr ferie masse tid til å trene på hotellets treningssenter. Anonymkode: 12824...f4a Er i samme situasjon. 167 og vekt mellom 63 og 65 kilo. Tjukke legger og masse fett rundt magen og under brystet. Og jeg får den ikke vekk med trening heller. Får heller ikke gått ned på grunn av den jævla Levaxinen jeg må gå på resten av livet. Så jeg unngår strand egentlig. Anonymkode: f8519...620
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #30 Skrevet 6. juli 2018 Jeg lover deg at om du så tilnærmet perfekt ut, om kiloene var helt innenfor, om du hadde trent, om du hadde nydelig hud, om du var i alle andres øyne vakker som få, LIKEVEL, hadde du følt deg stygg, feit, funnet noe feil med deg selv, følt deg usikker og liten. Det er i hodet slike ting sitter, ikke i kroppen. Enten er du fornøyd med deg selv eller ikke, det er ikke noe kroppens utseende kan fikse med det. Tenk på den peneste, slankeste venninnen din. Tror du hun ikke har en eneste ting hun tenker på som er noe negativt om sin egen kropp? Som du sannsynligvis ikke ville ha lagt merke til? jeg for eks, jeg er 162 og veier 54 kilo. Jeg veldig godt trent og har likevel pupper og hofter. Mange misunner sikker meg kroppen min. Men, før tenkte jeg: å, jeg er så blek! Jeg kan ikke vise meg i bikini! Å, jeg har løs hud på magen! Å, huden min er uren. Usj, jeg har mørke hår på lårene. Osv osv. Men, ved å rett og slett endre tankesett, bli mer fornøyd med meg selv, da utstråler jeg mer selvsikkerhet og jeg føler meg bedre med meg selv. Jeg tenker: Jeg er bra nok. Ikke bare er jeg bra nok, jeg er unik og fantastisk. Anonymkode: d446e...762
MarshOfDecay Skrevet 6. juli 2018 #31 Skrevet 6. juli 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Største problemet er at det er masse kjentfolk med. Vi er 4 familier sammen og de fleste er blodtrimmet! Hater det . Men jeg er frisk og rask, så får tenke på det Anonymkode: 51561...2f9 Jeg skjønner at du føler deg usikker, men prøv å tenke på at ingen bryr seg. For det gjør de faktisk ikke. Det er det bare du som gjør. Tenk heller på hvor mye du går glipp av dersom du ikke er med og bader! Jeg er selv likblek, tydelig overvektig og mangler et bryst, men det stopper meg ikke fra å ha det gøy med barna mine på stranden. Jeg var litt nervøs før, men jeg er så glad for at jeg trosset de dårlige tankene og var med da datteren min lærte seg å dykke og svømme ❤️
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #32 Skrevet 6. juli 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Sommerkjole på mens hun svømmer? Anonymkode: fe593...44d Ja, hva er problemet med å ha på litt klær? Og det gjelder ikke bare de som er overvektige. Hvorfor ikke ha noen lette stoffer på seg? Er det "bikini og vise fram hver minste del av kroppen" tvang? Anonymkode: 8c6a4...da7
Fru Banderas Skrevet 6. juli 2018 #33 Skrevet 6. juli 2018 Jeg blir så provosert av folk som dere, som lever, har barn, penger til ferie, og en stor gjeng med folk å reise med. Tenk på de barna som har mistet mødrene sine det siste året pga. sykdom eller ulykker. Hva hadde ikke de gitt for å få henne tilbake, uansett om hun veier 50 eller 120? Dere er faen meg fucka i huet som er så fokusert på at dere har "litt for mye". For mye for hvem? Egoistiske naut.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #34 Skrevet 6. juli 2018 Takk fru Banderas !!! Du har faen meg så rett !!!!! Vi svømmer i penger og spiser oss feite av fri vilje ! Men vi er her, vi lever og har det bedre enn mange andre ! Skal virkelig ta meg sammen !!!!!! Skjønner ikke hvorfor jeg er så dum. Hun med et bryst over her ! Sikkert verdens vakreste for mann og barn 💗 Trist at vi skal gå rundt å være misfornøyd ! Skal tenke på det hver gang de latterlige tankene komme 💗 Anonymkode: 51561...2f9
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #35 Skrevet 7. juli 2018 På 5.7.2018 den 16.06, Anonym bruker skrev: Dette! Skulle til å si noe i samme gate. Jeg liker ikke å gå i svømmehallen, men gjør det jo for barna sin del. Men i syden gir jeg faktisk mer Berg, der kjenner jeg ingen. Jeg er ikke spesielt tjukk heller, bare noen få kilo for mye. 64 kilo og 167 cm. Men «ille nok» til at jeg ikke føler meg helt vel i bikini. Anonymkode: 03b22...d7c Takk skal du ha . Nå føler jeg meg feit !! Anonymkode: 0955f...6ce
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #36 Skrevet 7. juli 2018 Jeg syns selvtillit er sexy! Enten damer veier 120 kg eller 60 kg. Det misunner jeg. Jeg vil være hun på 120 kg som stråler. Selv veier jeg 76 , er 168 cm. Føler meg bra jeg 😊 skal ned noen kg pga kronisk sykdom, men slik ser jeg ut nå. Og det er helt greit. Anonymkode: 0955f...6ce
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #37 Skrevet 7. juli 2018 Da jeg var yngre var jeg den som ikke dusjet etter gym. Fordi jeg var stor. Jeg turde ikke vise meg frem naken foran de jeg gikk på skole med. Nå? Jeg har den kroppen jeg har. Folk tar ikke skade å se noen med noen kilo for mye. Dette er meg, jeg har like mye rett i gå dusje naken i en svømmehall eller ha på en bikini på stranden. Anonymkode: bc2dd...cdb
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #38 Skrevet 7. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk skal du ha . Nå føler jeg meg feit !! Anonymkode: 0955f...6ce At du føler deg feit, er jo leit. Men å «takke» meg for det blir for dumt. Jeg har ikke kalt deg feit. Jeg har kun sagt midt utgangspunkt og at jeg ikke er helt fornøyd. Å klandre andre for sin egen ulykke blir for dumt. Du verken må eller bør sammenligne deg med meg. Føler du deg feit kan du jobbe med dine egne følelser, eller gå ned i vekt. Anonymkode: 03b22...d7c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #39 Skrevet 7. juli 2018 På 5.7.2018 den 20.42, Anonym bruker skrev: Bmi kan gi en pekepinn for hvem som er normalvektig, eller ikke. Men bmi passer ikke for alle. Bmi sier ikke nødvendigvis noe om hvordan kroppen din ser ut. Normalvektig bmi betyr heller ikke at man er på sin idealvekt. 52-69 kilo tilsier at jeg er normalvektig ifølge bmi. Det er et relativt stort spenn. At hi eller andre har komplekser for sin kropp må de stå for selv. Akkurat slik jeg må. Det blir for snevert å skylde på meg. Det eneste som er trist her er denne påstanden din om komplekser. Tenk om jeg skulle klandre andre med lavere bmi enn meg for mine komplekser. Det hadde blitt for dumt. Anonymkode: 03b22...d7c Herregud, du er vel ikke så tett at du ikke skjønte hva jeg mente med innlegget. Du trenger jo ikke å vri det til noe annet. Anonymkode: 16eba...f0a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #40 Skrevet 7. juli 2018 På 5.7.2018 den 21.03, Anonym bruker skrev: Min erfaring er at folk flest har nok med sin egen kropp og sine egne komplekser. Jeg lå og solte meg ved siden av en flott, slank godt voksen dame i forrige uke. Når jeg så litt nærmere på henne så hadde hun et nettverk av rynker i aniktet, men kroppen var så snerten som så. Anonymkode: 931b0...e3d Godt voksne damer har gjerne rynker! Hva er poenget ditt her? Det er jo ikke hun som har komplekser her, men du som leter etter feil hos andre damer.. Anonymkode: 5c0db...f8b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #41 Skrevet 7. juli 2018 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, hva er problemet med å ha på litt klær? Og det gjelder ikke bare de som er overvektige. Hvorfor ikke ha noen lette stoffer på seg? Er det "bikini og vise fram hver minste del av kroppen" tvang? Anonymkode: 8c6a4...da7 Da er det bedre at du holder deg innendørs enn at vi som har et normalt forhold til kroppen vår har på sommerkjole når vi tar en svømmetur! Anonymkode: 5c0db...f8b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #42 Skrevet 7. juli 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er det bedre at du holder deg innendørs enn at vi som har et normalt forhold til kroppen vår har på sommerkjole når vi tar en svømmetur! Anonymkode: 5c0db...f8b Normalt forhold til kroppen? Merkelig holdning. Her er deg tydeligvis bare en mening som er politisk korrekt, og det er at alle skal gå tilnærmet nakne. Det er like svalt med en tynn sommerkjole på stranda eller ute ellers. Og ikke minst slipper huden konstant solsteik. Anonymkode: 8c6a4...da7
Syngensang Skrevet 7. juli 2018 #43 Skrevet 7. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Normalt forhold til kroppen? Merkelig holdning. Her er deg tydeligvis bare en mening som er politisk korrekt, og det er at alle skal gå tilnærmet nakne. Det er like svalt med en tynn sommerkjole på stranda eller ute ellers. Og ikke minst slipper huden konstant solsteik. Anonymkode: 8c6a4...da7 Den er grei, men då må det vere fordi ein har lyst å gå i sommar kjole, ikkje fordi ein føler ein må dekke seg til fordi ein ikkje er bra nok til å få gå i bikini.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #44 Skrevet 7. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud, du er vel ikke så tett at du ikke skjønte hva jeg mente med innlegget. Du trenger jo ikke å vri det til noe annet. Anonymkode: 16eba...f0a Du må gjerne forklare hva du egentlig mente, om jeg misforstod deg. Jeg har etter beste evne ikke vridd på det du skrev. Det var oppriktig slik jeg oppfattet det. For det er jo det du skriver? Anonymkode: 03b22...d7c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #45 Skrevet 7. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Normalt forhold til kroppen? Merkelig holdning. Her er deg tydeligvis bare en mening som er politisk korrekt, og det er at alle skal gå tilnærmet nakne. Det er like svalt med en tynn sommerkjole på stranda eller ute ellers. Og ikke minst slipper huden konstant solsteik. Anonymkode: 8c6a4...da7 Er man på stranda må man gjerne gå i bikini med den kroppen man har. Og har man lyst til å ha på en tynn sommerkjole må man jo gjerne ha det på. Men når du mener at vi skal svømme rundt i sommerkjole fordi du ikke ønsker å se andre damer i bikini, så er det ditt problem. Dette kan bare løses ved at du holder deg borte fra stranda!! Anonymkode: 5c0db...f8b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #46 Skrevet 8. juli 2018 På 6.7.2018 den 17.49, Fru Banderas skrev: Jeg blir så provosert av folk som dere, som lever, har barn, penger til ferie, og en stor gjeng med folk å reise med. Tenk på de barna som har mistet mødrene sine det siste året pga. sykdom eller ulykker. Hva hadde ikke de gitt for å få henne tilbake, uansett om hun veier 50 eller 120? Dere er faen meg fucka i huet som er så fokusert på at dere har "litt for mye". For mye for hvem? Egoistiske naut. Veeeeeel... Det er ikke akkurat menneskelig å gå rundt å være forbanna lykkelig hvert sekund heller. Jeg var døden nær, 3 ganger. Etter hver gang tenker man : shit ! Nå må jeg leve livet mitt til det fulle! Være glad! Ikke bry meg om bagateller! Man glemmer det fort skal jeg si deg. Unormalt å prise seg lykkelig for at man lever. Anonymkode: 0955f...6ce
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #47 Skrevet 8. juli 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: At du føler deg feit, er jo leit. Men å «takke» meg for det blir for dumt. Jeg har ikke kalt deg feit. Jeg har kun sagt midt utgangspunkt og at jeg ikke er helt fornøyd. Å klandre andre for sin egen ulykke blir for dumt. Du verken må eller bør sammenligne deg med meg. Føler du deg feit kan du jobbe med dine egne følelser, eller gå ned i vekt. Anonymkode: 03b22...d7c Spm nevnt over er jeg fornøyd med meg selv jeg 😊 Men når du sier at du er feit.. noe som er svada, hva er jeg da liksom ? Anonymkode: 0955f...6ce
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #48 Skrevet 8. juli 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Spm nevnt over er jeg fornøyd med meg selv jeg 😊 Men når du sier at du er feit.. noe som er svada, hva er jeg da liksom ? Anonymkode: 0955f...6ce Jeg har aldri sagt at jeg er feit. Anonymkode: 03b22...d7c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #49 Skrevet 8. juli 2018 På 5.7.2018 den 17.36, Anonym bruker skrev: Kan du ikke ha på en sommerkjole? Anonymkode: 8c6a4...da7 Jeg er i syden nå. Det jeg legger merke til er overvektige damer med uadekvat påkledning- ikke overvektige damer i bikini eller badedrakt. De kryr det av. Selv er jeg 170 cm og 75 kilo. Føler meg flott. Og best av alt; kroppen virker, jeg løper morgentur og leker med ungene i bassenget. Anonymkode: d0b42...f9e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #50 Skrevet 8. juli 2018 Jeg er i Syden nå, legger ikke merke til om noen er større enn andre, kryr av tykke folk på stranda her. Det jeg derimot la merke til i går, var ei dame, ca 30 +, og tydeligvis VELDIG fornøyd med egen kropp 😂 Hun hadde ikke tid å ligge ned på solsenga, men stod og poserte og rettet på den bittelille bikinien mens hun snakket og fniste med de hun var sammen med. Hun pekte hele tiden på punkter på kroppen sin (magemusklene, lår, rygg osv) og lot de andre kjenne der hun viste. Hun sto mye bredbeint midt "i leia" og det var helt tydelig at hun gjerne ville vise seg fram! Hærregud for et naut! 😂 Anonymkode: 26c5a...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå