Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Skal på strandferie om noen dager og veier for mye ! Gruer meg og trives ikke. Er ikke smellfeit, men nok til at det er flaut å gå i bikini. Hvordan snu tankegangen ??? Og er det noen andre som bryr Seg ? Anonymkode: 51561...2f9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 I syden kryr det jo av overvektige, du blir en av mengden. Anonymkode: 431ef...7e2
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Bestem deg for at du ikke trenger å være den flotteste kroppen på stranden. Si til deg selv at du er god nok, akkurat som du er! Se deg i speilet å si: jeg er tynn nok, jeg er flott nok, jeg er pen nok, jeg er god nok. Flere ganger om dagen. Det hjernen hører mest av, tror den på. I det øyeblikket du erkjenner at det er greit å ikke være den flotteste, vakreste, mest omsvermede, så får du et nytt fokus. Jeg har prøvd. Det virker godt nok 😊 Anonymkode: c571a...c1f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Takk for tips ! Ja skal prøve det. Huff ja mange flere feite på stranda . Jeg bryr jo meg ikke om de Anonymkode: 51561...2f9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 Vel, hva er sjansen for at du vil møte de du treffer der noen gang senere, og de husker deg? Ganske liten, altså drit i hva andre mener og tenker når de ser deg Anonymkode: 5e1b0...5e8
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 Ingen bryr seg. Kun deg selv. Vis deg frem, vis at du er stolt over deg selv 😊 Jeg veier 120kg og det er selvsagt ikke bra,men går likevel i bikini på stranda. Anonymkode: 6590b...71f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #7 Skrevet 5. juli 2018 Jeg synes det er mye bedre å være feit på stranda i utlandet, enn feit i svømmehallen her vi bor, hvor vi ofte møter på kjente. Anonymkode: f3800...456
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #8 Skrevet 5. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er mye bedre å være feit på stranda i utlandet, enn feit i svømmehallen her vi bor, hvor vi ofte møter på kjente. Anonymkode: f3800...456 Dette! Skulle til å si noe i samme gate. Jeg liker ikke å gå i svømmehallen, men gjør det jo for barna sin del. Men i syden gir jeg faktisk mer Berg, der kjenner jeg ingen. Jeg er ikke spesielt tjukk heller, bare noen få kilo for mye. 64 kilo og 167 cm. Men «ille nok» til at jeg ikke føler meg helt vel i bikini. Anonymkode: 03b22...d7c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #9 Skrevet 5. juli 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette! Skulle til å si noe i samme gate. Jeg liker ikke å gå i svømmehallen, men gjør det jo for barna sin del. Men i syden gir jeg faktisk mer Berg, der kjenner jeg ingen. Jeg er ikke spesielt tjukk heller, bare noen få kilo for mye. 64 kilo og 167 cm. Men «ille nok» til at jeg ikke føler meg helt vel i bikini. Anonymkode: 03b22...d7c Du er jo ikke tjukk i det hele tatt!!! Så trasig at du, som er helt normal, ikke føler deg vel i bikini... Anonymkode: c571a...c1f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #10 Skrevet 5. juli 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette! Skulle til å si noe i samme gate. Jeg liker ikke å gå i svømmehallen, men gjør det jo for barna sin del. Men i syden gir jeg faktisk mer Berg, der kjenner jeg ingen. Jeg er ikke spesielt tjukk heller, bare noen få kilo for mye. 64 kilo og 167 cm. Men «ille nok» til at jeg ikke føler meg helt vel i bikini. Anonymkode: 03b22...d7c Ditt innlegg er jo bare trist og viser hvorfor det er ikke er rart at hi og andre har komplekser for kroppen. Du er langt innen forbi normalvektig bmi. Anonymkode: 16eba...f0a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #11 Skrevet 5. juli 2018 Jeg har en vennine som veier 150 kg men heldigvis stopper det ikke henne! Hun er med på sjøbad for å bade noe som betyr at hun først må dusje med mange andre damer. Likevel er hun med å bader der ofte Anonymkode: b0b52...09a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #12 Skrevet 5. juli 2018 Kan du ikke ha på en sommerkjole? Anonymkode: 8c6a4...da7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #13 Skrevet 5. juli 2018 Ta en runde med deg selv -Legger du merke til absolutt alle andre på stranden, Evt tenker du på/husker du de du legger merke til lenge etterpå, eller har du mer en nok med ditt...? Se på det sånn at de aller fleste har mer en nok med sitt eget, og sine egne «nevroser». Alle har issues. Så de ferreste gidder/orker/har overskudd til å tenke veldig mye på de rundt seg. Og de veldig få som kanskje gjør det...vel, de betyr ikke noe. Hev hodet, du er godt nok. Noen har fotsopp, noen har inkontinens, noen har arr, noen har fedme, noen føler seg for magre, noen har IBS, noen har angst, noen har en skjev tann de tenker mye på...ALLE har et eller annet 😅 Anonymkode: d1e0b...bd0
litekreativtbrukernavn Skrevet 5. juli 2018 #14 Skrevet 5. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ta en runde med deg selv -Legger du merke til absolutt alle andre på stranden, Evt tenker du på/husker du de du legger merke til lenge etterpå, eller har du mer en nok med ditt...? Se på det sånn at de aller fleste har mer en nok med sitt eget, og sine egne «nevroser». Alle har issues. Så de ferreste gidder/orker/har overskudd til å tenke veldig mye på de rundt seg. Og de veldig få som kanskje gjør det...vel, de betyr ikke noe. Hev hodet, du er godt nok. Noen har fotsopp, noen har inkontinens, noen har arr, noen har fedme, noen føler seg for magre, noen har IBS, noen har angst, noen har en skjev tann de tenker mye på...ALLE har et eller annet 😅 Anonymkode: d1e0b...bd0 Ikke meningen å trykke «anonym» 😏🤦🏻♀️
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #15 Skrevet 5. juli 2018 Har det på samme måten så skjønner hva du mener, vi reiser til uka og jeg har 20 kilo for mye. Får ikke gjort noe med det nå og skal prøve så godt jeg kan å ikke la det ødelegge opplevelsen på strand eller v basseng. Kjøpt badrtøy som passer og skal kose meg på ferie. Vet allikevel at jeg kommer til å grøsse litt når jeg ser bilder og speilbilde av meg selv. Anonymkode: fdedd...bd9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #16 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ditt innlegg er jo bare trist og viser hvorfor det er ikke er rart at hi og andre har komplekser for kroppen. Du er langt innen forbi normalvektig bmi. Anonymkode: 16eba...f0a Husk at vi bærer kiloene forskjellig. Hun sier jo at hun ikke er spesielt tjukk, men har noen kilo for mye. Det har jeg også, siden det meste legger seg rundt mage og lår. Jeg er 163 cm og veier 58 kilo, og jeg har også noen kilo for mye. Ser litt tjukk ut i bikini, men skjuler det med klær til vanlig. Anonymkode: bb813...761
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #17 Skrevet 5. juli 2018 Tenk på at du ikke skal vise for ungene at du skjems over kroppen din. Tenk at du skal vise ungene at kropp er helt naturlig, kommer i alle former og vi skal være fornøyde med det vi har. Når jeg snur tankegangen over på at jeg skal være ett eksempel for ungene er det mye enklere enn om jeg bare skal late som jeg overbeviser meg selv. Nå har jeg for lite på kroppen og det er faktisk enda mer feilstilling i hodet mitt enn når jeg hadde litt for mye på kroppen: løs hud på magen, ribbein som synes, strekkmerker som legger seg som puzzlespill, setter jeg meg ser det ut som en valk når det egentlig bare er løs hud, litt rare underarmer osv. Så nå må jeg faktisk jobbe mye hardere for å ikke vise ungene hva jeg faktisk tenker over hvordan kroppen er. Hadde jeg ikke hatt de så er jeg redd jeg hadde fått en spiseforstyrrelse av ett eller annet slag, for jeg skjønner selv det er noe galt når jeg får slike tanker når jeg ser meg i speilet (det hjalp ikke når alle spurte og grov hvorfor og hvordan jeg raste ned i vekt i fjor. Ett tøft samlivsbrudd var vist ikke en god nok grunn så alle måtte grave, ) Anonymkode: d53d1...c52
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #18 Skrevet 5. juli 2018 De fleste i Norge har nå noen kilo for mye, så du kommer ikke til å skille deg ut. De fleste har dessuten mest med seg selv, så antakeligvis vil ingen legge merke til deg eller se spesielt på deg uansett (selv om det kan føles sånn, det gjør det gjerne når man er usikker). Anonymkode: a8a8a...d70
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #19 Skrevet 5. juli 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ditt innlegg er jo bare trist og viser hvorfor det er ikke er rart at hi og andre har komplekser for kroppen. Du er langt innen forbi normalvektig bmi. Anonymkode: 16eba...f0a Bmi kan gi en pekepinn for hvem som er normalvektig, eller ikke. Men bmi passer ikke for alle. Bmi sier ikke nødvendigvis noe om hvordan kroppen din ser ut. Normalvektig bmi betyr heller ikke at man er på sin idealvekt. 52-69 kilo tilsier at jeg er normalvektig ifølge bmi. Det er et relativt stort spenn. At hi eller andre har komplekser for sin kropp må de stå for selv. Akkurat slik jeg må. Det blir for snevert å skylde på meg. Det eneste som er trist her er denne påstanden din om komplekser. Tenk om jeg skulle klandre andre med lavere bmi enn meg for mine komplekser. Det hadde blitt for dumt. Anonymkode: 03b22...d7c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #20 Skrevet 5. juli 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du er jo ikke tjukk i det hele tatt!!! Så trasig at du, som er helt normal, ikke føler deg vel i bikini... Anonymkode: c571a...c1f Nei, jeg er ikke spesielt tjukk. Det er kanskje trasig at jeg, som normalvektig, ikke føler meg helt vel i bikini. Men sånn er det nå en gang. Det er jeg som må jobbe med meg selv. Anonymkode: 03b22...d7c
Kaffekjerring Skrevet 5. juli 2018 #21 Skrevet 5. juli 2018 Jeg har ikke kjempemye fett igjen på kroppen etter stor vektnedgang og slankeoperasjon. Men bittelitt igjen er det of med 60 kg minus så er jeg den stolte eier av en overhevet bolledeig på magen. Den ser mindre lekker ut, men jeg drar på sydenferie fordiom og skal bade. Det jeg har funnet som mellomløsning er å bruke tankinioverdel og en bikinibukse som det går an å dytte denne bolledeigen litt nedi. Da dekker overdelen det jeg ønsker når jeg vralter bortover og jeg kan dra den opp når jeg ligger. Om jeg ønsker å steke bolledeigen også. Det funker for meg, det finnes uansett så mange rare kroppsformer overalt likevel. Alle er vi ulike?😊
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #22 Skrevet 5. juli 2018 Min erfaring er at folk flest har nok med sin egen kropp og sine egne komplekser. Jeg lå og solte meg ved siden av en flott, slank godt voksen dame i forrige uke. Når jeg så litt nærmere på henne så hadde hun et nettverk av rynker i aniktet, men kroppen var så snerten som så. Anonymkode: 931b0...e3d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #23 Skrevet 5. juli 2018 Største problemet er at det er masse kjentfolk med. Vi er 4 familier sammen og de fleste er blodtrimmet! Hater det . Men jeg er frisk og rask, så får tenke på det Anonymkode: 51561...2f9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #24 Skrevet 5. juli 2018 Har akkurat kommet hjem fra syden. Jeg er nesten 100 kg og 165 høy. Tar på meg en bikini og koser meg. I syden var ca halvparten større enn meg, og den andre halvparten mindre. Veldig få nordmenn der. Uansett størrelse så det ut som folk hadde det supert i badetøyet sitt. Anonymkode: f7012...04f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #25 Skrevet 5. juli 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke ha på en sommerkjole? Anonymkode: 8c6a4...da7 Sommerkjole på mens hun svømmer? Anonymkode: fe593...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå