Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #26 Skrevet 5. juli 2018 Ja, jeg må jo helt klart ha misforstått konseptet. 🤪 Så man kan sende til flere på en gang? Ser de andre mottakerne at jeg har sendt til andre enn dem? hi Anonymkode: c87f6...1ca
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #27 Skrevet 5. juli 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg må jo helt klart ha misforstått konseptet. 🤪 Så man kan sende til flere på en gang? Ser de andre mottakerne at jeg har sendt til andre enn dem? hi Anonymkode: c87f6...1ca Du kan sende til alle på listen din samtidig, ja. Eller så kan du legge det ut på My story så kan alle vennene dine åpne det der. Bildene ligger på My story i 24 timer. Anonymkode: 0ed0a...0dc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #28 Skrevet 5. juli 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg må jo helt klart ha misforstått konseptet. 🤪 Så man kan sende til flere på en gang? Ser de andre mottakerne at jeg har sendt til andre enn dem? hi Anonymkode: c87f6...1ca Du kan hake av flere og sende samme bildet til flere samtidig ja, og nei, de får ikke vite hvem andre du har sendt bildet til. Anonymkode: 06110...da8
aanonym Skrevet 5. juli 2018 #29 Skrevet 5. juli 2018 Jeg har slettet snap. Mye endre med Facebook og Instagram, der kan man scrolle videee evt trykke like og slippe unna med det:)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #30 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, aanonym skrev: Jeg har slettet snap. Mye endre med Facebook og Instagram, der kan man scrolle videee evt trykke like og slippe unna med det:) Ja, ikke sant? Enig. Tror jeg blir å gjøre det samme. Syns snap virker altfor tungvint. Hvorfor ikke bare sende en MMS? Så får man beholdt bildet og. hi Anonymkode: c87f6...1ca
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #31 Skrevet 5. juli 2018 Oi, jeg svarer en gang i blant... Er det dumt? :s Anonymkode: 218cd...bcd
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #32 Skrevet 5. juli 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, ikke sant? Enig. Tror jeg blir å gjøre det samme. Syns snap virker altfor tungvint. Hvorfor ikke bare sende en MMS? Så får man beholdt bildet og. hi Anonymkode: c87f6...1ca Snap tungvint? Det skal du jo få lov til å mene, men det er jo myyye enklere enn både MMS og FB. Og vitsen er jo at man ikke skal beholde bildet (man kan ta screenshot om man vil da), det skal være et lite øyeblikksglimt fra andres hverdag. Pga snap vet jeg at nevøene mine lager sandslott på Mallorca, svigerinnen min er på fjelltur og søsteren min er på tur med pappa'n vår. Ingen av de bildene har jeg behov for å lagre, men jeg syns det er skikkelig koselig å vite det. Anonymkode: 0ed0a...0dc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #33 Skrevet 5. juli 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, ikke sant? Enig. Tror jeg blir å gjøre det samme. Syns snap virker altfor tungvint. Hvorfor ikke bare sende en MMS? Så får man beholdt bildet og. hi Anonymkode: c87f6...1ca Du bruker det jo helt feil. Du gjør det tungvint for deg selv, NPR det egentlig er såre enkelt. Det er litt slitsomt med folk som svarer på alt man sender. Kun folk over 50 som gjør det... Anonymkode: 2cc7c...4a6
Optatium Skrevet 5. juli 2018 #34 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Oi, jeg svarer en gang i blant... Er det dumt? :s Anonymkode: 218cd...bcd Neida! Men jeg har et par på lista som alltid svarer, og det er drit irriterende 🙈
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #35 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, ikke sant? Enig. Tror jeg blir å gjøre det samme. Syns snap virker altfor tungvint. Hvorfor ikke bare sende en MMS? Så får man beholdt bildet og. hi Anonymkode: c87f6...1ca Er du 70 år? Anonymkode: 04fa6...34d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #36 Skrevet 5. juli 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du 70 år? Anonymkode: 04fa6...34d 36 hi Anonymkode: c87f6...1ca
aanonym Skrevet 6. juli 2018 #37 Skrevet 6. juli 2018 På 5.7.2018 den 16.17, Anonym bruker skrev: Snap tungvint? Det skal du jo få lov til å mene, men det er jo myyye enklere enn både MMS og FB. Og vitsen er jo at man ikke skal beholde bildet (man kan ta screenshot om man vil da), det skal være et lite øyeblikksglimt fra andres hverdag. Pga snap vet jeg at nevøene mine lager sandslott på Mallorca, svigerinnen min er på fjelltur og søsteren min er på tur med pappa'n vår. Ingen av de bildene har jeg behov for å lagre, men jeg syns det er skikkelig koselig å vite det. Anonymkode: 0ed0a...0dc Har full kontroll på ferien til slekt og venner og alle fjellturene til folk, via Instagram og FB. Lagret ikke bilder, men kan gå tilbake og ta en ny titt om jeg vil. Eller bare scrolle videre. Snap er mye fram-og-tilbake-trykking, synes det er irriterende.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #38 Skrevet 6. juli 2018 Du vet at du kan slette appen, sant? lol Anonymkode: d4001...a1b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #39 Skrevet 7. juli 2018 På 4.7.2018 den 13.56, Anonym bruker skrev: Jeg ble ‘tvunget’ til å ha snap på en fest. Alle hadde det, og så laget de en konto til meg. Nå får jeg haugevis av bilder og kommentarer hver dag. Jeg trodde at folk forventet svar, og at de ble fornærmet hvis de ikke fikk det. Ok, da bare dropper jeg å svare... hi Anonymkode: c87f6...1ca Gamla 😂 avinstaller appen da vel Anonymkode: 66f0a...650
Mandala Skrevet 7. juli 2018 #40 Skrevet 7. juli 2018 (endret) På 4.7.2018 den 11.18, Anonym bruker skrev: Jøss, så det er ikke forventet at jeg svarer? Vil ikke folk ha en bekreftelse? hi Anonymkode: c87f6...1ca Mye mulig at de vil det, men jeg svarer ikke på slike snapper. Svarer sjelden på snapper i det hele tatt. Og med det utgangspunktet forventer jeg heller aldri svar. Hva skjer hvis du ikke svarer? I beste fall får du færre snap 😉 Endret 7. juli 2018 av Mandala
amandine Skrevet 7. juli 2018 #41 Skrevet 7. juli 2018 Nå ble jeg glad! Fjortisene her i huset tyner meg for at jeg aldri svarer folk med snap tilbake, nå tar jeg det heeeelt med ro etter denne tråden 😂 Takk!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #42 Skrevet 7. juli 2018 På 4.7.2018 den 23.51, Anonym bruker skrev: Jeg syns snap er kjekt jeg. Da kan jeg følge med på hva andre gjør uten at vi må snakke sammen. Jeg vet at søskenbarnet mitt maler huset, sjefen min har fått jordbær i jordbæråkeren hun laget i vår (hadde ikke visst om åkeren hvis det ikke var for snap) jeg vet at søsteren min har det fint på speiderleir og at nevøen min sov natta gjennom for første gang denne uken. En får koselige små blikk inn i andre sine liv uten at det koster meg en kalori. Hadde nok levd et fint liv uten snap altså, men jeg liker de små glimtene jeg får som jeg ikke ville fått uten snap. Anonymkode: 5b29a...74e Uff, ja det er dumt å snakke sammen!!!! Kan ikke finne på å kommunisere med ord lenger, når man kan bruke snap! Veldig viktig å holde seg oppdater på hva alle andre gjør, og ikke minst er det kjempe viktig å fortelle alle venner hver minste lille hverdagsting... selvfølgelig helt uten å snakke sammen... og man må ikke finne på å svare tilbake, for da er man slitsom! Hvor er verden på vei.... Anonymkode: f5793...5f7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #43 Skrevet 7. juli 2018 Jeg får kun snapper fra mine nærmeste, flesteparten legger ut på mystory, klikker på de jeg ønsker å se. Null stress Anonymkode: 51d59...803
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #44 Skrevet 7. juli 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Uff, ja det er dumt å snakke sammen!!!! Kan ikke finne på å kommunisere med ord lenger, når man kan bruke snap! Veldig viktig å holde seg oppdater på hva alle andre gjør, og ikke minst er det kjempe viktig å fortelle alle venner hver minste lille hverdagsting... selvfølgelig helt uten å snakke sammen... og man må ikke finne på å svare tilbake, for da er man slitsom! Hvor er verden på vei.... Anonymkode: f5793...5f7 Sånn kan man også velge å se på det. I ditt hode er det altså så svart/hvitt? Enten/eller? Aldri både/og? Noen av oss evner å se hele bildet og skjønner at det ene ikke nødvendigvis utelukker det andre. Anonymkode: 0ed0a...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå