Gå til innhold

Idiotiske Snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å få intetsigende bilder av folk fra fjern og nær, der det forventes at jeg skal engasjere meg i deres liv. Altså, joda, jeg kan godt bry meg om andre, men hva skal jeg med bilder av en parasoll, et bilde av en croissant, eller et bilde av en bro? Hva får enkelte til å tenke at dette må jeg ta et bilde av og sende til tanta mi/søsteren min/kollegaen min? Av og til ramler det også inn bilder av ansikter med katteører og snute der de liksom forteller meg noe søtt eller koselig. Jeg får lyst til å pælme telefonen i veggen - det finnes ikke bittelitt søtt engang!

Og hva forventes det egentlig at jeg skal svare? Jeg orker ikke mere ‘så fint!,’ ‘oj, se der ja!’, ‘kos dere masse!’ 

Dumme snapchat. Jeg vil ut.

Anonymkode: c87f6...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du treng ikkje opne alt. Og du trenger iallefall ikkje svare. Eg ser på, fordi eg synes det er kjekt, men trykker veldig raskt igjennom både bilder og video. Svarer så og sei aldri. Om noen skriver noe til meg, svarer eg stort sett tilbake.

Skrevet

Hvorfor har du Snapchat? Man trenger overhode ikke svare på bilder på snap. Man kan kommunisere i chatten ved behov. Er det viktigere saker får man sende en melding på mobil eller Messenger...

Anonymkode: 2cc7c...4a6

Skrevet

Du kan selvsagt komme det ut av snapschat:-D Bare å slette, hvis det irriterer deg sånn;-) Jeg svarer stort sett aldri på en snap, med mindre det er et spørsmål eller hvis jeg føler for det. Forventer heller aldri at de jeg sender til svarer meg.

Anonymkode: 06110...da8

Skrevet

Jøss, så det er ikke forventet at jeg svarer? Vil ikke folk ha en bekreftelse?

hi

Skrevet

Herrefred! Så slett kontoen din da vel. Ev slett de du ikke gidder å ha der. 

Jeg har noen som deg som svarer på ALLE snapper, både personlige og My story. Hva er vitsen med det da? Jeg sender et glimt av dagen min, jeg forventer da vel for søren ikke å få noen intetsigende kommentarer i retur 🙈 tipper de himler minst like mye med øynene over deg som du gjør med dem. 

Så for alles del er det sikkert helt greit om du sletter deg. 

Anonymkode: 0ed0a...0dc

Skrevet

Hvorfor i alle dager har du appen i det hele tatt?🤔 Om det irriterer deg så grenseløst å få glimt fra andre(som er hele poenget med appen) gir det faktisk null mening at du har den🙄😂 Hva bruker du den til da?

Anonymkode: b07ba...879

Skrevet

Jeg forventer aldri svar, med mindre jeg stiller et spørsmål. Og det gjør jeg kun til et par stykker, og dattera mi. 

Anonymkode: 5e31c...f91

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Nei det er ikke forventet svar, slitsomt hvis alle skulle svare til enhver tid.

Skrevet

Svarer ikke ned mindre det stilles et spm. 

Skrevet

Jeg ble ‘tvunget’ til å ha snap på en fest. Alle hadde det, og så laget de en konto til meg. Nå får jeg haugevis av bilder og kommentarer hver dag. Jeg trodde at folk forventet svar, og at de ble fornærmet hvis de ikke fikk det. Ok, da bare dropper jeg å svare...

hi

Skrevet

Jeg bare trykker fort fort fort gjennom bilder og snap.. jeg gidder heller ikke svare, bortsett fra veninnene mine. 

Anonymkode: ab816...b08

Skrevet

Haha, dette var morsomt! Syns jeg ser deg der du sitter å svarer på alle snappene 😂

Moren min gjorde også det de første ukene hun hadde snap. Sykt slitsomt!

Anonymkode: 1905f...821

Skrevet

Man skal ikke svare. Det er liksom greia. Man skal se på dem og titte innom. Folk som svarer hele tiden er irriterende! :P

Jeg legger mest i mystory, så kan folk se om de er interessert, føles litt masete å sende rundt til folk!

Anonymkode: 8ce06...1c0

Skrevet

Jeg har valgt å kun ha noen få på min venneliste, kun pga at jeg ikke gidder ørten bilder. Mine unger har også skjønt at det ikke er noen vits å ha strikes eller hva det heter med meg. Greit de sender bilder, men bilde bare for bilde vil jeg ikke ha. Nå er ungene ganske kjedelige, sagt de skal sende meg minst ett bilde eller mld når de er på ferie. Fikk 3mld av minste der hun spurtr om penger en dag, og ett svar av eldste:vet ikke når vi gidder å komme hjem igjen (de dro på hytta, noen i slekta er der, men varierende fra dsg til dag siden de fleste jobber turnus. De er tennåringer så klarer seg fint selv og er en kort bussutr unna. Også maser jeg om jeg sende de mld 😂)

slett og lag ny, velg kun noen få du ønsker å ha der. Gjerne si du ikke ønsker ørten intetsigende bilder også. 

Anonymkode: ae1c6...529

Skrevet

Men hva er vitsen med å sende noen et bilde av f.eks middagen sin med kommentaren ‘nam, gleder meg!’ hvis de ikke ønsker en reaksjon tilbake? 

hi

Skrevet

Det er det som er fint med Snap, kontra f.eks. Facebook. Kan dele ting uten å tenke på om en får likes osv. Ikkje meininga med tilbakemelding, nei.

Skrevet

Slett snap og du slipper å irritere deg! 

Anonymkode: b5a34...af2

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

hi

Helt ærlig er det slitsomt med de som svarer på alt🙈

Anonymkode: 2c885...162

Skrevet

Utrolig bortkastet konsept. Ikke svare, liksom? Hvordan vet jeg da om folk liker å motta bilder fra meg, eller om de er som meg, bare syns det blir masete?

hi

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig bortkastet konsept. Ikke svare, liksom? Hvordan vet jeg da om folk liker å motta bilder fra meg, eller om de er som meg, bare syns det blir masete?

hi

Mener du at når du svarer, så vet de du svarer at du synes det er masete?

Anonymkode: b45b5...d7e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

hi

Jeg bryr meg egentlig ikke om folk liker eller ikke liker å motta bildene fra meg. Jeg legger ut fordi jeg syns det er gøy og koselig, og syns det kan være artig å følge med på andre. 

Høres kanskje ikke ut som snap er noe for deg☺️

Anonymkode: 2c885...162

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

hi

Slett hele appen. 

Anonymkode: 19532...732

Skrevet

Jeg syns snap er kjekt jeg. Da kan jeg følge med på hva andre gjør uten at vi må snakke sammen.

Jeg vet at søskenbarnet mitt maler huset, sjefen min har fått jordbær i jordbæråkeren hun laget i vår (hadde ikke visst om åkeren hvis det ikke var for snap) jeg vet at søsteren min har det fint på speiderleir og at nevøen min sov natta gjennom for første gang denne uken. 

En får koselige små blikk inn i andre sine liv uten at det koster meg en kalori. Hadde nok levd et fint liv uten snap altså, men jeg liker de små glimtene jeg får som jeg ikke ville fått uten snap. 

Anonymkode: 5b29a...74e

Skrevet

Når du har trodd at du må svare på hver eneste snap så skjønner jeg at du blir sliten 😂 jeg mottar vel 30-40 Snap om dagen men svarer kanskje på 3-4 av de. Helt ærlig så blir jeg sliten av de som tror at snappene jeg sender er spesielt til de. De aller fleste snappene jeg sender er felles til mange. Forventer ikke at noen svarer såklart. 

Tror du har misforstått konseptet 👍

Anonymkode: 07a56...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...