Gå til innhold

Hva løper du en mil på?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå må du slutte. Jeg har drevet med løping i hele mitt liv og dette er over mosjonistfart. Det er bare å sjekke resultatlister i løp. En mil på 48 minutter er en god tid i de fleste aldersgrupper. Under 1:50 på en halv er også bra. 4 på maraton er ikke superbra, det er jeg enig i, mulig den siste kan bikke over til mosjonist. For meg viser det bare at hun nok ikke trener så mye langdistanse. Men alt i alt så er vedkommende som har disse tidene en person som ikke bare kan kalles mosjonist altså. Og det blir litt flåsete å si slik i en tråd som dette. 

Trening er bra, utgangspunktet i denne tråden var om en time på mila er dårlig. Nei, det er ikke dårlig, for å klare en time på mila må man faktisk ha en viss mengde trening. 

Anonymkode: e0e0f...6ed

At du synes det er over mosjonistfart får jeg ta som et komplement.. jeg er definitivt mosjonist, og jeg trener ikke som en gal før noen løp.. jeg burde, som du poengterer, løpe mer langdistanse. Men jeg er 40 år og jeg mener «alt med måte»er en gylden regel! 

Derfor har jeg også helt middels prestasjoner på løp. Og jeg lever fint med det!🤗

Anonymkode: 1b079...165

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...