Gå til innhold

Tror jeg er gravid utenfor livmor

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, hjelpesløs skrev:

Gikk på legevakten fikk dra på kk. Heldigvis fordi kom plutselig mye smerter så nå håper jeg de finner ut av dette.. er i uke 7+4 ut ifra sist jeg hadde mens 

Så utrolig bra at du ble sendt til KK. Hvordan går det med deg?

Så klart du kan bli gravid med ivf 😍

Anonymkode: 71721...083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter mange timer på venting og undersøkelser så kom de frem til at jeg mest sannsynlig har hatt spontan siden nå er HCG gått ned nesten halvparten 😍 og jeg er så glad for at det ikke blir noe operasjon! Skal inn på kontroll neste uke da, sjekke at det forsatt går nedover. Nå vil jeg bare komme over denne opplevelsen og gjøre meg klar til å prøve på nytt. Kanskje jeg blir gravid på riktig sted selvom begge egglederen mine er tett 😁🌸

Skrevet
6 minutter siden, hjelpesløs skrev:

Etter mange timer på venting og undersøkelser så kom de frem til at jeg mest sannsynlig har hatt spontan siden nå er HCG gått ned nesten halvparten 😍 og jeg er så glad for at det ikke blir noe operasjon! Skal inn på kontroll neste uke da, sjekke at det forsatt går nedover. Nå vil jeg bare komme over denne opplevelsen og gjøre meg klar til å prøve på nytt. Kanskje jeg blir gravid på riktig sted selvom begge egglederen mine er tett 😁🌸

Prøv å ikke stresse så neste gang da. Senk skuldrene og pust med magen. Lykke til. 

Anonymkode: 44cd4...c59

Skrevet

Jepp, det skal jeg 😁 men risikoen er høy for at det kan gå den veien så må være tidlig ute på ultralyd men da skal jeg gå privat og få bedre oppfølging

Skrevet
På 2.7.2018 den 0.05, hjelpesløs skrev:

Jepp, det skal jeg 😁 men risikoen er høy for at det kan gå den veien så må være tidlig ute på ultralyd men da skal jeg gå privat og få bedre oppfølging

Masse lykke til 💜

Anonymkode: 71721...083

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...