Hufsamor Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Dere glupe hjerner: jeg skulle ha oversatt en tekst til engelsk, men sitter litt fast.. noen som kan hjelpe en stakkar? Et godt ord eller uttrykk som dekker ruskevær? også: jeg savner å ha krefter til å eie et hus ( høres litt oppstyltet ut, men det er et slags dikt) hva slags krefter har man i denne sammenhengen? I miss the...power? Ability? Energy?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 "It's raining cats and dogs!" er jo en klassiker. Ellers kan du gå for noe sånt som "gloomy weather". I forhold til krefter, tror jeg den beste oversettelsen hadde vært "strength". I miss having the strength to own a house. Anonymkode: baa68...ff6
Hufsamor Skrevet 30. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: "It's raining cats and dogs!" er jo en klassiker. Ellers kan du gå for noe sånt som "gloomy weather". I forhold til krefter, tror jeg den beste oversettelsen hadde vært "strength". I miss having the strength to own a house. Anonymkode: baa68...ff6 Glimrende, det klinger bra.. så fint at flere bruker natta på andre ting enn å sove 😀
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, Hufsamor skrev: Glimrende, det klinger bra.. så fint at flere bruker natta på andre ting enn å sove 😀 Ingen årsak ☺️ og livet er for kort til å sove 😁 Anonymkode: baa68...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå