Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #26 Skrevet 29. juni 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Du burde gjøre matteoppgaver fremfor å henge på DIB. Anonymkode: f0e75...f74 Slapp av a ! Du burde legge deg fremfor å slenge dritt på DIB. Anonymkode: 1b191...6c3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #27 Skrevet 30. juni 2018 Hvor ble det av hi da? Anonymkode: e1d6a...1a0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #28 Skrevet 30. juni 2018 Mitt enste ønske for bhg start i år, er at det er en ansatt min sønn kjenner der di første dagene. Om det er en pedagog eller en assistent betyr ingenting. Når han begynte 1 året brydde jeg meg heller ikke om hvilken utdannelse di ansatte som tok han i mot hadde, men at samme personen tok ham i mot hver morgen 1 uka. Anonymkode: 4112c...45e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #29 Skrevet 30. juni 2018 Jeg jobber selv i barnehage å under tilvenning så er det gjerne en barn og ungdomsarbeider som får jobben med tilvenning av barnet. Du kan ikke forvente at det må være en pedagogisk leder som tar imot barnet ditt,da kan du fort bli skuffet. Men BUA gjør en like god jobb for det Anonymkode: 5fa42...e0e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #30 Skrevet 30. juni 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mitt enste ønske for bhg start i år, er at det er en ansatt min sønn kjenner der di første dagene. Om det er en pedagog eller en assistent betyr ingenting. Når han begynte 1 året brydde jeg meg heller ikke om hvilken utdannelse di ansatte som tok han i mot hadde, men at samme personen tok ham i mot hver morgen 1 uka. Anonymkode: 4112c...45e Lykke til med å forvente at samme person tar imot hver dag i en hel uke,med mindre du leverer etter hennes arbeidstider. Anonymkode: 5fa42...e0e
Mamma_til_2 Skrevet 30. juni 2018 #31 Skrevet 30. juni 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lykke til med å forvente at samme person tar imot hver dag i en hel uke,med mindre du leverer etter hennes arbeidstider. Anonymkode: 5fa42...e0e Det gjør vi, personen som har tilvenning er på jobb og tar imot barnet hver dag første uken. Vi snakker med foreldrene og forteller når vi kommer på jobb neste dag så kan de velge om de vill komme før og levere til en annen eller levere etter at den ansatte har kommet. Vi kan og tilpasse vaktene våre etter når barnet blir levert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå