Love my kidz Skrevet 28. juni 2018 #26 Skrevet 28. juni 2018 Mener ikke klage skikkelig altså, neste uke er det meldt kanonvær her også ✌
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #27 Skrevet 28. juni 2018 3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Hver eneste dag rett etter jobb drar vi på stranden og blir der til kvelden. Flere som bader og er mye på stranden om dagen? Vi bor i Lofoten, så svaret er NEI 😂😂😂 Anonymkode: ffd5e...b4c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #28 Skrevet 28. juni 2018 Nyter hvert sekund ☀️🌴 Anonymkode: 2f17b...5ca
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #29 Skrevet 28. juni 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er fantastisk 🙌🏻☀️😃 Var høygravid i fjor jeg, da hadde vi lik hetebølge. Gikk helt supert (husker jeg skulle ønske jeg var gravid på sommeren hver gang. De andre valgte jeg vinteren fordi alle sa det var så fælt på sommeren -Det er jeg helt uenig i i allefall 😅🤰🏻) Hadde en god unskyldning til å ta det med ro, bruke sandaler, spise MASSE is, satt under parasoll og satte vifte ut 🙌🏻☀️😎 brukte barnebassenget i hagen til å kjøle meg ned i, eller dro på stranda. Nå tar vi spontane badeturer etter bhg og skole, bare tar med noe kyllinglår og spiser middag ved vannet, sitter ute på verandaen i sommerkvelder og bare nyter denne fantastiske sommeren ☀️😎😍 Anonymkode: fcbff...747 Det var IKKE 30 grader i 4 uker i fjor sommer altså. I allefall ikke på Østlandet. Jeg får ikke sove mer enn 2-3 timer om natta fordi jeg blir så varm. Er sånn hver gang jeg er gravid (3. graviditet nå), at jeg blir veldig varm. Går med kortermet inne om vinteren når andre har på ullgenser og fryser. Får ordentlige hetetokter. Og da er til og med 20 grader varmt, så 30 føles faktisk som om jeg er fanget i en badstu. Blir helt overveldet av varmen, kan bare være i trusa og likevel føles det som om jeg brenner opp Anonymkode: d3c0a...a5a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #30 Skrevet 28. juni 2018 Jeg takler det ikke! Syntes det er grusomt, ikke får man sove, ikke får man gjort noe på pga varmen, jeg får ikke gått tur, dusjer du pga svette er du like svett fem minutter etterpå, hundene blir ikke luftet nok og alt av aktiviteter er bare satt på vent. Tjernet vi normalt bader i er fullt av mennesker så enten må man svette ihjel hjemme, eller ha skrik og skrål rundt seg for å få kjølt seg ned. Ser det er meldt 24 grader på fredagen her, og gleder meg. Vi skulle egentlig ha rolig hjemmesommer, men vi pakker sakene og drar nordvest for å få litt kjøligere temperaturer! Anonymkode: 37d04...0ff
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #32 Skrevet 28. juni 2018 1 time siden, Holly Golightly skrev: E🌸L☀️S🍦K🍓E🍉R denne sommeren! Jeg også🌸🌸
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #33 Skrevet 28. juni 2018 5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg også🌸🌸 Med tankemåte hvor høyt du elsker denne sommeren er det påfallende merkelig at du velger å reise vekk store deler av den. Anonymkode: 06580...8c2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #34 Skrevet 28. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Med tankemåte hvor høyt du elsker denne sommeren er det påfallende merkelig at du velger å reise vekk store deler av den. Anonymkode: 06580...8c2 Basert på fjorårets dårlige sommer bestilte vi i fjor høst ferie for denne sommeren. Jeg vil ha garantert sol og varme. Selv om man elsker norsk sommer er det noe annet med en anneb kultur, annen mat og å se nye ting. Jeg kommer nok alltid til å reise til utlandet deler av sommeren . Er det sydenvarme når jeg er hjemme er jo det bare en stor bonus🌸
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #35 Skrevet 28. juni 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med tankemåte hvor høyt du elsker denne sommeren er det påfallende merkelig at du velger å reise vekk store deler av den. Anonymkode: 06580...8c2 Hvorfor er dere så sinte? Plager det dere at andre er glade? Hva er greia? De fleste bestiller da ferie leeeeenge før vi vet om været blir fint her hjemme eller ikke. Ta deg en bolle. Anonymkode: 7ff16...d89
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #36 Skrevet 28. juni 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med tankemåte hvor høyt du elsker denne sommeren er det påfallende merkelig at du velger å reise vekk store deler av den. Anonymkode: 06580...8c2 Er du så misunnelig altså....... Anonymkode: f3c8c...867
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #37 Skrevet 28. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er dere så sinte? Plager det dere at andre er glade? Hva er greia? De fleste bestiller da ferie leeeeenge før vi vet om været blir fint her hjemme eller ikke. Ta deg en bolle. Anonymkode: 7ff16...d89 Ja det er gjerne ikke slik at man gambler på at det er tropesommer i Norge😊
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #38 Skrevet 28. juni 2018 Dere er heldige!! Her frister det ikke så mye med strandtur i 10 grader, pissregn og vind.... 😂 Anonymkode: 2a55e...862
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #39 Skrevet 28. juni 2018 Herregud, hvor ofte ser man langtidsvarsler som dette? Det er ikke en sky og se så lenge langtidsvarselet varer.... https://www.yr.no/sted/Norge/Aust-Agder/Arendal/Arendal/langtidsvarsel.html Anonymkode: 9d238...49a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #40 Skrevet 28. juni 2018 Looooove it ☀️☀️☀️🦋🦋🦋💫💫 Anonymkode: 457ff...1a2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #41 Skrevet 28. juni 2018 Hva er greia med dere som MÅ rakke ned på adhd mamma hver gang hun poster? I vinter klagde noen av dere på at hun aldri var fornøyd. Nå når hun endelig er det, er det også galt?! Sånn ellers, vi har en fantastisk sørlandssommer! Nesten litt i varmeste laget, men vi klager ikke, og den ene uka det var regn her var vi i sydlige strøk. Anonymkode: 53ba8...ae2
Love85 Skrevet 28. juni 2018 #42 Skrevet 28. juni 2018 er altfor varmt for meg, men er deilig i skyggen
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juni 2018 Forfatter #43 Skrevet 29. juni 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er greia med dere som MÅ rakke ned på adhd mamma hver gang hun poster? I vinter klagde noen av dere på at hun aldri var fornøyd. Nå når hun endelig er det, er det også galt?! Sånn ellers, vi har en fantastisk sørlandssommer! Nesten litt i varmeste laget, men vi klager ikke, og den ene uka det var regn her var vi i sydlige strøk. Anonymkode: 53ba8...ae2 Sørlandet er fantastisk nå☀️☀️☀️
Himmel og hav Skrevet 29. juni 2018 #44 Skrevet 29. juni 2018 Jeg elsker sol og varme, men jeg ønsker meg faktisk ei skikkelig regnskur som kunne slått ned en del av det pollenet som flyr rundt i lufta. Da kunne jeg vært litt ute i sola i dag.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #45 Skrevet 29. juni 2018 Elsker dette været!😍 Eneste nedturen er at jeg har sen ferie i år, redd for at all godværet er «brukt opp» når jeg går i ferie om to uker😕 Anonymkode: f30b1...c3a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #46 Skrevet 29. juni 2018 Jeg elsker denne sommeren. Det kiler i magen hver gang temperaturen bikker 30 grader. Vi bader hver dag. Anonymkode: 59485...4f5
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #47 Skrevet 29. juni 2018 Jeg også elsker det. Det er helt fantastisk deilig Anonymkode: ba4ef...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå