Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 For ca. 1 år siden møtte jeg en mann, som jeg umiddelbart følte meg tiltrukket til. Vi fikk veldig god kjemi, og hadde veldig lik humor. For min del var dette virkelig kjærlighet ved første blikk, noe jeg aldri før har opplevd. Jeg la raskt fra meg tanken på at det kunne bli oss 2, da jeg forsto at han var gift. Over de neste gangene vi møttes (vi jobber i samme bedrift) så var han veldig kontaktsøkende med meg. Så en dag tok han meg til side på jobb og sa at han hadde følelser for meg. Jeg fortalte ham at følelsene var gjensidige. Etter dette hendte det et par ganger at vi kysset, vi hadde også sex en gang. Etter en stund fortalte han meg at han elsker sin kone, og hadde veldig dårlig samvittighet ovenfor henne og deres barn. Vi ble da enige om å avslutte det hele. Etter noen uker begynte han å ta kontakt med meg igjen. Dum som jeg er gikk jeg rett inn i fella igjen, og vi har nå innledet et slags forhold. Jeg elsker virkelig denne mannen. Han sier at han elsker meg. Vi snakker sammen mer eller mindre hver dag. Han har ikke snakket noe som helst om sin kone under denne tiden, og jeg har heller ikke spurt. Jeg vet derfor ikke hva som er status mellom de 2. Jeg begynner nå å innse at dette ikke kommer til å ende godt for noen involvert. Hva skal jeg gjøre? Jeg er så svak for denne mannen, så jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal klare å kutte han ut. Synes det er vanskelig å spørre han om han har tenkt til å forlate sin kone. Jeg er fullt klar over hvor forkastelig det er at vi gjør dette mot en uskyldig kvinne og deres barn. Har noen vært i samme situasjon? Har noen erfaringer? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 146ca...6aa
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #2 Skrevet 27. juni 2018 Han kommer neppe til å gå, med mindre han blir avslørt og må gå.. og vil du fortsatt ha han da!? Med barn og en bitter x? Tenk deg veldig godt om, du er i en ekstremt vanskelig situasjon.. hvis dere møttes på jobb må du forholde deg til han.. hvis du skal avslutte må du fortsatt forholde deg til han.. Dette blir vondt uansett hva som skjer, prøv å glem han.. han dyrker deg fordi du er «forbudt», han er hekta.. Den dagen dere blir avslørt får han sannsynligvis panikk og vil hjem igjen.. Anonymkode: 96f4c...056
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #3 Skrevet 27. juni 2018 Du bør bytte jobb, og kutte all kontakt. Det kommer ingenting godt ut av dette, og du blir en gift manns elskerinne til evig tid. Anonymkode: 488f7...e17
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #4 Skrevet 27. juni 2018 Uansett om han hadde "gått fra sin kone", hadde de fortsatt vært gift. Og du blir en elskerinne, for alltid Anonymkode: 516a2...8e6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #5 Skrevet 27. juni 2018 Om de ikke forlater kona etter kort tid så vil de aldri gjøre dette. Jeg tenker mot strømmen, om du synes det er greit å være elskerinna hans så gjør du det. Du har ingen forpliktelser ovenfor hans kone og barn, her inne ser det ut til at det er elskerinnene som er den onde, jeg mener oppriktig at mannen her er et jævla rasshøl, men er han et OK ligg, kjør på. Sex uten forpliktelser er deilig å ha. Er han derimot middelmådig i senga er det ikke verdt det, det ligger jo et potensielt drama du vil bli dratt inn i her, da bør sexen i så tilfelle være bra. Jeg tviler vel på at han er så god i senga, hadde han kunnet trylle i senga hadde han vel ikke søkt ut av ekteskapet for spenning. Tviler ikke på at han har følelser for deg, det er mulig å få, men følelsene han har for deg er nok mer knyttet opp mot spenning, det han føler for kona er nok en kjærlighet han aldri vil føle for deg. Denne avgjørelsen er din, det koker ned til at du nok er en pen og attraktiv dame han gjerne vil ha sex med, spørsmålet er om du synes det er OK å være objektet hans? Anonymkode: 432b6...b50
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #6 Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om de ikke forlater kona etter kort tid så vil de aldri gjøre dette. Jeg tenker mot strømmen, om du synes det er greit å være elskerinna hans så gjør du det. Du har ingen forpliktelser ovenfor hans kone og barn, her inne ser det ut til at det er elskerinnene som er den onde, jeg mener oppriktig at mannen her er et jævla rasshøl, men er han et OK ligg, kjør på. Sex uten forpliktelser er deilig å ha. Er han derimot middelmådig i senga er det ikke verdt det, det ligger jo et potensielt drama du vil bli dratt inn i her, da bør sexen i så tilfelle være bra. Jeg tviler vel på at han er så god i senga, hadde han kunnet trylle i senga hadde han vel ikke søkt ut av ekteskapet for spenning. Tviler ikke på at han har følelser for deg, det er mulig å få, men følelsene han har for deg er nok mer knyttet opp mot spenning, det han føler for kona er nok en kjærlighet han aldri vil føle for deg. Denne avgjørelsen er din, det koker ned til at du nok er en pen og attraktiv dame han gjerne vil ha sex med, spørsmålet er om du synes det er OK å være objektet hans? Anonymkode: 432b6...b50 Og takk og lov for at få er like umoralske og egoistiske som det du er. Anonymkode: 516a2...8e6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #7 Skrevet 27. juni 2018 Vil du virkelig ha en mann som svikter den han sier han elsker? Som svikter familien og barna? Går han bak ryggen på sin kone kan han like godt gå bak ryggen din. Du vet alt nå at han ikke er til å stole på. Anonymkode: fbda8...a99
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #8 Skrevet 27. juni 2018 Han elsker ikke deg, sorry, men sånn er det. Hadde han elsket deg hadde han brutt med kona. «Forhold» som starter med utroskap er ikke liv laga uansett. Tenk at du fortjener bedre. Du fortjener en mann som elsker deg og vil være med deg hele tiden, ikke bare når han lurer seg unna kona for å få et ligg. Jobb med din egen selvrespekt, hva er det med deg som gjør at du finner deg i å være elskerinnen til en gift mann? Anonymkode: 9a821...40a
Luksusdyret Skrevet 27. juni 2018 #9 Skrevet 27. juni 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: For ca. 1 år siden møtte jeg en mann, som jeg umiddelbart følte meg tiltrukket til. Vi fikk veldig god kjemi, og hadde veldig lik humor. For min del var dette virkelig kjærlighet ved første blikk, noe jeg aldri før har opplevd. Jeg la raskt fra meg tanken på at det kunne bli oss 2, da jeg forsto at han var gift. Over de neste gangene vi møttes (vi jobber i samme bedrift) så var han veldig kontaktsøkende med meg. Så en dag tok han meg til side på jobb og sa at han hadde følelser for meg. Jeg fortalte ham at følelsene var gjensidige. Etter dette hendte det et par ganger at vi kysset, vi hadde også sex en gang. Etter en stund fortalte han meg at han elsker sin kone, og hadde veldig dårlig samvittighet ovenfor henne og deres barn. Vi ble da enige om å avslutte det hele. Etter noen uker begynte han å ta kontakt med meg igjen. Dum som jeg er gikk jeg rett inn i fella igjen, og vi har nå innledet et slags forhold. Jeg elsker virkelig denne mannen. Han sier at han elsker meg. Vi snakker sammen mer eller mindre hver dag. Han har ikke snakket noe som helst om sin kone under denne tiden, og jeg har heller ikke spurt. Jeg vet derfor ikke hva som er status mellom de 2. Jeg begynner nå å innse at dette ikke kommer til å ende godt for noen involvert. Hva skal jeg gjøre? Jeg er så svak for denne mannen, så jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal klare å kutte han ut. Synes det er vanskelig å spørre han om han har tenkt til å forlate sin kone. Jeg er fullt klar over hvor forkastelig det er at vi gjør dette mot en uskyldig kvinne og deres barn. Har noen vært i samme situasjon? Har noen erfaringer? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 146ca...6aa En mann som elsker deg vil ikke fortsette å være hos kona, dele hverdagen med henne og mest sannsynlig også ha sex med henne. En mann som er stormforelsket i en kvinne vil være med denne kvinnen hvert sekund av sin dag, minus tiden han bruker på barna sine. Han har enda ikke forlatt kona. Han bruker deg for sex. Mange menn sier at de elsker dama de har sex med for å holde henne hektet. Han elsker ikke deg, og du elsker ikke deg selv. Jeg vil anbefale deg å gå til psykolog og jobbe med selvtilliten din.
Luksusdyret Skrevet 27. juni 2018 #10 Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Om de ikke forlater kona etter kort tid så vil de aldri gjøre dette. Jeg tenker mot strømmen, om du synes det er greit å være elskerinna hans så gjør du det. Du har ingen forpliktelser ovenfor hans kone og barn, her inne ser det ut til at det er elskerinnene som er den onde, jeg mener oppriktig at mannen her er et jævla rasshøl, men er han et OK ligg, kjør på. Sex uten forpliktelser er deilig å ha. Er han derimot middelmådig i senga er det ikke verdt det, det ligger jo et potensielt drama du vil bli dratt inn i her, da bør sexen i så tilfelle være bra. Jeg tviler vel på at han er så god i senga, hadde han kunnet trylle i senga hadde han vel ikke søkt ut av ekteskapet for spenning. Tviler ikke på at han har følelser for deg, det er mulig å få, men følelsene han har for deg er nok mer knyttet opp mot spenning, det han føler for kona er nok en kjærlighet han aldri vil føle for deg. Denne avgjørelsen er din, det koker ned til at du nok er en pen og attraktiv dame han gjerne vil ha sex med, spørsmålet er om du synes det er OK å være objektet hans? Anonymkode: 432b6...b50 Nå skal jeg ikke gå på din moral. Men har du ikke fått med deg at HI elsker denne mannen? Da er det overhode ikke "deilig" å ha sex uten forpliktelser. Ved å ha det vil HI være konstant i kjærlighetssorg. Og nei, HI trenger ikke å være veldig pen og attraktiv, statistikk viser at i veldig mange tilfeller er elskerinna ikke penere eller yngre enn kona. Ta bare Schwarzenegger, Tiger Woods og andre kjendiser som har hatt seg med halvfeite barnepiker når de hadde modellkoner hjemme. Å ha elskerinne handler for mange menn om mangfold og avveksling. Noe nytt, annerledes enn kona som de har vært sammen med i mange år.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #11 Skrevet 27. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Og takk og lov for at få er like umoralske og egoistiske som det du er. Anonymkode: 516a2...8e6 Og der kom du. Det er den utro part og den alene som bærer ansvaret. Bare fordi ditt moralske kompass sier dette er begges ansvar betyr ikke at dette er fasiten. Jeg mener noe helt annet og du bør holde deg for god til personangrep. Anonymkode: 432b6...b50
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #12 Skrevet 27. juni 2018 38 minutter siden, Milfy Way skrev: Nå skal jeg ikke gå på din moral. Men har du ikke fått med deg at HI elsker denne mannen? Da er det overhode ikke "deilig" å ha sex uten forpliktelser. Ved å ha det vil HI være konstant i kjærlighetssorg. Og nei, HI trenger ikke å være veldig pen og attraktiv, statistikk viser at i veldig mange tilfeller er elskerinna ikke penere eller yngre enn kona. Ta bare Schwarzenegger, Tiger Woods og andre kjendiser som har hatt seg med halvfeite barnepiker når de hadde modellkoner hjemme. Å ha elskerinne handler for mange menn om mangfold og avveksling. Noe nytt, annerledes enn kona som de har vært sammen med i mange år. Takk for at du holder deg til sak. Setter pris på det. Jeg sa nå at HAN finner henne attraktiv, jeg vil tro at når man velger å gå til sengs med noen så er det pga tiltrekning. Hva er tiltrekning, det ytre eller det indre, eller begge deler? Jo hun sier at hun elsker han, jeg skisserer opp alternativet på bakgrunn av at han trolig ikke vil forlate kona, da gjenstår jo uforpliktende sex. Hun vil aldri få kjærlighetsferie, møte venner og familie osv. Da har hun bare sex i smug igjen, og vil hun fortsette med det så må hun da det. Videre så understreker jeg jo også at det neppe er mer enn «lyst til å ha uforpliktende sex» fra hans side, selvom han trolig har følelser for henne så har han jo ikke de rette følelsene. Han bryr seg neppe om at hun har det bra, men, han bryr seg ikke om kone og barn på riktig måte heller. Uansett, hi må ta ansvar for egne følelser, hun har ingen andre å ta hensyn til mener jeg. Anonymkode: 432b6...b50
sug lut Skrevet 27. juni 2018 #13 Skrevet 27. juni 2018 Vil du ha ham på de premissene du har ham nå, så kjør på. Vil du noe mer så dropper du ham.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #14 Skrevet 27. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Uansett om han hadde "gått fra sin kone", hadde de fortsatt vært gift. Og du blir en elskerinne, for alltid Anonymkode: 516a2...8e6 Der tar du feil! Går en mann fra sin kone og skiller seg så er de ikke fortsatt gift. Da er ekskonen kun en eks som vedkommende ikke har noen forpliktelser til utenom samarbeid rundt barna. Hadde mannen skilt seg og innledet et skikkelig forhold til hi hadde hun vært hans kjæreste/samboer/kone, mens ekskonen hadde vært kun en eks. Anonymkode: ef369...033
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #15 Skrevet 27. juni 2018 55 minutter siden, Milfy Way skrev: En mann som elsker deg vil ikke fortsette å være hos kona, dele hverdagen med henne og mest sannsynlig også ha sex med henne. En mann som er stormforelsket i en kvinne vil være med denne kvinnen hvert sekund av sin dag, minus tiden han bruker på barna sine. Han har enda ikke forlatt kona. Han bruker deg for sex. Mange menn sier at de elsker dama de har sex med for å holde henne hektet. Han elsker ikke deg, og du elsker ikke deg selv. Jeg vil anbefale deg å gå til psykolog og jobbe med selvtilliten din. Dette!☝️ Når det er sagt, så traff jeg min mann når han fremdeles var sammen med den gang kjæresten. Vi mente det ikke, men begge falt fullstendig for hverandre, og han gikk ut av forholdet med henne. Noe annet var jo utenkelig. Disse var ikke gift eller hadde barn, de bodde ikke sammen engang, men hadde vært sammen i ca 6 år. Hadde han virkelig vært forelsket og ville være med deg hadde han gjort det, men du er nok ikke mer enn et godt ligg, dessverre. Anonymkode: daf78...81b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #16 Skrevet 27. juni 2018 tror meg, han forlater aldri kona, så gå fra han før du blir sterkere involert, holdt på med en gift mann i 2 år, da jeg sa han skulle velge mellom meg og kona, valgte han selvsagt kona si, han fortalte henne det,men hun tilga han og de er fremdeles sammen i dag 2 år etterpå Anonymkode: 5eacd...c16
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #17 Skrevet 27. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Dette!☝️ Når det er sagt, så traff jeg min mann når han fremdeles var sammen med den gang kjæresten. Vi mente det ikke, men begge falt fullstendig for hverandre, og han gikk ut av forholdet med henne. Noe annet var jo utenkelig. Disse var ikke gift eller hadde barn, de bodde ikke sammen engang, men hadde vært sammen i ca 6 år. Hadde han virkelig vært forelsket og ville være med deg hadde han gjort det, men du er nok ikke mer enn et godt ligg, dessverre. Anonymkode: daf78...81b En annen ting, om dere hadde vært nære som også innebærer å virkelig prate sammen, hadde dere også snakket om veien videre, og du hadde ikke nølt med å ta opp konen og hans liv. Anonymkode: daf78...81b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #18 Skrevet 27. juni 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Uansett om han hadde "gått fra sin kone", hadde de fortsatt vært gift. Og du blir en elskerinne, for alltid Anonymkode: 516a2...8e6 Aunt Lydia? Anonymkode: 0a566...0ed
Luksusdyret Skrevet 27. juni 2018 #19 Skrevet 27. juni 2018 22 minutter siden, sug lut skrev: Vil du ha ham på de premissene du har ham nå, så kjør på. Vil du noe mer så dropper du ham. Uenig i dette altså. Hvis hun fortsetter på de samme premissene, vil dette bidra til å ødelegge hans og konas samarbeid om barna når utroskap blir oppdaget og de går fra hverandre. Da vil mannen mest sannsynlig beskylde henne for det ødelagte forholdet. Hun kan også bli involvert i skikkelig drama hvis kona er hevngjerrig. Jeg hadde ikke orket slik opplegg, moral eller ei.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #20 Skrevet 27. juni 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Uansett om han hadde "gått fra sin kone", hadde de fortsatt vært gift. Og du blir en elskerinne, for alltid Anonymkode: 516a2...8e6 Eh, nei. Han er ikke gift hvis han er skilt. Anonymkode: b7fdb...ba7
sug lut Skrevet 27. juni 2018 #21 Skrevet 27. juni 2018 35 minutter siden, Milfy Way skrev: Uenig i dette altså. Hvis hun fortsetter på de samme premissene, vil dette bidra til å ødelegge hans og konas samarbeid om barna når utroskap blir oppdaget og de går fra hverandre. Da vil mannen mest sannsynlig beskylde henne for det ødelagte forholdet. Hun kan også bli involvert i skikkelig drama hvis kona er hevngjerrig. Jeg hadde ikke orket slik opplegg, moral eller ei. Det er jo bare å sørge for at det ikke blir oppdaget. Det er selvsagt risikoen hun løper.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #22 Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, Milfy Way skrev: Han elsker ikke deg, og du elsker ikke deg selv. Jeg vil anbefale deg å gå til psykolog og jobbe med selvtilliten din. Man har ikke automatisk noe feil på selvtilliten for det om man faller for en gift mann, altså. Det er ikke en sykdom å være forelska. Anonymkode: b7fdb...ba7
Luksusdyret Skrevet 27. juni 2018 #23 Skrevet 27. juni 2018 Akkurat nå, sug lut skrev: Det er jo bare å sørge for at det ikke blir oppdaget. Det er selvsagt risikoen hun løper. Det meste blir oppdaget. Og jo lengre utroskapen pågår og jo mer partene er involvert i hverandre følelsesmessig, desto større risikoen. Denne mannen har barn. Selv om HI ikke skylder ham noe, er det greit hvis hun har i bakhodet at mannen må samarbeide om barna etter bruddet. Noe som er mye mer vanskelig hvis mannen har pågående flerårig utroskapsforhold enn hvis han har hatt mindre langvarig forhold som er avsluttet.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2018 #24 Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, Milfy Way skrev: Det meste blir oppdaget. Og jo lengre utroskapen pågår og jo mer partene er involvert i hverandre følelsesmessig, desto større risikoen. Denne mannen har barn. Selv om HI ikke skylder ham noe, er det greit hvis hun har i bakhodet at mannen må samarbeide om barna etter bruddet. Noe som er mye mer vanskelig hvis mannen har pågående flerårig utroskapsforhold enn hvis han har hatt mindre langvarig forhold som er avsluttet. Ja, for alle gifte kvinner tar jo ut sin sjalusi i form av hevnsabotasje i barnesamarbeidet når de skilles. Jeeez. Anonymkode: b7fdb...ba7
Luksusdyret Skrevet 27. juni 2018 #25 Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Man har ikke automatisk noe feil på selvtilliten for det om man faller for en gift mann, altså. Det er ikke en sykdom å være forelska. Anonymkode: b7fdb...ba7 Det er ikke det jeg sier heller. Det jeg sier er at hun tror på at han elsker henne, når det er innlysende at han ikke gjør det. Det er ikke en sykdom å være forelsket, men det er brist i selvtilliten når man fortsetter å være noens sexdukke og vente på at han går fra kona, når han ikke har noen planer om å gjøre det. Hvis du hadde valgt mellom å elske en mann som kun er din egen, som du kan dele hverdagen med, planlegge fremtiden med, kontra å elske en mann som kun har periodisk sex med deg, vekselvis med en annen dame, og ikke deler hverdagen med deg - hva hadde du valgt? De aller fleste hadde valgt det første. Når HI velger det siste tror hun sannsynligvis at hun ikke er god nok til å få "hele pakka", men nøyer seg med smuler etter denne mannens kone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå