Gå til innhold

SFO krever dobbel betaling!?


Jonjon

Anbefalte innlegg

Hei. Barnet mitt fikk beskjed om at det ikke var meldt på SFO på fredag (feriedag), selv om jeg mener å ha sendt skjemaet elektronisk for lenge siden (man får ikke elektronisk kvittering). Jeg synes det burde vært tatt direkte med meg selvfølgelig, særlig når jeg selv leverte barnet inne på SFO.

Når jeg ringte dem i dag, fikk jeg i tillegg til svar at hvis jeg skal ha barnet mitt der denne uken. Må jeg kjøpe enkeltdager i tillegg, selv om jeg har betalt for full plass denne måneden.

Så her er spørsmålet. Hvilken lovparagraf gir dem hjemmel til å kreve dobbel betaling? Jeg mener jo at de ikke kan det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres veldig merkelig ut, kanskje du må henvende deg til,Forbrukerrådet evt se gjennom avtalen du signerte når du fikk innvilget SFO plass første gang. På kommunen sine sider skal det stå alt om betaling. Hvis du har sendt elektronisk på kommunen sine sider, så skal du jo kunne logge deg inn for å kunne se kopi av den elektroniske meldingen du har sendt. Den kan du ta screenshot av og sende til SFO/kommunen. 

Anonymkode: 7ea94...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...