Gå til innhold

Overreagerer ikke mor her ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun er ustabil. Det er brukeren Blair Waldorf/ Love85/Februarprins. Hun er likeglad med alt, og er generelt litt ressursesvak. Hun lager masse falske profiler, med falske historier og spesielt navnetråder. Hun er også den som alltid skriver «det skal ikke du bry deg med», «du er hysterisk», «ser ikke problemet» osv.

Generelt skal du bare se etter elendig tegnsetting, dårlig skriftspråk og håpløse holdninger, så vet du at det er henne.

Anonymkode: e113c...599

Spørs om ikke et par av de andre trådene som er på førstesiden er hennes og da

Anonymkode: b3b5a...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spørs om ikke et par av de andre trådene som er på førstesiden er hennes og da

Anonymkode: b3b5a...779

Ikke se bort ifra det

Anonymkode: e113c...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så all verdens skrekkfilmer da jeg var liten (10-11 år) Foreldrene våre visste det ikke, vi besøke noen eldre gutter som hadde «fått tak i» utelanske filmer. Dette var på 80-tallet. Vi har da virkelig ikke tatt skade av det. For et hysteri! 

Anonymkode: 2d2b4...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så all verdens skrekkfilmer da jeg var liten (10-11 år) Foreldrene våre visste det ikke, vi besøke noen eldre gutter som hadde «fått tak i» utelanske filmer. Dette var på 80-tallet. Vi har da virkelig ikke tatt skade av det. For et hysteri! 

Anonymkode: 2d2b4...f92

Jeg så også skrekkfilmer i smug i samme alder. Fortsatt mørkredd, og jeg var skrekkslagen i flere mnd. Måtte sove på gulvet hos mine foreldre, fordi jeg ikke turte å sove alene. Det kan gå begge veier! Og de fleste barn vil bli livredde av grøsserfilmer

Anonymkode: e113c...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg så også skrekkfilmer i smug i samme alder. Fortsatt mørkredd, og jeg var skrekkslagen i flere mnd. Måtte sove på gulvet hos mine foreldre, fordi jeg ikke turte å sove alene. Det kan gå begge veier! Og de fleste barn vil bli livredde av grøsserfilmer

Anonymkode: e113c...599

Samme her. Så twin peaks som 11åring og har traumer enda! 

Anonymkode: 4d0ed...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her. Så twin peaks som 11åring og har traumer enda! 

Anonymkode: 4d0ed...4fe

Jeg fikk også mareritt av Twin Peaks i lange tider.... Har ingen traumer, men husker det var skikkelig skummelt, og at jeg ikke turde å sove med ryggen ut mot rommet på månedsvis... 

Anonymkode: c1ee0...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror også dette er BW. Rimelig lei av trolleinnleggene hennes nå.

Jeg så for øvrig én episode av den Mulder & Scully-serien da jeg var for ung og har fortsatt litt traumer. Husker alt som skjedde.

Anonymkode: a9b60...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så all verdens skrekkfilmer da jeg var liten (10-11 år) Foreldrene våre visste det ikke, vi besøke noen eldre gutter som hadde «fått tak i» utelanske filmer. Dette var på 80-tallet. Vi har da virkelig ikke tatt skade av det. For et hysteri! 

Anonymkode: 2d2b4...f92

Da jeg var liten var ikke bilbelte påbudt i baksete på biler de første årene vi hadde bil, men jeg overlevde jo fint! For et hysteri at det ble påbudt med bilbelte da! (jepp, satt på spissen, men like dumt)

Anonymkode: 0c383...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg var liten var ikke bilbelte påbudt i baksete på biler de første årene vi hadde bil, men jeg overlevde jo fint! For et hysteri at det ble påbudt med bilbelte da! (jepp, satt på spissen, men like dumt)

Anonymkode: 0c383...c4a

Ikke like dumt, mener jeg. 

Anonymkode: 2d2b4...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...