Gå til innhold

Overreagerer ikke mor her ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en bonus sønn på 10 som jeg lot se Jurassic world med min 5 år gamle sønn, min sønn har sett filmer mange ganger og elsker dinosaurer, har aldri vert redd eller fått mareritt, far synes det var helt greit sønnen så den filmen, også datteren hans på 13 så den, det reagerte ikke mor på.

er vel 11 årsgrense film ,og 10 åring elsket den, var dette veldig galt av meg ?

vi har han på 5 + 2 til som blir 1, de så litt av og til,men de skjønner jo det ikke likevel, de lekte rundt på gulvet

Anonymkode: 89282...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en bonus sønn på 10 som jeg lot se Jurassic world med min 5 år gamle sønn, min sønn har sett filmer mange ganger og elsker dinosaurer, har aldri vert redd eller fått mareritt, far synes det var helt greit sønnen så den filmen, også datteren hans på 13 så den, det reagerte ikke mor på.

er vel 11 årsgrense film ,og 10 åring elsket den, var dette veldig galt av meg ?

vi har han på 5 + 2 til som blir 1, de så litt av og til,men de skjønner jo det ikke likevel, de lekte rundt på gulvet

Anonymkode: 89282...728

Du lot 5- åringen se Jurassic world?!

Anonymkode: f9541...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at 10-åringen fikk se en 11-års film er vel ok, men at en 5-åring får det + at to ettåringer er til stede når denne vises?? Helt på tryne!

Anonymkode: 0c383...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kino kan man gå tre år ned i aldersgrense om man er i følge med en voksen. Så at en tiåring ser en film med elleveårsgrense er ikke galt i mine øyne. Men man må også vurdere barnet. Er han typen som kan streve med mareritt, er engstelig i etterkant eller lignende så er det jo ikke greit likevel. 

At du lar en femåring se er jo helt bak mål. Men siden han liker dinosaurer så ser du vel ikke problemet. 

Anonymkode: b8cd9...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at femåringen får se den. Herregud. 

Ang stesønn så kommer det litt ann på barnet da. Hvis han er umoden så burde han kanskje vente, det er uansett far som har godkjent dette. 

Anonymkode: 2ac87...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en 5 åring som elsker dinosaurer, men hadde aldri latt han fått sett disse filmene. Han på 10 hadde vært helt greit.

Anonymkode: 98442...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være kødd bare for å provosere?

At en 10-åring ser 11-års grense er okei, men at en 5 åring ser det mens to 1-åringer leker på gulvet er helt på trynet og skrevet bare for å provosere?

Anonymkode: c021b...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette må jo være kødd bare for å provosere?

At en 10-åring ser 11-års grense er okei, men at en 5 åring ser det mens to 1-åringer leker på gulvet er helt på trynet og skrevet bare for å provosere?

Anonymkode: c021b...2fa

Det er jo bare å håpe. Men etter å ha hatt barn noen år og sett hva enkelte foreldre synes er greit mtp tv-titting, filmer, spill og aldersgrenser generelt tror jeg det er stor sjanse for at Hi er seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 åring som ser 11 årsgrense er ok, men ikke alle 10 åringer tåler å se den type filmer. Mor vet vel sikkert at du lar 5 åringen og 1 åringene se den også, og bare gir beskjed først som sist at film under aldersgrense ikke er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må man vel bare se ann barnet? Jeg husker vi så mye rart når jeg var liten og vi taklet det fint, men det er jo ikke alle som gjør det. Jurassic World er relativt barnevennlig i forhold til mye annet, dinosaurer gjør det liksom litt mindre skummelt. Jeg ser ikke problemet.

Anonymkode: a33fe...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at grunnen til at mor reagerer, er fordi du er fullstendig likeglad når det gjelder aldersgrenser

Anonymkode: b3b5a...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sier du jo ikke noe om hvordan mor reagerer. Sa hun "Oi, fikk han se den?", eller har hun nektet far mer samvær? Så dermed blir det vanskelig å si noe om mors reaksjon og hvorvidt den var over, under eller helt grei.

Å la en tiåring se den filmen tenker jeg er greit, så lenge tiåringen tåler det. Det tenker jeg far gjorde en vurdering på, eller du, siden du også kjenner dette barnet. 

 

Anonymkode: c4ee3...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

at 10-åringen fikk se en 11-års film er vel ok, men at en 5-åring får det + at to ettåringer er til stede når denne vises?? Helt på tryne!

Anonymkode: 0c383...c4a

Dette.

Anonymkode: 7f842...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg som kjenner min 5åring best, og vet hva han tåler , han har også sett de 3 første harry potter filmene, foreldrene kjenner barnet sitt best selv..

 

10 åring har vert med moren og sett på 12 årsgrense,men hun er veldig mot meg,så hun synes vel det er gøy

Anonymkode: 89282...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

er jeg som kjenner min 5åring best, og vet hva han tåler , han har også sett de 3 første harry potter filmene, foreldrene kjenner barnet sitt best selv..

 

10 åring har vert med moren og sett på 12 årsgrense,men hun er veldig mot meg,så hun synes vel det er gøy

Anonymkode: 89282...728

Er du 15 år eller noe? Jøss, du er rar. Skjønner godt at mpren reagerer på deg, noe sier meg at dette ikke er det eneste hun reagerer på.

Anonymkode: b3b5a...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/25/2018 at 9:45 PM, Anonym bruker said:

Er du 15 år eller noe? Jøss, du er rar. Skjønner godt at mpren reagerer på deg, noe sier meg at dette ikke er det eneste hun reagerer på.

Anonymkode: b3b5a...779

du virker ikke særlig voksen... godt mor snart er ute av bilde..

takk for alle som svarte. ferdig med denne tråden nå

Anonymkode: 89282...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

du virker ikke særlig voksen... godt mor snart er ute av bilde..

takk for alle som svarte. ferdig med denne tråden nå

Anonymkode: 89282...728

ute av bildet? Hvorfor skulle hun være ute av bildet ovenfor sin egen sønn?

Anonymkode: 0c383...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

du virker ikke særlig voksen... godt mor snart er ute av bilde..

takk for alle som svarte. ferdig med denne tråden nå

Anonymkode: 89282...728

Mor kommer aldri til å være ute av bildet

Anonymkode: b3b5a...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må respektere mors grenser. Ferdig snakka. 

 

Og helt utrolig at du tenker at du er den fornuftige av dere, når du synes det er helt ok at en 5 åring ser denne filmer. Glad i dinosaurer eller ikke, det er en film med ganske mye vold. 

Anonymkode: 7c35a...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du kjenner ditt  barn best. Og du går etter det. Hva andre mener, og tenker om det er dems problem. Så ikke ha noe dårlig samvittighet for det.

2. Pappan til bonus barna sa at han kunne se filmen,og da er det greit.Han bestemmer også over sin sønn ikke bare mora. Så ja hun overreagerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

du virker ikke særlig voksen... godt mor snart er ute av bilde..

takk for alle som svarte. ferdig med denne tråden nå

Anonymkode: 89282...728

Mor kommer alltid til å være en del av bildet, så det må du liksom bare innfinne deg i. 

Det å la en 5-åring og småbarn se den er jo hinsides, ansvarsløst! 

Anonymkode: 54325...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2018 den 21.45, Anonym bruker skrev:

Er du 15 år eller noe? Jøss, du er rar. Skjønner godt at mpren reagerer på deg, noe sier meg at dette ikke er det eneste hun reagerer på.

Anonymkode: b3b5a...779

Hun er ustabil. Det er brukeren Blair Waldorf/ Love85/Februarprins. Hun er likeglad med alt, og er generelt litt ressursesvak. Hun lager masse falske profiler, med falske historier og spesielt navnetråder. Hun er også den som alltid skriver «det skal ikke du bry deg med», «du er hysterisk», «ser ikke problemet» osv.

Generelt skal du bare se etter elendig tegnsetting, dårlig skriftspråk og håpløse holdninger, så vet du at det er henne.

Anonymkode: e113c...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...