Anonym bruker Skrevet 25. juni 2018 #26 Skrevet 25. juni 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må huske på at man helst skal være utlandsk vettu hvis man skal få hjelp i dette landet, helt forkastlig Anonymkode: 73ed6...b15 Det var litt av en påstand. Du må slutte å hente informasjonen din fra dokument.no, de blir blitt tatt for feilinfo igjen og igjen og igjen. Anonymkode: 69c55...911
Admin Skrevet 25. juni 2018 #27 Skrevet 25. juni 2018 Tråden er ryddet for personangrep og et lengre rekke av svar til dette som førte til avsporinger. Ann Christin, admin
sug lut Skrevet 25. juni 2018 #28 Skrevet 25. juni 2018 (endret) 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Må huske på at man helst skal være utlandsk vettu hvis man skal få hjelp i dette landet, helt forkastlig Anonymkode: 73ed6...b15 Dette er jo komplett utenfor saken, som gjelder regjeringens ansvar for at folk får det verre. Men for å svare deg: Du er norsk og kan ikke språket? Det synes jeg er ille, faktisk, jeg hadde heller ansatt min syriske nabo enn deg, for hun skriver bedre, selv etter kun tre år i Norge. Ikke er hun rasist heller - du har faktisk mye å lære der. Endret 25. juni 2018 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå