Gå til innhold

Forbanna

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Mamma, hvorfor ble egentlig du og pappa skilt?"

"Jo, nå skal du høre. Det var noen regninger jeg ikke fikk se. Og så var det noen bilder han så på, som jeg ikke likte."

Anonymkode: 9936b...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Mamma, hvorfor ble egentlig du og pappa skilt?"

"Jo, nå skal du høre. Det var noen regninger jeg ikke fikk se. Og så var det noen bilder han så på, som jeg ikke likte."

Og så løy han til meg, ble sint, stakk av når jeg ville snakke, pluss at han var utro.

Vi har alle forskjellige grenser for hva vi gidder. Jeg gidder å finne mer i mer pga. barna, men ikke alt.

Anonymkode: a474e...10d

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og så løy han til meg, ble sint, stakk av når jeg ville snakke, pluss at han var utro.

Vi har alle forskjellige grenser for hva vi gidder. Jeg gidder å finne mer i mer pga. barna, men ikke alt.

Anonymkode: a474e...10d

Hallllloooooooo... Han var IKKE utro. 

Skal man si til barnet sitt at "pappa kysset en dame 5 år før du ble født, og det klarte ikke mamma å legge bak seg"???

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hallllloooooooo... Han var IKKE utro. 

Skal man si til barnet sitt at "pappa kysset en dame 5 år før du ble født, og det klarte ikke mamma å legge bak seg"???

Har hi sagt noe om hvor lenge siden den klininga var? Trenger ikke være mange år selv om unge nr2 er på vei og det skjedde før den første ble født. Og halloooooo, dersom hi og mannen er enige om at klining er fyfy og utroskap, så ER det utroskap i deres forhold.

Anonymkode: befd3...941

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har hi sagt noe om hvor lenge siden den klininga var? Trenger ikke være mange år selv om unge nr2 er på vei og det skjedde før den første ble født. Og halloooooo, dersom hi og mannen er enige om at klining er fyfy og utroskap, så ER det utroskap i deres forhold.

Poenget er at hun valgte å bli. Med det

innebærer det at man går videre og ikke holder slike feil mot partnere resten av samlivet. Så det har absolutt INGENTING med dagens utblåsning å gjøre. 

Anonymkode: f0379...218

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er at hun valgte å bli. Med det

innebærer det at man går videre og ikke holder slike feil mot partnere resten av samlivet. Så det har absolutt INGENTING med dagens utblåsning å gjøre. 

Anonymkode: f0379...218

Jeg mener at å tilgi og gå videre er en prosess som må innvolvere begge parter, og det vil ofte ta lengre tid enn at man sier "jeg tilgir deg". Er tilliten blitt ødelagt kan man tilgi lenge før tilliten er bygd opp igjen. Har han vært med på å bygge den opp? 

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener at å tilgi og gå videre er en prosess som må innvolvere begge parter, og det vil ofte ta lengre tid enn at man sier "jeg tilgir deg". Er tilliten blitt ødelagt kan man tilgi lenge før tilliten er bygd opp igjen. Har han vært med på å bygge den opp? 

Hvis ikke, hvorfor sier hun at hun valgte å slå en strek over det? Man kan ikke ta fram gammel dritt i uoverskuelig fremtid. Da ødelegger man sitt eget forhold - helt uten at noen gjemmer bort regninger eller snoker litt på insta-bilder.

Skrevet

Herrejesus, hun nevnte nok det med utroskapen som en forklaring på hvorfor hun er usikker, som i at han vært utro før og nå er det tegn på at han kanskje er det igjen, ikke at, det er grunnen til at hun nå er lei. 

Anonymkode: 32ae0...fff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...