Gå til innhold

Forbanna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først finner jeg gjemte regninger, så finner jeg ut at han har kjøpt en telefon uten å si noe til meg (skulle liksom ha den til firma, eget nr som jeg ikke visste om), så lyver han om hvor mye telefonen koster, så finner jeg ut at han har glodd på en 17 år yngre jente på instagram som kun legger ut rumpebilder/rumpevidoer ( hun er herfra). Ang. sistnevnte tåler jeg lite pga utroskap for mange år siden (klint med en annen). 

Vi har tre barn. Skjønner ikke at jeg gidder? Og nå kjørte han ut for han er sur på meg for jeg er sint pga dette. Forstå det den som kan?

Anonymkode: f78ab...9b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal være forbanna, så vær forbanna på deg selv for at du blir i et så elendig forhold. Ikke bra for noen av dere og ikke bra for ungene deres, for det er tydeligvis ikke mye respekt igjen mellom deg og mannen.

Anonymkode: 58c97...41d

Skrevet

Med din verson av dette lurer jeg også på hvorfor du gidder. Hva var greia med den telefonen og nummeret han prøvde å skjule for deg?

Anonymkode: befd3...941

Skrevet

Utroskapen skjedde lenge før vi fikk barn, bestemte meg for å tilgi. Vi har hatt det veldig bra, helt til jeg fant ut dette.. 

HI

Skrevet

Hæ? Utroskap fordi han klinte med en dame lenge før dere fikk barn? Get over it!! Har ingenting med dagens situasjon å gjøre  

Du høres ikke helt ut i vater selv. Dette er din versjon. Jeg kan lekende lett forstille meg en annen versjon hvor disse tingene må holdes skjult fordi du er kontrollerende. For du virker i overkant kontrollerende. En ting er å være forbanna men lure på hvorfor du gidder å være med han (far til dine 3 barn) fordi han har kjøpt en tlf og ikke fortalt deg om det? 

Anonymkode: f0379...218

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du skal være forbanna, så vær forbanna på deg selv for at du blir i et så elendig forhold. Ikke bra for noen av dere og ikke bra for ungene deres, for det er tydeligvis ikke mye respekt igjen mellom deg og mannen.

Anonymkode: 58c97...41d

Dette er ikke jeg enig i. Det er vanskelig å bare forlate en person plutselig når man har barn og et liv sammen. Man må tenke på ringvirkningene som det skaper. veldig ufint av deg å skylde på henne, spesielt nå som hun er sårbar..

Anonymkode: 65f58...9bb

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Utroskapen skjedde lenge før vi fikk barn, bestemte meg for å tilgi. Vi har hatt det veldig bra, helt til jeg fant ut dette.. 

HI

Klining er ikke utroskap, altså. Hallo. Dere var kanskje 16 år da, men du er det ikke nå.

Anonymkode: 9936b...16f

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klining er ikke utroskap, altså. Hallo. Dere var kanskje 16 år da, men du er det ikke nå.

Selvfølgelig vil mange definere klining som utroskap. Det er ikke en fjortsgreie. Mange vil anse det som et grovt tillitsbrudd.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig vil mange definere klining som utroskap. Det er ikke en fjortsgreie. Mange vil anse det som et grovt tillitsbrudd.

Ja fjortiser vil nok det. 

Anonymkode: 3d6de...434

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja fjortiser vil nok det. 

Du synes det er helt greit om typen din kliner med damer?

Anonymkode: 2c9a7...3ae

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ha ha! Du tror altså at det kun finnes to alternativer: utroskap eller helt greit?? Er hele verden din kun svart/hvitt? 😄

Skrevet

Ikke vanskelig å forstå. Angrep er det beste forsvar. Å bli forbannet når man konfronteres med egne feilgrep er jo et av de eldste triksene i boka!

Anonymkode: 3e837...9d2

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du bestemme at det ikke er utroskap?

Anonymkode: bbfc6...25e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du bestemme at det ikke er utroskap?

Anonymkode: bbfc6...25e

Det kan hun ikke. Det finnes ingen fasit på hva som er utroskap, det må alle par definere for seg selv. For mange er det ikke utroskap å ligge med andre, fordi det er noe de er enige om. For andre er klining utroskap, fordi det er noe de er enige om å ikke gjøre med andre. 

Anonymkode: 3e837...9d2

Skrevet

Ok, du bestemmer om du synes klining skal være utroskap. Du mener tydeligvis det er det. Men herregud da, kvinnfolk, GET OVER IT! Du har tatt et bevisst valg om å glemme det, og du sier det er lenge sidwn. Du er jo gal som tar dette med i dagens utblåsning for en telefon og noen gjemte regninger. Skjønner godt han tok seg en kjøretur, for du e jo ikke helt i vater! 

Skrevet

Du tåler lite fordi han klinte med en annen for mange år siden, før dere fikk barn?

Om du drar den episoden frem hver gang det er noe kan jeg skjønne at han skjuler ting for deg osv for å slippe bråk, det blir en evig ond sirkel som dere aldri kommer ut fra.

Om du valgte den gangen å gå videre, så må det legges helt vekk. Du kan ikke fortsette å bruke det mot han år etter år etter år, da er det bedre å gå fra hverandre.

Anonymkode: e29dc...fd0

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ha ha! Du tror altså at det kun finnes to alternativer: utroskap eller helt greit?? Er hele verden din kun svart/hvitt? 😄

Hæ? Atte hva? Skjønne ikke helt hvor du ville nå.

Du som mener at å reagere på at typen kliner med en annen dame er fjortis. 

Jeg har min fear chear av livserfaring. Så nei. Min verden er ikke svart hvit. 

Skrevet
17 minutter siden, LME1001 skrev:

Ok, du bestemmer om du synes klining skal være utroskap. Du mener tydeligvis det er det. Men herregud da, kvinnfolk, GET OVER IT! Du har tatt et bevisst valg om å glemme det, og du sier det er lenge sidwn. Du er jo gal som tar dette med i dagens utblåsning for en telefon og noen gjemte regninger. Skjønner godt han tok seg en kjøretur, for du e jo ikke helt i vater! 

Wow. Du tror du har fått absolutt alle detaljer oppigjennom alle åra de har vært sammen? Og pga de få opplysningene hi kommer med så er hun gal og ikke i vater?

Skrevet (endret)
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wow. Du tror du har fått absolutt alle detaljer oppigjennom alle åra de har vært sammen? Og pga de få opplysningene hi kommer med så er hun gal og ikke i vater?

Jeg har aldri sagt at jeg har alle detaljer fra åra de har vært sammen. Men hun sier selv at hun drar opp gammel  dritt fra årene før de fikk barn. Hvis du velger å tilgi utroskap (som hun mener klining er), så velger du å gå videre. Men hun har ikke gått videre, men velger å stå å stampe i samme dritten nå som da. Da er hun i mine øyne grunnen til at typen (med rette) velger å fjerne seg fra situasjonen. 

Endret av LME1001
Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er litt kleint og bad taste, men jeg ser ikke på det som utroskap, altså. Og hvis det er gått ti år og 3 barn etter dengang, så trekker jeg det ikke fram hver gang typen gjør noe jeg misliker. Da blir jo forholdet et terrorvelde. Man må kunne regne med at bygones er bygones, altså. Hvis partneren min  dro fram et kyss i 2005 hver gang han var sjalu, ville jeg tro han hadde rabla.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Atte hva? Skjønne ikke helt hvor du ville nå.

Du som mener at å reagere på at typen kliner med en annen dame er fjortis. 

Jeg har min fear chear av livserfaring. Så nei. Min verden er ikke svart hvit. 

Hvis du har din fair share (som det heter) av livserfaring, så vet du vel at folk gjør feil, men at det neppe er lurt å holde det imot dem i evig tid.

Skrevet

Herre fredag korr mange rare svar du får !

Bortsett fra den ene gangen for lenge siden, som du bør glemme, så synes jeg at du har grunn til å bli sur.

Gjemte , ubetalte?, regninger er et obstegn!

Nye telefoner med for deg hemmelig nummer er også litt søkt synes jeg.

Jeg hadde også blitt sur og krevd en skikkelig forklaring !!

Anonymkode: 82cd8...7a7

Skrevet
On 6/23/2018 at 11:39 PM, Anonym bruker said:

Først finner jeg gjemte regninger, så finner jeg ut at han har kjøpt en telefon uten å si noe til meg (skulle liksom ha den til firma, eget nr som jeg ikke visste om), så lyver han om hvor mye telefonen koster, så finner jeg ut at han har glodd på en 17 år yngre jente på instagram som kun legger ut rumpebilder/rumpevidoer ( hun er herfra). Ang. sistnevnte tåler jeg lite pga utroskap for mange år siden (klint med en annen). 

Vi har tre barn. Skjønner ikke at jeg gidder? Og nå kjørte han ut for han er sur på meg for jeg er sint pga dette. Forstå det den som kan?

du overdriver synes jeg.. gå hvis det er så ille for deg, hadde ikke blitt sur for dette. klining er ikke utroskap

Anonymkode: d2efb...f5f

Skrevet
På 23.6.2018 den 23.39, Anonym bruker skrev:

Gjemte regninger: Hva var de for? Og hvorfor hadde han gjemt dem? Var det suspekte ting, hadde han ikke råd til å betale dem, hva var greia? Høres ikke bra ut.

Ny telefon: Trenger han egen firmatelefon? Er nummeret registrert på firmaet hans? Kan være helt innafor.

Pris på telefonen: Veldig spesielt å lyve om hva telefonen kostet. Men hvis det er firmatelefon, er det vel ikke han som betaler den?

Rumpebilder fra 17-åring: Utrolig kleint. Jeg ville dødd av forlegenhet om mannen min hadde sett på (eller enda verre, likt, slike bilder).

Han er sur fordi du er sint: Utrolig barnslig oppførsel.

For meg er klining utroskap, men det er jo ulikt fra par til par.

Men alt dette i sum synes jeg er ganske dårlig. Jeg hadde også blitt sint. Det verste er kanskje at han stikker av når han blir konfrontert med alt dette. Det er utrolig feigt og jeg ville foraktet ham for det.

Anonymkode: a474e...10d

Skrevet

Run run run.............

Anonymkode: 2e512...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...