Gå til innhold

Hvor lenge hadde du vært borte fra barnet ditt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI HER

 

Takk for svar. Ungen er som sagt mellom 2,5-3 år og søsknene har veldig god kontakt. De kjenner besteforeldrene godt. Men en uke.. føles veldig lenge. Overhodet ingen problemer med eldste, men det er noe med yngste. Kanskje jeg er hønemor? 

Så vakler mellom å tenke at "ikke mer enn 4 dager", og "1 uke er bedre, da får vi opplevd landet, de har det fint hos besteforeldrene". Skal nemlig utenlands. Mannen har ingen problemer med det i det hele tatt, men yngste er nok mer avhengig av meg enn av ham. 

Anonymkode: 1f3cb...a1b

Det hadde jeg lett gjort Hi. Det kan godt hende han vil savne deg litt de siste par dagene, men det er ingenting unger tar skade av. Å få kjenne litt på vonde følelser sammen med besteforeldre styrker forholder deres og båndet dem i mellom. At søsken er der også gjør at de er trygge, selv om de kan kjenne på savn. Det er helt ok. Det værste som kan skje er altså at de får lært seg selv å kjenne litt og blitt enda tryggere på søsken og besteforeldre... Det er en no-brainer spør du meg. Mest sannsynlig blir det trivelig for dem. 

Anonymkode: cf775...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har 4 barn mellom 9 - 20 år. Var borte 2 netter når eldste var 2 år og 2 netter fra de 3 eldste mens jeg gikk med nr 4! Ellers bare ei natt i ny og ne. (De to eldste har vært borte lenger fra meg da - etter de ble eldre. Eldste har og flyttet ut). 

 

Anonymkode: 3c697...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 dager. En dag for hvert år barnet er syntes jeg er en god tommelfingerregel for vår familie.

Anonymkode: 2c954...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...