Gå til innhold

Han trodde samboer var faren min😬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du skylder dine barn, og prøve å få det til å fungere med mannen først. Har dere prøvd familierådgivning? Prøvd å reise på en ferie bare dere to, gå ut sammen osv.

Jeg har selv skilt meg fra far til barna, men vi prøvde først å fikse ting selv i 1 år, hvor vi prøvde å finne tid for bare oss, og gå ut. Så 1 år med familierådgivning. Men her så meldte han seg helt ut, ønsket ikke å delta i familien, og spilte bort alle pengene våres. Så jeg måtte gå. Dette er nå 12 år siden, og jeg er fortsatt singel. Har hatt 2 forhold, ene varte i 2,5 år, andre i 1 år. Så hvis du går, hvilken garanti har du for å bli gift å få flere barn? Og synes du ikke det er svært egoistisk ovenfor de barna du allerede har. 

Anonymkode: 3c58f...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel ikke så rart akkurat... jeg blir straks 33 og faren min er 54... Så er jo ikke uhørt at noen trur han er faren din :)Det er vel ikke krise? Du har vel tenkt over at dere kom til å eldes... og at han da selvfølgelig vil se eldre ut en deg ettersom årene går ?:) 

Anonymkode: 76192...188

Skrevet
10 minutes ago, Anonym bruker said:

Vel ikke så rart akkurat... jeg blir straks 33 og faren min er 54... Så er jo ikke uhørt at noen trur han er faren din :)Det er vel ikke krise? Du har vel tenkt over at dere kom til å eldes... og at han da selvfølgelig vil se eldre ut en deg ettersom årene går ?:) 

Anonymkode: 76192...188

Dette skjønner jeg heller ikke, hva trodde hun ville skje?

Jeg husker også at det var spennende med eldre menn som ung voksen. Og tenkte også det betydde jeg var moden. Som 35-åring tenker jeg at det handlet lite om min modenhet, men om deres umodenhet.. 

Å ikke ha tenkt igjennom denne problemstillingen som ungdom er jo greit nok, men når man får 2 barn bør det vel ha vært tenkt på? 

Å gå fra mannen pga hans alder virker sært, all den tid han ikke plutselig ble uventet mye eldre enn hi..

Anonymkode: 8f50d...4f0

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åj så mange svar takk☺️

Jeg har dessverre ikke følelser igjen for han.Sexlivet står helt i ro, kyss er noe man må spørre etter osv...

Jeg har andre ønsker enn han, jeg vil gifte meg en dag, ha et barn til osv...ikke noe av det vil han.

Føler det rette er å dra, men så tenker jeg på barna😔

Anonymkode: d3af1...ec8

At han er 19 år eldre enn deg kan umulig komme som en overraskelse nå. ay han ser ut som faren din er jo heller ikke så rart, siden han kunne vært det.  Hvilken garanti har du for å bli gift og  få flere barn hvis du går fra han? Er ønsket om 3 barn og giftemål virkelig så viktig, at du er villig til å ødelegge familien til de 2 barna du allerede har? Det er noen veldig merkelige og egoistiske grunner for å dra synes jeg

Anonymkode: 91d53...d79

Skrevet

Jeg tenker på at han ikke har det så lett heller. Spesielt i starten, du tenkte nok at det var fint å være moden og voksen nok til å ha et forhold med en såpass mye eldre mann. Han derimot fikk sikkert en del blikk for å være en "gammel gris" og hadde problemer at dere ble godtatt som kjærester (den eldre som må forsvare seg mest overfor omverden). Du har levd med ham i mange år nå, så hvorfor ser du plutselig problemer som ikke var noen før?

Du burde ta en god prat med ham, uten unger og uten press. Jeg er sikker at han ikke vet hva du tenker og vice versa. Han har så vidt bikket 50 og det er ikke gamle folk, ikke en gang fysisk.

Anonymkode: 83173...82a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...