Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 med "korreksjon" mener jeg Botox og alle kosmetiske inngrep.. Hadde du vært pen, da? Ser så mange oversminka jenter og kvinner hver gang jeg er utenfor husets 4 vegger. Og lurer på hvordan de egentlig ser ut, under masken. Anonymkode: 0b991...bf0
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Fyller straks 40 og bruker sjelden sminke :) Er heldig og har ikke en rynke enda. Hadde foreløpig ikke vært noe problem for meg iallfall. Anonymkode: c5254...9e3
frk Nilsen Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Bruker svært lite sminke, som regel kun litt maskara. På de varmeste dagene om sommeren bruker jeg ikke i det hele tatt. Er over 40 og ingen krise om jeg glemmer maskara en dag. Ikke store forskjellen. Noen rynker er det, men som sagt er over 40 så det er helt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Jeg bruker sminke til fest aldri til hverdags. Ser helt alminnelig ut, men det hadde vært veldig kjedelig å aldri kunne sminke seg for det er veldig gøy å sminke seg til fest f.eks Anonymkode: 37b36...c67
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 Jeg bruker kun mascara og eyeliner, så jeg ville ligne meg selv. Anonymkode: a5bb7...38c
Englenemine Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 Bruker veldig lite sminke så ville vært ok pen uten noe på også.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 Bruker kun mascara, så har vel sett litt mer trøtt ut uten den😊 Anonymkode: 5787b...61a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 Nei. Ser syk ut uten sminke. Anonymkode: 1d630...2c2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #9 Skrevet 18. juni 2018 Har ikke brukt sminke, hårfarge eller annet i den kategorien på 30 år. For min del ville det ikke betydd mye, men det er nok en del som ville sett litt mer naturlige ut. Anonymkode: 65864...34f
Trultetryne Skrevet 18. juni 2018 #10 Skrevet 18. juni 2018 Litt småsyk, men ellers som meg selv. Har gjennomsiktige øyevipper, så bruker mascara, men det er alt. Har ikke farga håret på mange år. Er 41 år og har ikke grå hår. Fordelen med å være naturlig kommuneblond 😝
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #11 Skrevet 18. juni 2018 Jeg bruker ikke mye sminke, men hvis jeg ikke kunne gjort noe, ville jeg nok sett en del eldre ut, med monobryn, bart og nesten helt grått hår i en alder av snart 40 år... Anonymkode: 457fc...d5e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #12 Skrevet 18. juni 2018 Jeg hadde sett utrolig barnslig og blek ut. Er i 40-årene, men ser ut som en drittunge. (Måtte vise leg for å kjøpe øl tidligere i våres). Så bruker lett sminke og farge for å fremheve trekk og se litt freshere ut. Anonymkode: 0ca5f...20e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #13 Skrevet 18. juni 2018 Bruker mascara bare. Er 43. Har noen rynker men ikke slik at jeg egentlig tenker så mye over det. Litt rynker skal man ha etter 43 levde år. Når det er sagt, skulle jeg få lyst å fikse på noe i fremtiden så er jeg ikke fremmed for å gjøre dette. Jeg vil nok aldri løpe ned dørstokken på slike steder, men skulle jeg trenge fikse på øyelokkene eller få en sprøyte med botox i en sinnarynke så gjør jeg det. Folk må få gjøre som de vil for å føle seg vel. Oversminket synes jeg er veldig veldig stygt. Skjønner meg ikke på folk som dekker en så og si perfekt hud med bb-krem, pudder, highlighter og alt mulig. Har en kollega med feilfri hud, hun har et lass med dekkende kremer i ansiktet, skjønner ikke greia. Anonymkode: 905c0...ffe
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #14 Skrevet 18. juni 2018 Hadde sett ganske lik ut til vanlig, men med litt mindre strålende øyne sikkert. Bruker normalt bare vippetang til å bue vippene litt oppover og så mascara. Har flere ansiktstrekk som er fine i seg selv, meg er så absolutt penest med en del sminke. Anonymkode: 2154f...0b8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #15 Skrevet 18. juni 2018 Så klart. Nå kommer bare alle «jeg-bruker-ikke-noe-sminke-damene» fram. Enig med deg, hi. Det er utrolig mange oversminkede jenter/damer der ute. Alle har like rett hår, alle har like oppblåste lepper, alle sparkler seg før de går ut døra. I tillegg går de i åletrange bukser der magevalkene henger over kanten, gjerne iført magetopp. Dagens mote ser virkelig ikke bra ut, og jeg er overlykkelig over at jeg ikke føler at jeg må følge den. Min kropp er langt ifra perfekt, jeg har selv tykke lår og grevinneheng. Jeg er 36 år, og har innfunnet meg med hvordan jeg ser ut. Anonymkode: cb7bf...c41
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #16 Skrevet 18. juni 2018 Jeg bruker endel sminke og ville ikke vært pen nei. Jeg blir ganske pen med sminke, så jeg er en av «de». Problemene mine er pigmentflekker og ujevn hudtone, arr etter akne osv. Bruker fondation, solpudder og rouge, og farger bryn og vipper. Jeg øver meg på å bruke mindre sminke og kan fint gå uten. Anonymkode: be09c...742
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #17 Skrevet 18. juni 2018 Jeg er naturlig pen, men føler meg bedre med litt foundation på ☺️ Jeg skjønner ikke hvordan ungdommene klarer all den sminka 😱 jeg synst det er ekkelt etter noen timer når jeg går med mye sminke 🤔 Anonymkode: 4881c...90c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #18 Skrevet 18. juni 2018 Ja. Jeg bruker ikke sminke og har ikke gjort noen inngrep i ansiktet, og jeg er rimelig fornøyd med utseende mitt (til tross for at jeg absolutt ikke er en dame menn snur seg etter eller en som skiller seg ut i mengden av). Jeg er halvchubby og har opp igjennom ungdomstiden fått vite at jeg burde nappe brynene, at jeg har for stor nese, at jeg burde vokset kinn-skjegget, også var det en fyr som ikke ville være sammen med meg fordi jeg hadde for mye hår på armene (😂). I tillegg har jeg fått høre at jeg har for flate bryst og for store bollekinn. Når jeg sitter å ramser opp dette er det nesten litt komisk at jeg selv syns jeg er pen, men det er jo bare JEG som skal være fornøyd. Silikonen ville jeg ikke vært foruten dog, den gjorde at jeg følte meg mer kvinnelig og økte selvfølelsen min en god del hakk! Anonymkode: 407e0...151
sug lut Skrevet 18. juni 2018 #19 Skrevet 18. juni 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så klart. Nå kommer bare alle «jeg-bruker-ikke-noe-sminke-damene» fram. Enig med deg, hi. Det er utrolig mange oversminkede jenter/damer der ute. Alle har like rett hår, alle har like oppblåste lepper, alle sparkler seg før de går ut døra. I tillegg går de i åletrange bukser der magevalkene henger over kanten, gjerne iført magetopp. Dagens mote ser virkelig ikke bra ut, og jeg er overlykkelig over at jeg ikke føler at jeg må følge den. Min kropp er langt ifra perfekt, jeg har selv tykke lår og grevinneheng. Jeg er 36 år, og har innfunnet meg med hvordan jeg ser ut. Anonymkode: cb7bf...c41 Du snakker jo om smårips. Vi voksne har ikke magen ute, for vi har forstått at det ikke er noen over tjue som ser bra ut med det. Alle under tjue har unnskyldningen at de er nyfødte. Nyfødte kan gjøre alt. Jeg kan lett gå uten sminke, selv om jeg vanligvis har sminket øynene.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #20 Skrevet 18. juni 2018 Jeg hadde sett helt ut som vanlig bare med lyse øyevipper. Bruker mascara hver dag, det er det eneste. Har lys og glatt hud. Fordi jeg ikie blir brun bruker jeg alltid solkrem og lar være å sole meg, så huden min ser ut som om jeg er i begynnelsen av 20-årene selv om jeg er 35. Anonymkode: 254dc...acc
topaz Skrevet 18. juni 2018 #21 Skrevet 18. juni 2018 Jeg bruker kun maskara i hverdagen, så tror ikke folk ville merket særlig stor forskjell. Nå som jeg er i permisjon har jeg ikke rørt mascaraen på flere måneder...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #22 Skrevet 18. juni 2018 Nei, da hadde jeg nok ikke vært mye pen. Blir ikke så mye bedre med sminke heller, men det hjelper litt. Får ofte spørsmål om jeg er sur, lei meg eller syk om jeg ikke har på sminke. Får også negative kommentarer. Så jeg sminker meg mye. Ellers er jeg rett og slett for flau til å gå ut. Anonymkode: 559b9...c2e
gale damen Skrevet 18. juni 2018 #23 Skrevet 18. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Så klart. Nå kommer bare alle «jeg-bruker-ikke-noe-sminke-damene» fram. Enig med deg, hi. Det er utrolig mange oversminkede jenter/damer der ute. Alle har like rett hår, alle har like oppblåste lepper, alle sparkler seg før de går ut døra. I tillegg går de i åletrange bukser der magevalkene henger over kanten, gjerne iført magetopp. Dagens mote ser virkelig ikke bra ut, og jeg er overlykkelig over at jeg ikke føler at jeg må følge den. Min kropp er langt ifra perfekt, jeg har selv tykke lår og grevinneheng. Jeg er 36 år, og har innfunnet meg med hvordan jeg ser ut. Anonymkode: cb7bf...c41 Avfunnet.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #24 Skrevet 18. juni 2018 Jeg bruker mascara, gul concealer for mørke ringer, og litt mineralpudder når jeg skal ut på noe. Jobb, møter, sosialt. Hender jeg napper noen hårstrå mellom brynene mine også. Hjemme og i lokalmiljø, butikk, trening med barna eller egen trening osv er jeg sminkefri. Og jeg er fornøyd med eget utseende både med og uten sminke. Anonymkode: 930da...2e1
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #25 Skrevet 18. juni 2018 9 minutter siden, gale damen skrev: Avfunnet. Ok. Takk. Det er notert. Anonymkode: cb7bf...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå