Gå til innhold

Min datter13 ønsker seg en "binder" for å være gitt og jente om hverandre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min datter på snart 14 önsker at jeg skal kjøpe binder til henne. En bh som skjuler puppene slik at hun kan kle seg guttete de dagene hun våkner og föler seg som det.

Jeg har ingen problemer med at hun er Homo,bifil,trans,Pan som hun kaller det...

Men, jeg vil heller ikke bygge oppunder å mislike kroppen hennes... Jeg håper hun kan vöre Pan med en kvinnekropp hun er glad i.

Det er lenge siden hun sa hun var bi, men dette er noe nytt... 

Burde jeg kjøpe BH en så hun kan skjule puppene som hun ønsker eller hva gjør jeg, sier jeg ? Noen med erfaring?

Anonymkode: f140a...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det tenker jeg hadde vært problemfritt å gjøre. Det er jo langt ifra sikkert at hun verken er bifil eller lesbisk. Hun er ennå så ung, at hun gjerne er veldig forvirret selv. Min datter var litt sånn hun også, da hun var 12-13. Hun er nå snart 15, og er blitt veldig sikker på sin egen identitet. Blitt veldig jentete og mer komfortabel med kroppen sin. Jeg tror det kan være vanskelig for noen å akseptere forandringene som skjer i spe pubertet. Husker jeg også kjøpte guttete klær til henne, for hun ønsket å skjule at brystene begynte å vokse. 

 

Anonymkode: 62fce...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun skal få prøve på dette. Så får hun testet litt og se hva hun føler både som gutt og jente. Dette er jo noe annet enn å mislike kroppen sin fordi hun syns hun er for lang og tynn eller har for stor mage eller noe sånt. Dette er mer for å teste ut de ulike kjønnskategoriene verden har laget og krever at vi skal plasseres i.

Anonymkode: 302ea...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Jeg tenker at det er helt greit å ha flytende kjønnstilhørighet/identitet; heller det enn at hun føler hun må velge ett kjønn (hva om det ene er gutt, kjønnsskifte er tross alt et enormt inngrep). Jeg tviler ikke på at transkjønnet er reelt, men jeg tenker også at jo mer "åpne" kjønnene blir jo færre vil kanskje føle at de må bytte for å bli akseptert (bortsett fra de som virkelig må, som ikke kan bli lykkelig uten) og heller kan velge å nettopp flyte litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.6.2018 den 9.15, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig ingen som har en mening om dette???

Anonymkode: f140a...439

Det tenker jeg er helt greit. Men så tenker og det er utrolig flott at hun har så stor tillit til deg at hun tør å spørre deg om dette, at hun tør å snakke med deg om dette.

Anonymkode: 555bb...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være helt greit å skjule puppene hvis man føler for det, uansett grunn? Jeg har ganske store pupper, men noen ganger har jeg lyst til å kle meg i klær som ikke sitter pent over store pupper, eller jeg ønsker bare ikke den oppmerksomheten man faktisk får når de er store. Har ingen ting med at jeg ikke liker kroppen min å gjøre. 

Anonymkode: 9a282...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt ok. Det hendte jeg teipa puppene mine med gaffa i den alderen, og tok på herreskjorte. Det var gøy. Nå har jeg landet som kvinne og fornøyd med det. Kler meg ganske kjønnsnøytralt. Barna mine får gå i hva vil så lenge det er a) varmt nok for årstiden og B) ingen permanente forandringer før de er 18. Piercing og sånt utgår.

Anonymkode: b032c...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...