Gå til innhold

IKM UKE 25


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 6 DPO nå. 

Kom litt blodfarget på papiret i dag. Veldig rart,  IKM er 22 juni.  

Har alltid regelmessige blødninger.  Hadde sex i dag morges,  men pleier heller aldri å blø etter sex.  Blir spennende å se.  

Anonymkode: a8b4d...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dfghi

Så spennende, kanskje det var en festeblødning? Jeg fikk skyggestreker i går, 4 IKM. Skal teste igjen i kveld... krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mistenker det, men vi får se.  Spennende for deg også,  med skyggestreker.  

Anonymkode: a8b4d...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også akkurat samme situasjon. Fikk blødningi dag, men bare litt og mye utflod i blodet. Og så har det kommet veldig lite etterpå. Og mindre smerter enn vanlig mensen. Pluss at blødningen kom ca 6-7 dager etter når egget kanskje ble befruktet.. utrolig altså. Kanskje det fortsatt er håp? :)😀🤔😀🤔💓🤗

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig skuffet først , men nå øyner jeg håp likevel.  Og så en liten skyggestrek på en test også 😀😀🤔😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dfghi

Oi oi, jeg tenker det er et godt tegn uten å ha fasiten😉 Når er ikm til deg?

Jeg skal ta ny test i kveld, må bare ikke glemme meg og tisse på noen timer... 4 timer burde gi et greit svar 3 ikm? 🤔 har «bare» tre tester igjen og er nysgjerrigheten selv😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er fortsatt håp babybabies 😀😀 I går kveld så jeg også en ørliten skyggestrek på clear blue fertilitets monitor. Blør  fortsatt  litt  i dag men  mindre enn en vanlig mensen. 🤔 Ulidelig spennende å gå å vente sånn. Første gang ever i mitt liv alt jeg mistenker graviditet. Jeg fikk også UTROLIG korsrygg og mage smerter tid dager etter det clear blue fertilitets monitor aa at jeg hadde eggløsning. Som jeg også har lest er ganske vanlig. Varte fra klokken fire forrige torsdag til ca klokken ti om morgenen fredag. Pleier IKKE å ha sånne smerter. Så DA begynte jeg virkelig å tenke St det var noe mer. Åååå, spennende. Spesielt siden det også kommer blod. Satser og ber om at det er festeblødning. Håper spiren holder seg der 😀 uansett, så er dette noe som gir meg håp om alt jeg kan bli gravid senere hvis det ikke går nå :) p.s hva sier dere om bildet? Jeg ser i alle fall en svak strek :)

IMG_20180618_003605.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vent bildet over er feil. Eller tok den etter tips om at vanlige el- testpinner på Clear Blue fertilitets monitor viser sterkere. Rart med to streker hvis dette er vanlig mensen da ikke sant? :) Men dette er da altså gravid test streken jeg så , liten skyggestrek ikke sant ? Jeg ser den i alle fall. Tiden vil vise. Uansett glad for at dette nok viser jeg kan bli gravid uansett :) jeg er 35 og to måneder så har vært litt bekymret. 

IMG_20180618_001947.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi i første innlegget over der med litt lang tekst skulle det stå jeg fikk UTROLIG vondt i korsryggen to dager etter. Var først litt vondt i magen og men gikk så over til å være mest i ryggen. Var så vondt at jeg til og med hadde problemer med å gå og måtte ligge rett ut. Nå begynner jeg å skjønne hva bekkenløsning kan være.. ikke så godt nei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja foresten så er IKM antakelig 20 eller 21. Juni babybabies. *Biter negler * 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN Clear blue fertilitets monitoren viste at jeg fikk eggløsning først den 12 juni selv om. Jeg hadde første dag i siste mensen 22. Mai. Det var egentlig flaks at jeg og mannen "koste" de to dagene før eggløsning. Jeg trodde eggløsning hadde vært men da monitoren sa høy sjanse for fertilitet så koste vi da likevel. Bare flaks altså.. utrolig dette her  .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dfghi

Det er helt klart en strek der!!😃 jeg tror ganske sikkert du er gravid altså 👆🏻

Jeg hadde siste mens 23.mai, nå har jeg fått fem skyggestreker og bare venter på at onsdagen skal passere og mensen ikke kommer.. og spiren klorer seg fast 💕

 

Endret av Dfghi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye til deg, veldig stort !! Håper spiren holder seg godt på plass og vokser til en nydelig baby 🌼🌺🎉 Har du barn fra før. Jeg er forsiktig optimist men tør ikke helt å tro det heller siden jeg har blødd litt idag. Men ha mest flere steder St man kan blø til og med 3-4 dager og likevel være gravid. Så gleder meg bare til jeg  forhåpentligvis ser to streker på vanlig graviditetstest om noen dager.  Men om befruktning skjedde ca 10. Juni eller 11 Juni  som jeg tror så er jeg ikke langt på vei så ikke rart jeg bare ser en skygge strek. Men kan også være en kjemisk graviditet. Men håper og ber 💓   hvis ikke klaffer det nok senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også fortsatt om i puppene og har annerledes mensen vondt enn vanlig (ikke så mye). 🌼Håper 🌼💓😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dfghi

Tusen takk! Jeg tenker at mye kan skje enda men håper alt går bra 😁 Har et barn fra før på to år, nå satt spiren på andre forsøk!

Du får oppdatere hvordan det går da, jeg skal ta en Clearblue test senest onsdag sånn for bekreftelsensskyld. Det er jo veldig stort, så man tror liksom ikke helt på at det er sant 🙈

 

KRYSSER fingrene for deg og tenker du enda har tid når du er 35 OM det ikke skulle være klaff 😁 Jeg er 31.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...