Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #26 Skrevet 9. juni 2018 Blir saft eller Capri sinne her da min gutt ikke drikker saft. Ser ut som vi lander på søndag ettermiddag 15-17. Anonymkode: 5eccc...83e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #27 Skrevet 9. juni 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Kyllingpølser er jo 100 ganger bedre enn svinepølser som smaker vann og gummi. Anonymkode: 2952d...567 Kyllingpølser synes ikke jeg er spesielt godt. Men har det kommet noen som spiser det, så får de det i stede. 😉 Anonymkode: e1e18...472
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #28 Skrevet 9. juni 2018 Vi har pleid å ha bursdag i 2- 2,5 time. Gjort det helt enkelt med pølser, frilek, kake, muffins, Caprisonne og gele. Hatt det på lørdager ved ett tiden. 😉 Anonymkode: e1e18...472
Julie (: Skrevet 9. juni 2018 #29 Skrevet 9. juni 2018 På 8.6.2018 den 22.40, Anonym bruker skrev: Ikke helt enig i dette. 11-13 er vanlig lunsjtid. For de fleste er det ikke noe særlig å fylle på med kake og gelé på sulten mage. Har aldri opplevd barnebursdager uten mat, alle forventer at det serveres mer enn kake. Jeg har barn som har gått i barnebursdager i ti år. Når det gjelder ukedag eller helg, må dere bare ta et valg. Men skal denne bursdagen holdes før sommerferien, burde invitasjon allerede vært ute. For de fleste barnefamilier er kalenderen fullpakka nå. Anonymkode: 9cda0...e5a Enig. Skriv det ihvertfall i invitasjonen at det bare blir kake, så får man gi ordentlig mat på forhånd. Er jo midt i lunsjtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå