Gå til innhold

RIP Miss America


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er få mennesker jeg ser ned på. Men menn som henger på dib og Kvinneguiden hadde sendt meg rett i armene på annen mann. Noe mer turn-off finnes knapt.

Og ironisk nok, jeg ville innerst inne tenkt de ikke var Menn nok 😄

Anonymkode: 70c3d...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har gått nedover med den konkurransen siden de sluttet å måle kraniene til deltagerne for å sikre perfeksjon.

Anonymkode: e1368...6fa

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er konteksten i den sammenligningen? Hva har synging med kjønnsroller å gjøre?

Anonymkode: d7179...74b

Detta var da en særdeles lite intelligent kommentar.

Miss America er på lik linje som alle andre missekonkurranser nemlig en konkurranse om skjønnhet, Og ikke et møtetreff hvor feite traktorlesber viser hvilken personlighet de har eller hvor intelligente de evt. er. Forstått?

Hvorfor tror du at folk møter opp og ser på MGP? Hvorfor tror du at titusener av supportere møter opp på hver eneste Liverpool kamp?

Anonymkode: 77aff...8d4

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Detta var da en særdeles lite intelligent kommentar.

Miss America er på lik linje som alle andre missekonkurranser nemlig en konkurranse om skjønnhet, Og ikke et møtetreff hvor feite traktorlesber viser hvilken personlighet de har eller hvor intelligente de evt. er. Forstått?

Hvorfor tror du at folk møter opp og ser på MGP? Hvorfor tror du at titusener av supportere møter opp på hver eneste Liverpool kamp?

Anonymkode: 77aff...8d4

Fordi de er så skjønne?

Skjønner du selv hva du prøver å formidle her?

Anonymkode: 916ef...8b2

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg husker jeg syns sånne konkurranser var kjempegøy å se på da jeg var i tenårene. Det er jo en rimelig utdatert type konkurranse da, men sånne type konkurranser står jo veldig sterkt i Usa og Latin- og sør- Amerika, og det spørs vel om de internasjonale konkurransene følger Miss Americas eksempel, eller om Miss USA gjør det. Spørs vel også om dette ikke er første spiker i kista på denne konkurransen, for å si at man ikke skal basere det på utseende er det vel ingen som tror på, selv om deltakerne skulle slippe unna bikini-delen.

Nesten et lite paradoks at denne delen av kåringen utgår, mens det i verden for øvrig går sport i å vise seg frem på SoMe, og da ikke sjelden i bikini, for å høste både likes og følgere...

Anonymkode: 3d6f0...0ef

Jeg var på finalen av Miss America i 2003, Og jeg vet at Miss America er 20x mer poulært i USA enn hva Frøken Norge er her til lands. Men hva mener du med at skjønnhetskonkurranser er utdaterte? Isåfall så må jo alt som ble oppfunnet på 1800.1920,1950 eller 1980 tallet være utdatert. For vi lever tross alt i 2018 !! men detta er definitivt begynnelsen på slutten for Miss America, Tipper at innen 2-5 år så har orginisasjonen enten nedlagt eller gått konkurs. Forhåpentligvis så kan Miss USA overta for døende Miss America.

Anonymkode: 77aff...8d4

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi de er så skjønne?

Skjønner du selv hva du prøver å formidle her?

Anonymkode: 916ef...8b2

Fordi de er skjønne,vakre og fine fasonger.

Det jeg prøver og få frem er det faktum at Miss America er en konkurranse basert på utseende og skjønnhet og det er det som deltakerne vil vise og det er nettopp det som millioner av TV-seere vil se.

Anonymkode: 77aff...8d4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Detta var da en særdeles lite intelligent kommentar.

Miss America er på lik linje som alle andre missekonkurranser nemlig en konkurranse om skjønnhet, Og ikke et møtetreff hvor feite traktorlesber viser hvilken personlighet de har eller hvor intelligente de evt. er. Forstått?

Hvorfor tror du at folk møter opp og ser på MGP? Hvorfor tror du at titusener av supportere møter opp på hver eneste Liverpool kamp?

Anonymkode: 77aff...8d4

Nei. Å si «Verden styres av en marsboer og alle mennesker har 3 usynlige armer» er en særdeles lite intelligent kommentar. Jeg spurte etter kontekst, fordi jeg ikke forstår poenget ditt. Men, ettersom du velger å være frekk, uhøflig og angripende mot alle som svarer, så forteller du meg at du ikke er ute etter en faktisk dialog. Du er ute etter å skape bråk og drama. 

Anonymkode: d7179...74b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Detta var da en særdeles lite intelligent kommentar.

Miss America er på lik linje som alle andre missekonkurranser nemlig en konkurranse om skjønnhet, Og ikke et møtetreff hvor feite traktorlesber viser hvilken personlighet de har eller hvor intelligente de evt. er. Forstått?

Hvorfor tror du at folk møter opp og ser på MGP? Hvorfor tror du at titusener av supportere møter opp på hver eneste Liverpool kamp?

Anonymkode: 77aff...8d4

Og hvorfor finnes det bare to typer kvinner i din verden? Supermodeller og feite traktorlesber? 

 

Anonymkode: d7179...74b

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Å si «Verden styres av en marsboer og alle mennesker har 3 usynlige armer» er en særdeles lite intelligent kommentar. Jeg spurte etter kontekst, fordi jeg ikke forstår poenget ditt. Men, ettersom du velger å være frekk, uhøflig og angripende mot alle som svarer, så forteller du meg at du ikke er ute etter en faktisk dialog. Du er ute etter å skape bråk og drama. 

Anonymkode: d7179...74b

Ikke det engang klarer han. Istedenfor for at noen biter på, så ler alle av han 🤣

Anonymkode: d7302...5d1

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi de er skjønne,vakre og fine fasonger.

Det jeg prøver og få frem er det faktum at Miss America er en konkurranse basert på utseende og skjønnhet og det er det som deltakerne vil vise og det er nettopp det som millioner av TV-seere vil se.

Anonymkode: 77aff...8d4

Så fotballspillere er skjønne og vakre? Det er derfor tribunene fylles av øldrikkende og syngende menn? 

Okay. 

Anonymkode: 916ef...8b2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var på finalen av Miss America i 2003, Og jeg vet at Miss America er 20x mer poulært i USA enn hva Frøken Norge er her til lands. Men hva mener du med at skjønnhetskonkurranser er utdaterte? Isåfall så må jo alt som ble oppfunnet på 1800.1920,1950 eller 1980 tallet være utdatert. For vi lever tross alt i 2018 !! men detta er definitivt begynnelsen på slutten for Miss America, Tipper at innen 2-5 år så har orginisasjonen enten nedlagt eller gått konkurs. Forhåpentligvis så kan Miss USA overta for døende Miss America.

Anonymkode: 77aff...8d4

Jeg trodde først du var en femtenåring, basert på modenheten i holdninger og argumentasjonsnivå, men hvis du var i USA i 2003 og sannsynligvis ikke var en liten baby, så ser jeg at jeg tok skammelig feil.

Dette er jo både trist og latterlig, en godt voksen mann som syter over at missekonkurranser tilhører gårsdagen - og det på et mammaforum. 

Skrevet

La nå den stakkars incelen være i fred, damer. Han er ikke verdt vår tid. 

Anonymkode: b1dcd...a84

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser dere likhetstrekkene mellom Hitlers nazi-Tyskland og den moderne feminisme?

 

Anonymkode: 77aff...8d4

Om vi ser likhetene mellom en ideologi som dyrker at folk skal diskrimineres bakgrunn av hva de er født som, og en annen ideologi som ikke ønsker at folk skal diskrimineres på bakgrunn av hva de er født som? Nei, de to tingene ligner hverandre omtrent så mye som gudstro ligner på ateisme. 

Anonymkode: 79746...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...