Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Som sikkert noen av dere har fått med seg så har den nye ledelsen i Miss America bestemt som følge av metoo kampanjen at de skal droppe badedraktene og bikiniene i den historiske og ikoniske skjønnhetskonkurransen, Og den nye ledelsen (8 av 9 er kvinner) har bestemt at de skal fokusere mer på "personlighet og intelligens" til deltakerne fremfor utseende. Men hva faen, Det er en skjønnhetskonkurranse som ikke er ment for halvfeite kvinnelige sivilingeniører. Dette er slutten for Miss America. https://www.vg.no/rampelys/i/Eo9Pkj/helomvending-i-miss-america-dropper-badedrakter www.dailymail.co.uk/news/article-5808635/If-Miss-America-contestants-want-judged-brains-study-neuroscience.html Anonymkode: 77aff...8d4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som sikkert noen av dere har fått med seg så har den nye ledelsen i Miss America bestemt som følge av metoo kampanjen at de skal droppe badedraktene og bikiniene i den historiske og ikoniske skjønnhetskonkurransen, Og den nye ledelsen (8 av 9 er kvinner) har bestemt at de skal fokusere mer på "personlighet og intelligens" til deltakerne fremfor utseende. Men hva faen, Det er en skjønnhetskonkurranse som ikke er ment for halvfeite kvinnelige sivilingeniører. Dette er slutten for Miss America. https://www.vg.no/rampelys/i/Eo9Pkj/helomvending-i-miss-america-dropper-badedrakter www.dailymail.co.uk/news/article-5808635/If-Miss-America-contestants-want-judged-brains-study-neuroscience.html Anonymkode: 77aff...8d4 ...Og det syns du er fælt? Anonymkode: 79746...2ae
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: ...Og det syns du er fælt? Anonymkode: 79746...2ae Jeg synes at det er idiotisk og djevelsk provoserende. Det er en missekonkurranse, Ikke en konkurranse om "personlighet og intelligens". Politisk korrekthet og feminismen har klart og ødelegge en annen ikonisk franchise, Akkurat slik som de klarte og ruinere Star Wars. Anonymkode: 77aff...8d4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #4 Skrevet 6. juni 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes at det er idiotisk og djevelsk provoserende. Det er en missekonkurranse, Ikke en konkurranse om "personlighet og intelligens". Politisk korrekthet og feminismen har klart og ødelegge en annen ikonisk franchise, Akkurat slik som de klarte og ruinere Star Wars. Anonymkode: 77aff...8d4 "Ikonisk"? Dette er jo blant de ting som burde ha vært forbudt ved lov. At fenomenet nå ser ut til å sjøldaue, er 30 år på overtid. Anonymkode: 79746...2ae
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #5 Skrevet 6. juni 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes at det er idiotisk og djevelsk provoserende. Det er en missekonkurranse, Ikke en konkurranse om "personlighet og intelligens". Politisk korrekthet og feminismen har klart og ødelegge en annen ikonisk franchise, Akkurat slik som de klarte og ruinere Star Wars. Anonymkode: 77aff...8d4 Buhu Anonymkode: d7302...5d1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #6 Skrevet 6. juni 2018 Jeg er enig i at de har ødelagt nye Star Wars, etter hva jeg har hørt (har ingen planer om å se den nye feminazi-filmen). Men det gjør aldeles ingenting at en skjønnhetskonkurranse går i dass, de som vant var ikke de peneste uansett, hvis man skal være helt overfladisk, man må vel være ganske spesiell for å melde seg på sånt. Men de bør heller kutte ut fremfor å dømme etter personlighet. Anonymkode: 7499e...b3f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 Hvordan skal det gå, når pene mennesker ikke lenger bare kan være pene? Trist! Anonymkode: 63a1a...2fd
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #8 Skrevet 6. juni 2018 Kvinner er ikke forlystelsesobjekter som skal stilles ut og bedømmes på kroppsmål og utseende som kveg...vi er mennesker med tanker og følelser. tiden er overmoden for å utrydde slike "misse-konkurranser"! Anonymkode: bb363...25b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #9 Skrevet 6. juni 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes at det er idiotisk og djevelsk provoserende. Det er en missekonkurranse, Ikke en konkurranse om "personlighet og intelligens". Politisk korrekthet og feminismen har klart og ødelegge en annen ikonisk franchise, Akkurat slik som de klarte og ruinere Star Wars. Anonymkode: 77aff...8d4 Hvordan har en sint forsmådd mann som deg forvillet seg inn på barn i magen -forum? Når du slutter å føle deg som et offer vil du få et mye bedre liv, lover Anonymkode: d7fe0...b8e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #10 Skrevet 6. juni 2018 Jeg husker jeg syns sånne konkurranser var kjempegøy å se på da jeg var i tenårene. Det er jo en rimelig utdatert type konkurranse da, men sånne type konkurranser står jo veldig sterkt i Usa og Latin- og sør- Amerika, og det spørs vel om de internasjonale konkurransene følger Miss Americas eksempel, eller om Miss USA gjør det. Spørs vel også om dette ikke er første spiker i kista på denne konkurransen, for å si at man ikke skal basere det på utseende er det vel ingen som tror på, selv om deltakerne skulle slippe unna bikini-delen. Nesten et lite paradoks at denne delen av kåringen utgår, mens det i verden for øvrig går sport i å vise seg frem på SoMe, og da ikke sjelden i bikini, for å høste både likes og følgere... Anonymkode: 3d6f0...0ef
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #11 Skrevet 6. juni 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg husker jeg syns sånne konkurranser var kjempegøy å se på da jeg var i tenårene. Det er jo en rimelig utdatert type konkurranse da, men sånne type konkurranser står jo veldig sterkt i Usa og Latin- og sør- Amerika, og det spørs vel om de internasjonale konkurransene følger Miss Americas eksempel, eller om Miss USA gjør det. Spørs vel også om dette ikke er første spiker i kista på denne konkurransen, for å si at man ikke skal basere det på utseende er det vel ingen som tror på, selv om deltakerne skulle slippe unna bikini-delen. Nesten et lite paradoks at denne delen av kåringen utgår, mens det i verden for øvrig går sport i å vise seg frem på SoMe, og da ikke sjelden i bikini, for å høste både likes og følgere... Anonymkode: 3d6f0...0ef Ja. Spørs om ikke feministene er dømt til å tape kampen Anonymkode: 7499e...b3f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #12 Skrevet 6. juni 2018 Da krever jeg at fitness-konkurranser dropper bikini på lik linje med misse-konkurranser. Anonymkode: d7179...74b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #13 Skrevet 6. juni 2018 Du er en anakronisme, HI. Og du fremstår som en veldig bitter mann som aldri vil ha sjanse på så flotte kvinner og som egentlig ikke har særlig innsikt i hva som har foregått og foregår i kulissene bak slike konkurranser. Jeg har et familiemedlem som tilfeldig ble kastet ut i det sirkuset. For å si det enkelt - det er sjelden det er den som er den vakreste som vinner. Mitt familiemedlem hoppet av fordi det ble stilt krav for å "nå opp" som var helt horrible - ligge med gamle griser i organisasjonen var bl.a. en av kravene ... Det er på høy tid det kommer en endring! Anonymkode: d1b25...08b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #14 Skrevet 6. juni 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig i at de har ødelagt nye Star Wars, etter hva jeg har hørt (har ingen planer om å se den nye feminazi-filmen). Men det gjør aldeles ingenting at en skjønnhetskonkurranse går i dass, de som vant var ikke de peneste uansett, hvis man skal være helt overfladisk, man må vel være ganske spesiell for å melde seg på sånt. Men de bør heller kutte ut fremfor å dømme etter personlighet. Anonymkode: 7499e...b3f Feministene klarte og ruinere hele Star Wars trilogien, Last Jedi var en total flopp og er rangert som den dårligste Star Wars filmen som er blitt produsert. Men hør på den intelligente og sterke kvinnen som sto bak ideen om Last Jedi. Vel, Majoriteten av mennesker er ganske så uenige i din mening om å ødelegge Miss America. Det er alltid de peneste damene som vinner skjønnhetskonkurranser, Men de går ikke bare etter utseende men helheten. Dama må være usedvanlig vakker for å i det hele tatt melde seg på missekonkurranser. Så ja, En må være ganske så spesiell. Anonymkode: 77aff...8d4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #15 Skrevet 6. juni 2018 Mr. Trump, er det deg? 😱 Anonymkode: ed48a...cce
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #16 Skrevet 6. juni 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mr. Trump, er det deg? 😱 Anonymkode: ed48a...cce Kom med seriøse og voksne svar eller kom deg tilbake til barnehagen. Anonymkode: 77aff...8d4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #17 Skrevet 6. juni 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Kvinner er ikke forlystelsesobjekter som skal stilles ut og bedømmes på kroppsmål og utseende som kveg...vi er mennesker med tanker og følelser. tiden er overmoden for å utrydde slike "misse-konkurranser"! Anonymkode: bb363...25b Kvinner er ikke objekter, Men kvinner er de vakreste menneskene. Og homo-sapiens liker kunstverk. Jeg tror heller at tiden er overmoden for at du går ut av feminist-boba og ut i virkelighetensverden. Anonymkode: 77aff...8d4
Admin Skrevet 6. juni 2018 #18 Skrevet 6. juni 2018 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #19 Skrevet 6. juni 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kvinner er ikke objekter, Men kvinner er de vakreste menneskene. Og homo-sapiens liker kunstverk. Jeg tror heller at tiden er overmoden for at du går ut av feminist-boba og ut i virkelighetensverden. Anonymkode: 77aff...8d4 Synes synd på deg. Du takler jo ikke sterke kvinner. Anonymkode: 4798a...836
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #20 Skrevet 6. juni 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kvinner er ikke objekter, Men kvinner er de vakreste menneskene. Og homo-sapiens liker kunstverk. Jeg tror heller at tiden er overmoden for at du går ut av feminist-boba og ut i virkelighetensverden. Anonymkode: 77aff...8d4 Det er vel miss America-konkurransen som er på vei ut i virkelighetens verden. Anonymkode: 79746...2ae
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #21 Skrevet 6. juni 2018 Jeg har et spørsmål til alle kvinner med mangel på hjerneceller her inne (Aka: Feminister). Hva synes dere vi skal forbedre neste gang? skal vi ikke tillate synging i MGP eller bør vi heller forby fotballspillere og score mål i fotballkamper? Anonymkode: 77aff...8d4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #22 Skrevet 6. juni 2018 Ser dere likhetstrekkene mellom Hitlers nazi-Tyskland og den moderne feminisme? Anonymkode: 77aff...8d4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #23 Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ser dere likhetstrekkene mellom Hitlers nazi-Tyskland og den moderne feminisme? Anonymkode: 77aff...8d4 Får du lov til å ha tilgang til nett når du er på polstret celle altså? Anonymkode: d7302...5d1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #24 Skrevet 6. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har et spørsmål til alle kvinner med mangel på hjerneceller her inne (Aka: Feminister). Hva synes dere vi skal forbedre neste gang? skal vi ikke tillate synging i MGP eller bør vi heller forby fotballspillere og score mål i fotballkamper? Anonymkode: 77aff...8d4 Hvor er konteksten i den sammenligningen? Hva har synging med kjønnsroller å gjøre? Anonymkode: d7179...74b
the amazing spidermamma Skrevet 6. juni 2018 #25 Skrevet 6. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har et spørsmål til alle kvinner med mangel på hjerneceller her inne (Aka: Feminister). Hva synes dere vi skal forbedre neste gang? skal vi ikke tillate synging i MGP eller bør vi heller forby fotballspillere og score mål i fotballkamper? Anonymkode: 77aff...8d4 Var dette ditt seriøse og voksne svar? Eller er det andre regler for meningsmotstanderne dine? Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å oppnå på et forum med nesten bare damer, annet enn å få flest mulig til å le av deg. Du furter over at mange ønsker like rettigheter for kvinner som for menn. Ser du ikke hvor ynkelig du gjør deg? Jeg håper du heller tar en tur ut fra ekkokammeret ditt og ut i sola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå