Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 ...men han er gift. Venn av en venn. Jeg er singel og kjenner ikke kona. I prinsipp "vet" jeg ikke egentlig at han er gift engang. Jeg har bare undersøkt litt på Facebook, siden vi er venner der. Og der står han som gift. Jeg liker ham. Jeg er faktisk interessert. Det var han som tok kontakt, og jeg vil gjerne flørte. Men jeg innleder helst forhold med single folk, ikke med gifte. Nå skal jeg ut på jobboppdrag med ham. Vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg. Når han blir singel, da skal jeg være klar. Anonymkode: aae79...a82
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Godt sagt. " Når han blir singel.." 👏👏 Anonymkode: 23e99...c03
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Jeg synes du skal si akkurat det til ham. "Jeg liker deg og er interessert i deg. MEN, jeg har ikke forhold til menn som er gift eller i et forhold. Hvis du blir singel så kan du gjerne kontakte meg og se hvordan det ligger an med meg da. Men jeg vil absolutt IKKE ha noe forhold til deg så lenge du er gift, og det forventer jeg at du respekterer!" Er han en ordentlig mann respekterer han det. Og får fortgang i å rydde opp hjemme hvis ekteskapet likevel er i ferd med å ryke. Anonymkode: 39afc...534
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Her hadde jeg flørtet og eventuelt hatt sex dersom det går den veien. Men for all del, ikke forvent noe mer av han. Ville han vært singel så hadde han sikkert vært det. Og bruk prevensjon! Anonymkode: 68ecf...b73
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #5 Skrevet 5. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes du skal si akkurat det til ham. "Jeg liker deg og er interessert i deg. MEN, jeg har ikke forhold til menn som er gift eller i et forhold. Hvis du blir singel så kan du gjerne kontakte meg og se hvordan det ligger an med meg da. Men jeg vil absolutt IKKE ha noe forhold til deg så lenge du er gift, og det forventer jeg at du respekterer!" Er han en ordentlig mann respekterer han det. Og får fortgang i å rydde opp hjemme hvis ekteskapet likevel er i ferd med å ryke. Anonymkode: 39afc...534 Litt tidlig å si noe sånt. Det er uskyldig flørting. Han kan komme til å tro det har rablet for meg hvis jeg tar den regla etter 6-7 messenger-meldinger! Anonymkode: aae79...a82
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #6 Skrevet 5. juni 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her hadde jeg flørtet og eventuelt hatt sex dersom det går den veien. Men for all del, ikke forvent noe mer av han. Ville han vært singel så hadde han sikkert vært det. Og bruk prevensjon! Anonymkode: 68ecf...b73 Jeg er ikke fertil. Så akkurat graviditet tenker jeg lite på. Men jeg tenker en del på sex, ja! Anonymkode: aae79...a82
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #7 Skrevet 5. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Litt tidlig å si noe sånt. Det er uskyldig flørting. Han kan komme til å tro det har rablet for meg hvis jeg tar den regla etter 6-7 messenger-meldinger! Anonymkode: aae79...a82 Nei, det er ikke for tidlig å si det siden han er gift og han har begynt å flørte med deg. Nå skal dere på jobboppdrag sammen, og da er det viktig å ha klare linjer, at du setter grenser tidlig. 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke fertil. Så akkurat graviditet tenker jeg lite på. Men jeg tenker en del på sex, ja! Anonymkode: aae79...a82 Er vel ikke så farlig med en seksuelt overførbar sykdom eller to ... ? Er du virkelig interessert i ham, flørt, snakk med ham - men ikke ha sex. Da er det stor risiko for at han får i pose og sekk og ikke kommer til å gjøre noe med egen situasjon, for når han får oppmerksomhet fra deg, kanskje sex også, da blir det ofte lettere å "holde ut" i et ellers ikke helt bra ekteskap. Så om du er oppriktig interessert i ham - ikke ha sex med ham. Anonymkode: 39afc...534
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #8 Skrevet 5. juni 2018 Sexe i vei. Ikke ditt problem at han er gift vel ! Ha det litt gøy Anonymkode: 7ec82...a11
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #9 Skrevet 5. juni 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Litt tidlig å si noe sånt. Det er uskyldig flørting. Han kan komme til å tro det har rablet for meg hvis jeg tar den regla etter 6-7 messenger-meldinger! Anonymkode: aae79...a82 Jo, du må jo si det nå, før det går for langt Anonymkode: aad57...c53
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #10 Skrevet 5. juni 2018 Om du vet han er gift, så hold deg unna. Hva feiler det folk? Anonymkode: b43b7...db0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #11 Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Om du vet han er gift, så hold deg unna. Hva feiler det folk? Anonymkode: b43b7...db0 Enig. Jeg skjønner ikke at dette er noe å lure på engang Anonymkode: aad57...c53
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #12 Skrevet 5. juni 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke for tidlig å si det siden han er gift og han har begynt å flørte med deg. Nå skal dere på jobboppdrag sammen, og da er det viktig å ha klare linjer, at du setter grenser tidlig. Er vel ikke så farlig med en seksuelt overførbar sykdom eller to ... ? Er du virkelig interessert i ham, flørt, snakk med ham - men ikke ha sex. Da er det stor risiko for at han får i pose og sekk og ikke kommer til å gjøre noe med egen situasjon, for når han får oppmerksomhet fra deg, kanskje sex også, da blir det ofte lettere å "holde ut" i et ellers ikke helt bra ekteskap. Så om du er oppriktig interessert i ham - ikke ha sex med ham. Anonymkode: 39afc...534 Hvis jeg har sex med ham, kan jeg love deg at det er jeg som får i pose og sekk. Anonymkode: aae79...a82
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #13 Skrevet 5. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om du vet han er gift, så hold deg unna. Hva feiler det folk? Anonymkode: b43b7...db0 Jeg kan ikke holde meg "unna" en jeg skal jobbe tett sammen med. Og det er altså ikke jeg som prøver meg. Han prøver seg. Hvorfor går alle ut i fra at en kvinne automatisk har makt til å forføre en mann med mindre hun sier til alle på første møte at hun ikke er interessert? Jeg er ikke så femme fatale at jeg klarer å forføre en som er lykkelig gift, ikke om jeg prøvde engang. Og nå er det som før nevnt ikke jeg, men HAN som prøver seg. Det er i tillegg ikke jeg, men HAN som er gift. Men merkelig nok mener altså du at jeg har ansvaret her... Anonymkode: aae79...a82
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #14 Skrevet 5. juni 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, du må jo si det nå, før det går for langt Anonymkode: aad57...c53 Hvorfor det? Jeg ER interessert, jeg. Kunne ikke falle meg inn å late som om jeg ikke er det. Da lyver jeg jo. Og han vil komme til å tro at han ikke har sjans. Anonymkode: aae79...a82
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #15 Skrevet 5. juni 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan ikke holde meg "unna" en jeg skal jobbe tett sammen med. Og det er altså ikke jeg som prøver meg. Han prøver seg. Hvorfor går alle ut i fra at en kvinne automatisk har makt til å forføre en mann med mindre hun sier til alle på første møte at hun ikke er interessert? Jeg er ikke så femme fatale at jeg klarer å forføre en som er lykkelig gift, ikke om jeg prøvde engang. Og nå er det som før nevnt ikke jeg, men HAN som prøver seg. Det er i tillegg ikke jeg, men HAN som er gift. Men merkelig nok mener altså du at jeg har ansvaret her... Anonymkode: aae79...a82 Herregud, du har da vel makt til å si nei? Eller overfaller han deg? Anonymkode: aad57...c53
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #16 Skrevet 5. juni 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det? Jeg ER interessert, jeg. Kunne ikke falle meg inn å late som om jeg ikke er det. Da lyver jeg jo. Og han vil komme til å tro at han ikke har sjans. Anonymkode: aae79...a82 FORDI HAN ER GIFT Anonymkode: aad57...c53
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #17 Skrevet 5. juni 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan ikke holde meg "unna" en jeg skal jobbe tett sammen med. Anonymkode: aae79...a82 Folk flest er i stand til å opptre profesjonelt overfor kollegaer uten å ha sex med dem, selv de som flørter med dem. Men tydeligvis ikke du ... Anonymkode: 39afc...534
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #18 Skrevet 6. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud, du har da vel makt til å si nei? Eller overfaller han deg? Anonymkode: aad57...c53 Ja, hvis jeg ønsker å si nei klarer jeg det fint. Det var ikke helt det som var poenget mitt. Men hvorfor mener folk at det er jeg som skal ivareta andres ekteskap? Anonymkode: aae79...a82
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #19 Skrevet 6. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Folk flest er i stand til å opptre profesjonelt overfor kollegaer uten å ha sex med dem, selv de som flørter med dem. Men tydeligvis ikke du ... Anonymkode: 39afc...534 Etter at jeg og en fyr har utvekslet 7 meldinger på Messenger konkluderer du med at jeg ikke klarer å la være å ha sex med ham...? Du er sjuk i huet. Anonymkode: aae79...a82
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #20 Skrevet 6. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: FORDI HAN ER GIFT Anonymkode: aad57...c53 Og da er det min plikt å hindre ham i å flørte med kvinner ved å lekse opp for ham på et helt prematurt tidspunkt? Jeg er ikke gift. Det er han som er gift. Anonymkode: aae79...a82
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #21 Skrevet 6. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, hvis jeg ønsker å si nei klarer jeg det fint. Det var ikke helt det som var poenget mitt. Men hvorfor mener folk at det er jeg som skal ivareta andres ekteskap? Anonymkode: aae79...a82 Du ivaretar ikke andres ekteskap med å si nei, men du ivaretar din egen selvrespekt, for den virker det ikke som du har mye av Anonymkode: aad57...c53
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #22 Skrevet 6. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Og da er det min plikt å hindre ham i å flørte med kvinner ved å lekse opp for ham på et helt prematurt tidspunkt? Jeg er ikke gift. Det er han som er gift. Anonymkode: aae79...a82 Det er din forbanna plikt å si nei før det går lenger med deg. Selv om mannen er en idiot, så trenger ikke du være en idiot. Anonymkode: aad57...c53
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #24 Skrevet 6. juni 2018 Er du virkelig så tjukk i hue, at du sier «Jeg kan ha sex med hvem som helst, det er ikke mitt problem»? Ha litt selvrespekt og tenk på hans kone som elsker ham. Han har en kone han har valgt å dele livet sitt med, de har et liv sammen. Da skal du selvfølgelig ikke bli med på bølgen, bare fordi «du kan». Det er som å stå vedsiden av en mann som ønsker å brenne ned et hus, og så gir du ham fyrstikker, men nekter å ha noe med brannen å gjøre. Du fremstår ekstremt egoistisk. Anonymkode: bbd13...cc8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #25 Skrevet 6. juni 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg har sex med ham, kan jeg love deg at det er jeg som får i pose og sekk. Anonymkode: aae79...a82 Hvordan tenker du da? At du får sex men ikke noe annet? For det er faktisk HAN som får i pose og sekk. Han er gift og får en elskerinne. Du kan ende opp med å bli ulykkelig forelsket i en som alltid vil velge deg som nummer to...…. Anonymkode: ff472...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå