Gå til innhold

Hvordan betale andres regninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😊

Noen som har tips til hvordan jeg kan gå frem for å melde meg som dumsnill faktura-assistent?

Anonymkode: c6a3b...b29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare be om KID og kontonr fra den du skal betale for ? Så betaler du det som en vanlig regning

Anonymkode: a549d...9d4

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare be om KID og kontonr fra den du skal betale for ? Så betaler du det som en vanlig regning

Joda, skulle gå greit det.

Det jeg tenkte på var vel heller hvem man skulle betalt for..

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vunnet i Lotto eller ? Aldri hørt om noen som vil betale andres regninger sånn uten videre :) 

Skrevet

Kan gjerne betale en eller to for meg. Har dessverre aldri nok å betale med selv, og lever under fattigdomsgrensen😂 

Vet ikke om det finnes noe sted slm formidler slik kontakt. De som har veldig lite er ofte veldig flaue og vil ikke at noen skal vite det. Jeg later i alle fall som at jeg har det jeg trenger selv om det er langt i fra sant

Anonymkode: 349da...a04

Skrevet

Er det deg som ville betale parkeringsgebyrer for andre?

Finn deg en sak du kan støtte, de finnes i hopetall! 

Hjelp oss å hjelpe

Dråpen i havet

Stine Sofie stiftelsen 

Redd Barna

Plan

Leger uten grenser

Anonymkode: 13b20...0d4

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan gjerne betale en eller to for meg. Har dessverre aldri nok å betale med selv, og lever under fattigdomsgrensen😂 

Vet ikke om det finnes noe sted slm formidler slik kontakt. De som har veldig lite er ofte veldig flaue og vil ikke at noen skal vite det. Jeg later i alle fall som at jeg har det jeg trenger selv om det er langt i fra sant

Samme her. Er no alltids en regning eller to som må utsettes, men det er det ingen som vet..

Skrevet

Det finnes nok av organisasjoner som mottar penger, om det er det å kvitte deg med dem du sliter med. 😛 Men om det faktisk er sånn at det er akkurat det å betale regninger som gir deg et slags kick eller noe, så hør med Hjelp oss å hjelpe, de kan sikkert formidle. 😛

Anonymkode: e5e27...d87

Skrevet

Kan godt betale noen av mine regninger hvis du absolutt vil ☺️

Anonymkode: b69e6...87c

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes nok av organisasjoner som mottar penger, om det er det å kvitte deg med dem du sliter med. 😛 Men om det faktisk er sånn at det er akkurat det å betale regninger som gir deg et slags kick eller noe, så hør med Hjelp oss å hjelpe, de kan sikkert formidle. 😛

Anonymkode: e5e27...d87

Hmm, bra forslag. Skal se litt mer på det 😊

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan godt betale noen av mine regninger hvis du absolutt vil ☺️

Anonymkode: b69e6...87c

Det vil jeg 😊

Skrevet

Hmm, bra forslag. Skal se litt mer på det 😊

Det vil jeg 😊

Ikke vær dumsnill. Vi er flere som sikkert kunne trengt økonomisk hjelp, men det er lett at du blir lurt i sånne situasjoner. Pass på deg selv her❤️

Anonymkode: a542d...cf8

Skrevet

Altså. For at noen skal betale regningene dine må du enten gi opp kontonr eller tlf nr. 

Er det bare jeg som tenker svindel, ev identitetstyveri her?

Skrevet

Gjerne ta mine regninger også! 😉 Lei av alltid å være på etterskudd. Meeeeen, tror nok en lokal frivillighetsorganisasjon er en riktigere vei å gå. For en fin ting å gjøre nå som sommerferien står for døren og mange ikke har råd til ferie etc. 😘

Anonymkode: 8a6ea...d04

Skrevet

Du kan godt få betale en av mine! Jeg havnet på etterskudd i januar da jeg begynte å få 4000 mindre utbetalt i mnd. Gikk gjennom et samlivsbrudd i fjor, og fikk høyere skattetrekk da vi solgte boligen. Hadde ikke tatt med i beregningen at det skulle slå såå stort ut på lønnen. 

Anonymkode: b5228...54f

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså. For at noen skal betale regningene dine må du enten gi opp kontonr eller tlf nr. 

Er det bare jeg som tenker svindel, ev identitetstyveri her?

Det var min tanke også. Man risikerer å gi bort navn og masse privat informasjon om seg selv som kan misbrukes.

Om du likevel forsøker å være en god samaritan, Hi, gå gjennom kjente organisasjoner som hjelper. Det kan jo også være det er lokale organisasjoner som kunne fått noen tusen til å rekke veldig langt for å hjelpe flere.

Anonymkode: a5974...518

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er du ikke lei av å poste de her dumme spammeinnleggene/svarene dine accobra1/kvinneguiden123?

http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144348752-parkeringsbøter/?tab=comments#comment-148768294
http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144348548-gravid-eskorte/?page=2&tab=comments#comment-148764236
http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144348379-er-du-trophy-wife/?tab=comments#comment-148762343
http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144348372-norske-jenter-er-mindre-pene/?tab=comments#comment-148762359
http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144348823-kvinneguiden-vs-dinbaby/
"Tja, personlig er jeg her kun for å få frekke kommentarer jeg ikke får andre steder. "

Anonymkode: 3f4dc...a28

Skrevet

Tror det er bedre å ta turen til Rema og kjøpe noen gavekort der, de kan du gi til Hjelp oss og hjelpe e.l. organisasjoner så kan folk som virkelig trenger det få hjelp med å handle mat og heller bruke pengene sine på regninger....

Anonymkode: 06574...018

Skrevet

atte hæ?

Anonymkode: 2d3f9...46f

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan godt få betale en av mine! Jeg havnet på etterskudd i januar da jeg begynte å få 4000 mindre utbetalt i mnd. Gikk gjennom et samlivsbrudd i fjor, og fikk høyere skattetrekk da vi solgte boligen. Hadde ikke tatt med i beregningen at det skulle slå såå stort ut på lønnen. 

Anonymkode: b5228...54f

Hørtes ikke ideelt ut. Jaja, men da slår jeg til 😊

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du ikke lei av å poste de her dumme spammeinnleggene/svarene dine accobra1/kvinneguiden123?

Anonymkode: 3f4dc...a28

Jo, det er jeg faktisk! Derfor gjorde jeg unntak denne gang (tro det eller ei).

• 2 uker senere...
Skrevet
På ‎04‎.‎06‎.‎2018 den 19.06, Anonym bruker skrev:

ok da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...